Géééén idee waar je het over hebt...quote:Op zondag 16 maart 2008 15:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kreuzus, blijkt op een ander forum 3 uur tegen Gerard en Paul aan te hebben moeten kijken [die was Bankgast-e].
Zou wel cool zijn ! betwijfel alleen of ze in huize Ekdom daar zo blij mee zijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:02 schreef Feivel1 het volgende:
Eigenlijk zouden ze Ekdom gewoon 7 dagen in de week achter een microfoon moeten zetten.
Betwijfel het ook.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn ! betwijfel alleen of ze in huize Ekdom daar zo blij mee zijn.![]()
Sprinnnnnnnnnnguh !
Die opmerking net ook bij het starten van Snoop Dogg & Pharell - Drop It Like It's hot. " en dan rijdt ik terug naar Zoest "quote:
dan maar vanuit de thuisstudioquote:Op zondag 16 maart 2008 17:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn ! betwijfel alleen of ze in huize Ekdom daar zo blij mee zijn.![]()
Mja, het heeft inderdaad best hard geregend vandaag...quote:Op zondag 16 maart 2008 19:05 schreef Piles het volgende:
Iedereen is weg, maar ik ben er weer
André van Duin's Nieuwe Revue was![]()
![]()
![]()
Op de terugweg nog ff uit eten geweest, zag ik dit:
[ afbeelding ]
![]()
Ik zal om 2100 ook even intunenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |