Haha, dat was toen wel mooi ja!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:36 schreef Sirolf het volgende:
Als WebHawkjuh hier nu zou zijn zou 'ie zo met een doos vol kerstlampjes in de trein springen, op weg naar Hilversum.
Je moet ook niet kerstverlichting meenemen, je moet vlaai bij je hebben.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, dat was toen wel mooi ja!![]()
Domien: " hij komt er echt niet in hoor! "![]()
Weet niet of Tjitse ook zo streng is als Domien maar misschien is het eens het proberen waard? Ik in elk geval niet want Grunn - Hilversum is mij wat te ver weg![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Je moet ook niet kerstverlichting meenemen, je moet vlaai bij je hebben.
Vquote:Op maandag 17 maart 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf komt net weer uit de PHP-editor rollen
Nog een extra muziekstats-functie erbij gemaakt.
Ik denk dat je er zonder afspraak sowieso niet in komt hoor.
Ik hoorde het origineel vanmiddag nog in de bus (tijdens de C&S-show).quote:Op maandag 17 maart 2008 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
V
Verdomd handig die extra muziekstats!Clark en SnowPatrol worden inderdaad nog erg vaak gedraaid en uiteraard staat de Megahit bovenaan in het lijstje
![]()
SIA wordt schijnbaar ook regelmatig gedraaid maar ik heb die plaat voor het laatst zaterdagavond gehoord... Ik luister schijnbaar op de verkeerde momenten.
Kylie Minogue - In My Arms inderdaad erg fijn! met grote dank aan Calvin Harris
Werkoverleg, heet dat hequote:Op maandag 17 maart 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
De halve NPS is van de 4e verdieping gekomen en is gezellig in de 3FM-studio bij elkaar gaan zitten!
Ik zie nu ook Jurre zitten, de Big Boss.
Gewoon een gezellige baas/werknemer-rendez-vous, dat kan ook nog!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben jullie daar niet mooie vergaderruimtes voor?
Bij de Publieke Omroep hebben we teveel vergaderzalen. Maar bij de NPS wordt efficient gewerkt; gewoon tijdens de uitzending onderhandelen over 't salaris. Net zo makkelijk :-)quote:Op maandag 17 maart 2008 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben jullie daar niet mooie vergaderruimtes voor?
Zo lang het over een salarisverhoging gaat dan.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:46 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Bij de Publieke Omroep hebben we teveel vergaderzalen. Maar bij de NPS wordt efficient gewerkt; gewoon tijdens de uitzending onderhandelen over 't salaris. Net zo makkelijk :-)
Ooh de pop uitvoering (zo staat 'ie in het systeem), maar die is wel aardig maar vind ik niet zo goed als de dance versie. Damn, die is fijn zeg!quote:Op maandag 17 maart 2008 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoorde het origineel vanmiddag nog in de bus (tijdens de C&S-show).
Ah! vandaar dus dat de uitzending zo professioneel en voorbereid klinktquote:Op maandag 17 maart 2008 20:46 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Bij de Publieke Omroep hebben we teveel vergaderzalen. Maar bij de NPS wordt efficient gewerkt; gewoon tijdens de uitzending onderhandelen over 't salaris. Net zo makkelijk :-)
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf komt net weer uit de PHP-editor rollen
Nog een extra muziekstats-functie erbij gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |