Dat kan al erg sexy zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:36 schreef borisz het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben de vrouwen ook een boxer aan.
Als het maar geen bjorn borg dingen zijn die tot hun navel optrekken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kan al erg sexy zijn. Maar ook een hipster is vak wel
.
Tot de navel optrekken is sowieso foutquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het maar geen bjorn borg dingen zijn die tot hun navel optrekken.
Tof man, proost allemaal !quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:42 schreef Marc63 het volgende:
Nou vooruit... Bier voor iedereen!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Of BaCo.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:46 schreef Marc63 het volgende:
Natuurlijk moet ik Domien niet vergeten:
[ afbeelding ]
Volgens mij zit Domien tegenwoordig ook aan het bier!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:46 schreef Marc63 het volgende:
Natuurlijk moet ik Domien niet vergeten:
[ afbeelding ]
Nou vooruit...quote:
Dank u en proostquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:42 schreef Marc63 het volgende:
Nou vooruit... Bier voor iedereen!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan moet je hem wel nu meenemen, want morgen kan ik niet online komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:50 schreef DaMook het volgende:
Ow morgen middag lust ik wel een ice tea.
Het origineel!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Ej wat een aparte uitvoering van Sia - The Girl you lost to cocaine ! Low tempo, maar ook dit klinkt eigenlijk best wel fijn !
Volgens mij hadden Gerard en Paul het er al over dat ze deze hele week 2 versies van de plaat gingen draaien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Ej wat een aparte uitvoering van Sia - The Girl you lost to cocaine ! Low tempo, maar ook dit klinkt eigenlijk best wel fijn !
Leuk! Die nieuwe van die Gelderblom dan weer niet, te makkelijk...quote:
Sowieso een goede zaak als ze de plaat nu lekker (vaak) gaan draaien. Ik vind het persoonlijk echt geen verkeerde plaat om op de radio te horen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:56 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij hadden Gerard en Paul het er al over dat ze deze hele week 2 versies van de plaat gingen draaien.
Wat? 15 maart al bijna voorbij?
Hetzelfde Domien en uiteraard Annemicquote:
Is Michiel er nou nog niet op maandag?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:02 schreef Marc63 het volgende:
Alle anderen natuurlijk ook een fijn weekend. Als er morgen nog drank en snacks over blijven dan neem ik ze maandag mee als ik bij MetMichielMetMartijn online kom
Nog een weekje geduld.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Is Michiel er nou nog niet op maandag?
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:15 schreef Piles het volgende:
Ik ga zo maar pitten denk ik, hele week gewerkt en morgen niet echt uitslapen.
Morgenmiddag zit ik in het theater bij André van Duin
Ik heb net geld van mijn vader gekregen ivm een internetabbo op mijn naam wat hun alleen gebruiken nu ik weg benquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
IK ben bluten moet morgen weer aan de studie dus ik ga
over 2 weken mogen we weer los![]()
ajuus
Vannacht liet giel zelfs 2min lang de FP frontpage op ned3 zienquote:
Al die platen heb ik ook wel op mijn computer staanquote:Op zondag 16 maart 2008 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, de hele classic-lijst van vrijdag is in hoge kwaliteit in een bepaald bestandsformaat met een bepaald programma in een bepaalde groep van nieuws te verkrijgen.
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Al die platen heb ik ook wel op mijn computer staan
torrent ? Usenet ? als je een link heb mag die per PMquote:Op zondag 16 maart 2008 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik ook een gedeelte. Maar nu staan ze mooi bij elkaar, in 320kbs
.
Elvis Costello - I Want Youquote:Op zondag 16 maart 2008 12:33 schreef Timo20 het volgende:
Welk liedje was dat net dat Eddy voor Raccoon (![]()
) draaide? was wel mooi
Oh te gek !quote:Op zondag 16 maart 2008 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, de hele classic-lijst van vrijdag is in hoge kwaliteit in een bepaald bestandsformaat met een bepaald programma in een bepaalde groep van nieuws te verkrijgen.
Thanksquote:Op zondag 16 maart 2008 12:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Elvis Costello - I Want You![]()
.
Zie ook http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats.
Yoquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:40 schreef -Hans- het volgende:
Straks maar even de herhaling van de F1 gaan kijken. Gezien de uitslag een krankzinnige race!
TC mag geloof ik tegenwoordig niet meer en dat lijkt een beetje te worden bevestigd door de uitslag.quote:
Mag idd. vanaf dit jaar niet meer. Kan nog een leuk seizoen wordenquote:Op zondag 16 maart 2008 12:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
TC mag geloof ik tegenwoordig niet meer en dat lijkt een beetje te worden bevestigd door de uitslag.Ook mooi van de Ferrari's. McLaren
![]()
Verwacht er eigenlijk ook wel het nodige van en hopelijk is de winnaar van deze race ook de winnaar van het kampioenschap.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:56 schreef Timo20 het volgende:
Mag idd. vanaf dit jaar niet meer. Kan nog een leuk seizoen worden
Kreuzus, blijkt op een ander forum 3 uur tegen Gerard en Paul aan te hebben moeten kijken [die was Bankgast-e].quote:Op zondag 16 maart 2008 15:30 schreef Sirolf het volgende:
Hee, het is tijd voor Gerard de radioshow van Gerard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |