als dat het eerste fatsoenlijke is wil ik niet weten wat er daarvoor gedraaid isquote:Op maandag 17 maart 2008 16:53 schreef Dos37 het volgende:
hehe het eerste fatsoenlijke nummer na een half uur geleden de radio aan gezet te hebben.
Ice ice baby
Nou, daar issie weer hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 13:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal voorlopig ook nog wel even zo doorgaan, vrees ik
Nou, je hoort 't ..........quote:Op maandag 17 maart 2008 17:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
als dat het eerste fatsoenlijke is wil ik niet weten wat er daarvoor gedraaid is
tja, met zo'n reactie, kan van alles zijn natuurlijkquote:
U gaat door voor de broodroosterquote:Op maandag 17 maart 2008 17:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, met zo'n reactie, kan van alles zijn natuurlijkmaar het zal wel vader&zoon Clark zijn als ik jou een beetje ken
Zeker lekker, surfpopachtigquote:Op maandag 17 maart 2008 18:07 schreef Glacier het volgende:
Ja, vette plaat is datIk hoorde em vorige week op KinkFM
3 keer alain clark en zijn bejaarde vader?quote:Op maandag 17 maart 2008 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, daar issie weer hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
't Is GVD alweer de derde keer vandaag.
Meen je niet?! volgens mij hoorde ik dat ding 's ochtends ook al op de radio.. Schijnbaar staat die plaat nog hoog in de playlist. Zelfde verhaal lijkt ook op te gaan voor Shut your eyes van Snowpatrol.quote:Op maandag 17 maart 2008 17:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar issie weer hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
't Is GVD alweer de derde keer vandaag.
Joh, Alain Clark is hartstikke leuk!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
3 keer alain clark en zijn bejaarde vader?Kan de muziekredactie van 3fm niet eens ontslagen worden, die schijt clark wordt nu al een maandje of 5 gedraaid denk ik ?Die roosmarijn is toch praktisch de muziekredactie? Waarom kan ze op kxradio wel de leukste nieuwe muziek draaien maar horen we hier nog steeds die meuk
Mja, die kan nou eenmaal legaal daar in de studio gaan zitten zonder door de beveiliging te worden verwijderd.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Hej Muijsie !!![]()
Alweer Hugo in der stu stu studio. Ook vaste klant daar
quote:Op maandag 17 maart 2008 17:58 schreef TheZapster het volgende:
Woei net op kxradio echt een ongelofelijke nieuwe knaller gehoord, zijprojectje van de zanger van de artic monkees, the last shadow puppets.Ben benieuwd wanneer we die op 3fm mogen horen
http://nl.youtube.com/watch?v=XGV8xCkpXjE
Ja, dat is wel een luxe inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Mja, die kan nou eenmaal legaal daar in de studio gaan zitten zonder door de beveiliging te worden verwijderd.
Dat valt me al 100% mee dan, ik zal wat minder zeuren over 3fm nuquote:Op maandag 17 maart 2008 19:21 schreef Toad het volgende:
[..]
Hij staat al bij de nieuwe singles...
Echt een geweldige plaat idd...
Als WebHawkjuh hier nu zou zijn zou 'ie zo met een doos vol kerstlampjes in de trein springen, op weg naar Hilversum.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een luxe inderdaad.![]()
Zo, ook Michiel de Romijn (Afzuigkapfilter) hangt in de studio rond. 't is wel een vrolijk Fok! feest daar in de 3FM Studio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |