Ik ben nog bezig een weekend kaart te krijgen, via mijn werk. Heb gisteren pas vrij gekregen. (De rotzakken)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:07 schreef Timo20 het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen hier naar Pinkpop?
Leven die nog?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Kelly Family komt naar Maastricht.
Alweer?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Kaiser Chiefs - Ruby
Uhuh. Niks mis meequote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Die nieuwe Kylie vind ik echt leuk/ lekker....
Het moet echt niet gekker wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Kelly Family komt naar Maastricht.
HJ GP is 10%quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind de pilsner uit fles matig maar de andere hertog jans. GP of karakter
Thanks! leuke lijstquote:
Calvin Harris heeft zich er mee bemoeid en dat is te merken. Heerlijke plaat )quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Die nieuwe Kylie vind ik echt leuk/ lekker....
Heb zelf die plaat volgens mij nog niet eerder gehoord maar die van Rooney al wel en die is wel erg goedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:08 schreef TheZapster het volgende:
MGMT is echt topvandaag paar keer op kx gehoord, HEERLIJK
Die van rooney is ook erg lekker trouwens![]()
It was acceptable In The 80squote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Calvin Harris heeft zich er mee bemoeid en dat is te merken. Heerlijke plaat )
Nog eentje en dan omkleden en gaan fietsen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:19 schreef -Hans- het volgende:
En het is tijd voor bierrrrrrr![]()
Come on Grunn !
Die is echt heel vet ! geloof dat Acceptable de tweede single (re-release) van CH gaat worden.quote:
En dan niet alleen een hitje in the UK ermee, lekker nummer. Doet me weer denken aan in de zon rijden in Engeland tijdens werken daar dik jaartje terug...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is echt heel vet ! geloof dat Acceptable de tweede single (re-release) van CH gaat worden.
Nu pas?quote:
Leuke single inderdaad en herkenbaar Friska Viljor geluid. Kwartje is nog niet zo hard gevallen als Gold, maar dat kan nog komenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nieuwe friska viljor single...net zo leuk als Gold als je het mij vraagt!
Zou mooi zijn als het een grote hit gaat worden.. Plaat zit goed in elkaar en verveelt niet snel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
En dan niet alleen een hitje in the UK ermee, lekker nummer. Doet me weer denken aan in de zon rijden in Engeland tijdens werken daar dik jaartje terug...
Jup, is ook direct de laatstequote:
ah. mooi. toen 'ie voor het eerst uit was draaide Stenders hem al erg vaak. Toen vond ik het een erg leuk nummer. Na een tip van Domien toen maar eens het hele album geluisterd: heerlijk!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is echt heel vet ! geloof dat Acceptable de tweede single (re-release) van CH gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |