MooiWeerDeLeeuwquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:52 schreef DaMook het volgende:
Echt hard gaat het vandaag niet zie ik wel.
Dat staat nog steeds op m'n verlanglijstjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:51 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zet Sersjee in een vliegtuig om te gaan parachutespringen met een stuk vrije val.
We doen het er om!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou dat toeval zijn of doen ze het er gewoon om.
Mooiweerdeleeuw heb ik besloten via programma gemist te kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
MooiWeerDeLeeuw
[..]
Dat staat nog steeds op m'n verlanglijstje
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:57 schreef Sersjee het volgende:
Zo, ik trek nog ff een bier open...
Goed bezig, Sersjee !quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:57 schreef Sersjee het volgende:
Zo, ik trek nog ff een vodka open...
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig, Sersjee ! [ afbeelding ]
Ah dus nu komt er nog betere muziekquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Neee, andere inlog: HeteDJs / HeteHits
Of we krijgen zometeen nummers als Buster Poindexter - Hot Hot Hot en Donna Summer - Hot Stuff.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dus nu komt er nog betere muziek.
Inderdaad niet verkeerdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:29 schreef DaMook het volgende:
Die rechtse is van achteren iig erg aardig.
Is het ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:41 schreef Againzender het volgende:
Zet de radio net aan, klinkt nogal melig
verjaardag van mijn schoonvader gehad vanmiddag. Heb volgens mij een fles brut, halve fles rose, en nog wat bier opquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
verjaardag van mijn schoonvader gehad vanmiddag. Heb volgens mij een fles brut, halve fles rose, en nog wat bier op
Nu maar even kaas maken
Proost.quote:
23.00 uur! Anders zouden we even zwaaienquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:59 schreef DaMook het volgende:
Tot 22:00 uur maar he, DNA ?
ja, zit zo'n, wat ik vind typisch, eind jaren 80 drumcomputertje in. Beetje zoals het begin van 'I wanna dance with somebody' van Whitney Houston en wat gedoe uit Vogue van Madonna.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Lekker plaatje, heeft iets old schools.
2300quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:59 schreef DaMook het volgende:
Tot 22:00 uur maar he, DNA ?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
23.00 uur! Anders zouden we even zwaaien
Dank uquote:
ja, blijft lekker idd!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:03 schreef Sersjee het volgende:
Lavalamp![]()
Al een tijdje niet meer gehoord, blijft een lekkere plaat!
Er zijn wel meer bieren lekkerquote:
Je hebt heel wat gemistquote:
Live is idd leukerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet m toch knippen, dus kan ik m daarna mooi terugkijken
Al is live altijd leuker
De belspel miepjesquote:
Dat was een gewone string , geen lingeriequote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
"Lingerie-minded", ja dat hebben we gezien vorige week
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was een gewone string , geen lingerie.
Leuk, ja zekerquote:
tja een pilsje open ik vaak dan bij het eten, savonds de speciaal bierenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er zijn wel meer bieren lekker. Al pak ik speciaal bieren alleen maar bij speciale dingen of bij het eten enzo
, niet op zaterdag avond om 22:00
.
Wat je al niet leert op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuk, ja zeker. Lekker, ja zeker
,leuk en lekker bij annemic, absoluut
, maar geen lingerie
.
Met dank aan die subtiele hint: gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:30 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... zit te denken of ik nog een biertje open zal trekken. Nogal moe van basketballwedstrijd, dus lijkt me niet heel erg verstandig.
Maar aan de andere kant is het natuurlijk wel een speciale dag...
We zijn tegenpolenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:27 schreef borisz het volgende:
[..]
tja een pilsje open ik vaak dan bij het eten, savonds de speciaal bieren
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat je al niet leert op een zaterdagavond
Dank jequote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met dank aan die subtiele hint: gefeliciteerd
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met dank aan die subtiele hint: gefeliciteerd
congratz! genoeg reden om toch dat lekkere biertje open te trekken!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dank je
Maar was geen moeilijke wedstrijd: 91-39
tegenwoordig hebben de vrouwen ook een boxer aanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
We zijn tegenpolen.
[..].
Overigens vind ik een string niet bijzonder meer, is tegenwoordig standaard voor meiden. Wel leuk, dat wel
. Er zijn sexier dingen
.
Dat kan al erg sexy zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:36 schreef borisz het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben de vrouwen ook een boxer aan.
Als het maar geen bjorn borg dingen zijn die tot hun navel optrekken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kan al erg sexy zijn. Maar ook een hipster is vak wel
.
Tot de navel optrekken is sowieso foutquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het maar geen bjorn borg dingen zijn die tot hun navel optrekken.
Tof man, proost allemaal !quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:42 schreef Marc63 het volgende:
Nou vooruit... Bier voor iedereen!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Of BaCo.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:46 schreef Marc63 het volgende:
Natuurlijk moet ik Domien niet vergeten:
[ afbeelding ]
Volgens mij zit Domien tegenwoordig ook aan het bier!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:46 schreef Marc63 het volgende:
Natuurlijk moet ik Domien niet vergeten:
[ afbeelding ]
Nou vooruit...quote:
Dank u en proostquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:42 schreef Marc63 het volgende:
Nou vooruit... Bier voor iedereen!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan moet je hem wel nu meenemen, want morgen kan ik niet online komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:50 schreef DaMook het volgende:
Ow morgen middag lust ik wel een ice tea.
Het origineel!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Ej wat een aparte uitvoering van Sia - The Girl you lost to cocaine ! Low tempo, maar ook dit klinkt eigenlijk best wel fijn !
Volgens mij hadden Gerard en Paul het er al over dat ze deze hele week 2 versies van de plaat gingen draaien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Ej wat een aparte uitvoering van Sia - The Girl you lost to cocaine ! Low tempo, maar ook dit klinkt eigenlijk best wel fijn !
Leuk! Die nieuwe van die Gelderblom dan weer niet, te makkelijk...quote:
Sowieso een goede zaak als ze de plaat nu lekker (vaak) gaan draaien. Ik vind het persoonlijk echt geen verkeerde plaat om op de radio te horen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:56 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij hadden Gerard en Paul het er al over dat ze deze hele week 2 versies van de plaat gingen draaien.
Wat? 15 maart al bijna voorbij?
Hetzelfde Domien en uiteraard Annemicquote:
Is Michiel er nou nog niet op maandag?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:02 schreef Marc63 het volgende:
Alle anderen natuurlijk ook een fijn weekend. Als er morgen nog drank en snacks over blijven dan neem ik ze maandag mee als ik bij MetMichielMetMartijn online kom
Nog een weekje geduld.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Is Michiel er nou nog niet op maandag?
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:15 schreef Piles het volgende:
Ik ga zo maar pitten denk ik, hele week gewerkt en morgen niet echt uitslapen.
Morgenmiddag zit ik in het theater bij André van Duin
Ik heb net geld van mijn vader gekregen ivm een internetabbo op mijn naam wat hun alleen gebruiken nu ik weg benquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
IK ben bluten moet morgen weer aan de studie dus ik ga
over 2 weken mogen we weer los![]()
ajuus
Vannacht liet giel zelfs 2min lang de FP frontpage op ned3 zienquote:
Al die platen heb ik ook wel op mijn computer staanquote:Op zondag 16 maart 2008 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, de hele classic-lijst van vrijdag is in hoge kwaliteit in een bepaald bestandsformaat met een bepaald programma in een bepaalde groep van nieuws te verkrijgen.
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Al die platen heb ik ook wel op mijn computer staan
torrent ? Usenet ? als je een link heb mag die per PMquote:Op zondag 16 maart 2008 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik ook een gedeelte. Maar nu staan ze mooi bij elkaar, in 320kbs
.
Elvis Costello - I Want Youquote:Op zondag 16 maart 2008 12:33 schreef Timo20 het volgende:
Welk liedje was dat net dat Eddy voor Raccoon (![]()
) draaide? was wel mooi
Oh te gek !quote:Op zondag 16 maart 2008 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, de hele classic-lijst van vrijdag is in hoge kwaliteit in een bepaald bestandsformaat met een bepaald programma in een bepaalde groep van nieuws te verkrijgen.
Thanksquote:Op zondag 16 maart 2008 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Elvis Costello - I Want You![]()
.
Zie ook http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats.
Yoquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:40 schreef -Hans- het volgende:
Straks maar even de herhaling van de F1 gaan kijken. Gezien de uitslag een krankzinnige race!
TC mag geloof ik tegenwoordig niet meer en dat lijkt een beetje te worden bevestigd door de uitslag.quote:
Mag idd. vanaf dit jaar niet meer. Kan nog een leuk seizoen wordenquote:Op zondag 16 maart 2008 12:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
TC mag geloof ik tegenwoordig niet meer en dat lijkt een beetje te worden bevestigd door de uitslag.Ook mooi van de Ferrari's. McLaren
![]()
Verwacht er eigenlijk ook wel het nodige van en hopelijk is de winnaar van deze race ook de winnaar van het kampioenschap.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:56 schreef Timo20 het volgende:
Mag idd. vanaf dit jaar niet meer. Kan nog een leuk seizoen worden
Kreuzus, blijkt op een ander forum 3 uur tegen Gerard en Paul aan te hebben moeten kijken [die was Bankgast-e].quote:Op zondag 16 maart 2008 15:30 schreef Sirolf het volgende:
Hee, het is tijd voor Gerard de radioshow van Gerard!
Géééén idee waar je het over hebt...quote:Op zondag 16 maart 2008 15:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kreuzus, blijkt op een ander forum 3 uur tegen Gerard en Paul aan te hebben moeten kijken [die was Bankgast-e].
Zou wel cool zijn ! betwijfel alleen of ze in huize Ekdom daar zo blij mee zijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:02 schreef Feivel1 het volgende:
Eigenlijk zouden ze Ekdom gewoon 7 dagen in de week achter een microfoon moeten zetten.
Betwijfel het ook.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn ! betwijfel alleen of ze in huize Ekdom daar zo blij mee zijn.![]()
Sprinnnnnnnnnnguh !
Die opmerking net ook bij het starten van Snoop Dogg & Pharell - Drop It Like It's hot. " en dan rijdt ik terug naar Zoest "quote:
dan maar vanuit de thuisstudioquote:Op zondag 16 maart 2008 17:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn ! betwijfel alleen of ze in huize Ekdom daar zo blij mee zijn.![]()
Mja, het heeft inderdaad best hard geregend vandaag...quote:Op zondag 16 maart 2008 19:05 schreef Piles het volgende:
Iedereen is weg, maar ik ben er weer
André van Duin's Nieuwe Revue was![]()
![]()
![]()
Op de terugweg nog ff uit eten geweest, zag ik dit:
[ afbeelding ]
![]()
Ik zal om 2100 ook even intunenquote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:33 schreef Sirolf het volgende:
Mogge! Het is weer MaandagLangzaamaandag!
Optreden was best leuk idd.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn trouwens live best wel te doen, maar het is ook niet echt mijn muziek.
ja, het is rustig op ons hoofdkantoor in Dublinquote:
Oeh, heftig! succes manquote:Op maandag 17 maart 2008 09:52 schreef borisz het volgende:
ja, druk tentamen morgenof eigenlijk hertentamen.
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, het is rustig op ons hoofdkantoor in Dublin
hehehequote:Op maandag 17 maart 2008 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, je hoort deze plaat alleen als je radio Alanis.
Nu wel dusquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Timur draaide vanochtend Room Eleven - Bitch (voor de eerste keer op 3FM te horen volgens mij).
Hey Hey Hey heb ik nog nóóit op 3FM gehoord.
Blijkbaar zijn de opgaves te makkelijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:37 schreef borisz het volgende:
Je komt er bij ekdom nooit doorheen als je het antwoord weet
Helaas, snel mn oordopjes pakken...quote:Op maandag 17 maart 2008 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nu wel dus.
Mits je radio Alanis natuurlijk.
Staat niet in Dalet trouwens...quote:Op maandag 17 maart 2008 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, daar heb je Hey Hey Hey!
Mja, hopelijk voegen ze 'm spoedig nog toe.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmz... dan weet je ook genoeg.
En deze crap staat er wel in natuurlijk.
Ja, dat laat ik nu eenmaal automatisch uitlezen. Ik kan op dit moment nog geen Pool inhuren om 24/7 die titels in te voeren.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, daarom verschijnt de plaat niet op 3FMfan
ROFLquote:Op maandag 17 maart 2008 11:48 schreef Sirolf het volgende:
Ja, dat laat ik nu eenmaal automatisch uitlezen. Ik kan op dit moment nog geen Pool inhuren om 24/7 die titels in te voeren.
Klopt, in mei.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zie net dat ik Rooney heb gemist, jammer maar ik verwacht dat die plaat toch wel Megahit gaat worden.
Zal voorlopig ook nog wel even zo doorgaan, vrees ikquote:Op maandag 17 maart 2008 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, deze hadden we allang niet gehoord![]()
![]()
![]()
.
Ik heb lopen klagen dat er eerst stond dat Het losse kreten waren zonder, bron, maar aan ekdom heb je geen bron, ja de radio zelf, meer nietquote:Op maandag 17 maart 2008 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wikiquote Gerard Ekdom![]()
. Door borisz zie ik
.
Is ie nu toch niet verwijderd?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb lopen klagen dat er eerst stond dat Het losse kreten waren zonder, bron, maar aan ekdom heb je geen bron, ja de radio zelf, meer niet
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb lopen klagen dat er eerst stond dat Het losse kreten waren zonder, bron, maar aan ekdom heb je geen bron, ja de radio zelf, meer niet
quote:It's nine in the afternoon, your eyes are the size of the moon
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:36 schreef Remzz het volgende:
Wat word er toch kansloze muziek gemaakt
[..]![]()
Blof is er niks bijquote:Op maandag 17 maart 2008 14:36 schreef Remzz het volgende:
Wat word er toch kansloze muziek gemaakt
[..]![]()
als dat het eerste fatsoenlijke is wil ik niet weten wat er daarvoor gedraaid isquote:Op maandag 17 maart 2008 16:53 schreef Dos37 het volgende:
hehe het eerste fatsoenlijke nummer na een half uur geleden de radio aan gezet te hebben.
Ice ice baby
Nou, daar issie weer hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 13:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal voorlopig ook nog wel even zo doorgaan, vrees ik
Nou, je hoort 't ..........quote:Op maandag 17 maart 2008 17:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
als dat het eerste fatsoenlijke is wil ik niet weten wat er daarvoor gedraaid is
tja, met zo'n reactie, kan van alles zijn natuurlijkquote:
U gaat door voor de broodroosterquote:Op maandag 17 maart 2008 17:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, met zo'n reactie, kan van alles zijn natuurlijkmaar het zal wel vader&zoon Clark zijn als ik jou een beetje ken
Zeker lekker, surfpopachtigquote:Op maandag 17 maart 2008 18:07 schreef Glacier het volgende:
Ja, vette plaat is datIk hoorde em vorige week op KinkFM
3 keer alain clark en zijn bejaarde vader?quote:Op maandag 17 maart 2008 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, daar issie weer hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
't Is GVD alweer de derde keer vandaag.
Meen je niet?! volgens mij hoorde ik dat ding 's ochtends ook al op de radio.. Schijnbaar staat die plaat nog hoog in de playlist. Zelfde verhaal lijkt ook op te gaan voor Shut your eyes van Snowpatrol.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar issie weer hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
't Is GVD alweer de derde keer vandaag.
Joh, Alain Clark is hartstikke leuk!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
3 keer alain clark en zijn bejaarde vader?Kan de muziekredactie van 3fm niet eens ontslagen worden, die schijt clark wordt nu al een maandje of 5 gedraaid denk ik ?Die roosmarijn is toch praktisch de muziekredactie? Waarom kan ze op kxradio wel de leukste nieuwe muziek draaien maar horen we hier nog steeds die meuk
Mja, die kan nou eenmaal legaal daar in de studio gaan zitten zonder door de beveiliging te worden verwijderd.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Hej Muijsie !!![]()
Alweer Hugo in der stu stu studio. Ook vaste klant daar
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:58 schreef TheZapster het volgende:
Woei net op kxradio echt een ongelofelijke nieuwe knaller gehoord, zijprojectje van de zanger van de artic monkees, the last shadow puppets.Ben benieuwd wanneer we die op 3fm mogen horen
http://nl.youtube.com/watch?v=XGV8xCkpXjE
Ja, dat is wel een luxe inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Mja, die kan nou eenmaal legaal daar in de studio gaan zitten zonder door de beveiliging te worden verwijderd.
Dat valt me al 100% mee dan, ik zal wat minder zeuren over 3fm nuquote:Op maandag 17 maart 2008 19:21 schreef Toad het volgende:
[..]
Hij staat al bij de nieuwe singles...
Echt een geweldige plaat idd...
Als WebHawkjuh hier nu zou zijn zou 'ie zo met een doos vol kerstlampjes in de trein springen, op weg naar Hilversum.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een luxe inderdaad.![]()
Zo, ook Michiel de Romijn (Afzuigkapfilter) hangt in de studio rond. 't is wel een vrolijk Fok! feest daar in de 3FM Studio
Haha, dat was toen wel mooi ja!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Als WebHawkjuh hier nu zou zijn zou 'ie zo met een doos vol kerstlampjes in de trein springen, op weg naar Hilversum.
Je moet ook niet kerstverlichting meenemen, je moet vlaai bij je hebben.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, dat was toen wel mooi ja!![]()
Domien: " hij komt er echt niet in hoor! "![]()
Weet niet of Tjitse ook zo streng is als Domien maar misschien is het eens het proberen waard? Ik in elk geval niet want Grunn - Hilversum is mij wat te ver weg![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Je moet ook niet kerstverlichting meenemen, je moet vlaai bij je hebben.
Vquote:Op maandag 17 maart 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf komt net weer uit de PHP-editor rollen
Nog een extra muziekstats-functie erbij gemaakt.
Ik denk dat je er zonder afspraak sowieso niet in komt hoor.
Ik hoorde het origineel vanmiddag nog in de bus (tijdens de C&S-show).quote:Op maandag 17 maart 2008 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
V
Verdomd handig die extra muziekstats!Clark en SnowPatrol worden inderdaad nog erg vaak gedraaid en uiteraard staat de Megahit bovenaan in het lijstje
![]()
SIA wordt schijnbaar ook regelmatig gedraaid maar ik heb die plaat voor het laatst zaterdagavond gehoord... Ik luister schijnbaar op de verkeerde momenten.
Kylie Minogue - In My Arms inderdaad erg fijn! met grote dank aan Calvin Harris
Werkoverleg, heet dat hequote:Op maandag 17 maart 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
De halve NPS is van de 4e verdieping gekomen en is gezellig in de 3FM-studio bij elkaar gaan zitten!
Ik zie nu ook Jurre zitten, de Big Boss.
Gewoon een gezellige baas/werknemer-rendez-vous, dat kan ook nog!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben jullie daar niet mooie vergaderruimtes voor?
Bij de Publieke Omroep hebben we teveel vergaderzalen. Maar bij de NPS wordt efficient gewerkt; gewoon tijdens de uitzending onderhandelen over 't salaris. Net zo makkelijk :-)quote:Op maandag 17 maart 2008 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben jullie daar niet mooie vergaderruimtes voor?
Zo lang het over een salarisverhoging gaat dan.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:46 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Bij de Publieke Omroep hebben we teveel vergaderzalen. Maar bij de NPS wordt efficient gewerkt; gewoon tijdens de uitzending onderhandelen over 't salaris. Net zo makkelijk :-)
Ooh de pop uitvoering (zo staat 'ie in het systeem), maar die is wel aardig maar vind ik niet zo goed als de dance versie. Damn, die is fijn zeg!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoorde het origineel vanmiddag nog in de bus (tijdens de C&S-show).
Ah! vandaar dus dat de uitzending zo professioneel en voorbereid klinktquote:Op maandag 17 maart 2008 20:46 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Bij de Publieke Omroep hebben we teveel vergaderzalen. Maar bij de NPS wordt efficient gewerkt; gewoon tijdens de uitzending onderhandelen over 't salaris. Net zo makkelijk :-)
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf komt net weer uit de PHP-editor rollen
Nog een extra muziekstats-functie erbij gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |