Nu wel dusquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Timur draaide vanochtend Room Eleven - Bitch (voor de eerste keer op 3FM te horen volgens mij).
Hey Hey Hey heb ik nog nóóit op 3FM gehoord.
Blijkbaar zijn de opgaves te makkelijk.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:37 schreef borisz het volgende:
Je komt er bij ekdom nooit doorheen als je het antwoord weet
Helaas, snel mn oordopjes pakken...quote:Op maandag 17 maart 2008 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nu wel dus.
Mits je radio Alanis natuurlijk.
Staat niet in Dalet trouwens...quote:Op maandag 17 maart 2008 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, daar heb je Hey Hey Hey!
Mja, hopelijk voegen ze 'm spoedig nog toe.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmz... dan weet je ook genoeg.
En deze crap staat er wel in natuurlijk.
Ja, dat laat ik nu eenmaal automatisch uitlezen. Ik kan op dit moment nog geen Pool inhuren om 24/7 die titels in te voeren.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, daarom verschijnt de plaat niet op 3FMfan
ROFLquote:Op maandag 17 maart 2008 11:48 schreef Sirolf het volgende:
Ja, dat laat ik nu eenmaal automatisch uitlezen. Ik kan op dit moment nog geen Pool inhuren om 24/7 die titels in te voeren.
Klopt, in mei.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zie net dat ik Rooney heb gemist, jammer maar ik verwacht dat die plaat toch wel Megahit gaat worden.
Zal voorlopig ook nog wel even zo doorgaan, vrees ikquote:Op maandag 17 maart 2008 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, deze hadden we allang niet gehoord![]()
![]()
![]()
.
Ik heb lopen klagen dat er eerst stond dat Het losse kreten waren zonder, bron, maar aan ekdom heb je geen bron, ja de radio zelf, meer nietquote:Op maandag 17 maart 2008 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wikiquote Gerard Ekdom![]()
. Door borisz zie ik
.
Is ie nu toch niet verwijderd?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb lopen klagen dat er eerst stond dat Het losse kreten waren zonder, bron, maar aan ekdom heb je geen bron, ja de radio zelf, meer niet
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb lopen klagen dat er eerst stond dat Het losse kreten waren zonder, bron, maar aan ekdom heb je geen bron, ja de radio zelf, meer niet
quote:It's nine in the afternoon, your eyes are the size of the moon
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:36 schreef Remzz het volgende:
Wat word er toch kansloze muziek gemaakt
[..]![]()
Blof is er niks bijquote:Op maandag 17 maart 2008 14:36 schreef Remzz het volgende:
Wat word er toch kansloze muziek gemaakt
[..]![]()
als dat het eerste fatsoenlijke is wil ik niet weten wat er daarvoor gedraaid isquote:Op maandag 17 maart 2008 16:53 schreef Dos37 het volgende:
hehe het eerste fatsoenlijke nummer na een half uur geleden de radio aan gezet te hebben.
Ice ice baby
Nou, daar issie weer hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 13:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal voorlopig ook nog wel even zo doorgaan, vrees ik
Nou, je hoort 't ..........quote:Op maandag 17 maart 2008 17:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
als dat het eerste fatsoenlijke is wil ik niet weten wat er daarvoor gedraaid is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |