Live is idd leukerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet m toch knippen, dus kan ik m daarna mooi terugkijken
Al is live altijd leuker
De belspel miepjesquote:
Dat was een gewone string , geen lingeriequote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
"Lingerie-minded", ja dat hebben we gezien vorige week
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was een gewone string , geen lingerie.
Leuk, ja zekerquote:
tja een pilsje open ik vaak dan bij het eten, savonds de speciaal bierenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er zijn wel meer bieren lekker. Al pak ik speciaal bieren alleen maar bij speciale dingen of bij het eten enzo
, niet op zaterdag avond om 22:00
.
Wat je al niet leert op een zaterdagavondquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuk, ja zeker. Lekker, ja zeker
,leuk en lekker bij annemic, absoluut
, maar geen lingerie
.
Met dank aan die subtiele hint: gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:30 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... zit te denken of ik nog een biertje open zal trekken. Nogal moe van basketballwedstrijd, dus lijkt me niet heel erg verstandig.
Maar aan de andere kant is het natuurlijk wel een speciale dag...
We zijn tegenpolenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:27 schreef borisz het volgende:
[..]
tja een pilsje open ik vaak dan bij het eten, savonds de speciaal bieren
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat je al niet leert op een zaterdagavond
Dank jequote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met dank aan die subtiele hint: gefeliciteerd
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met dank aan die subtiele hint: gefeliciteerd
congratz! genoeg reden om toch dat lekkere biertje open te trekken!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dank je
Maar was geen moeilijke wedstrijd: 91-39
tegenwoordig hebben de vrouwen ook een boxer aanquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
We zijn tegenpolen.
[..].
Overigens vind ik een string niet bijzonder meer, is tegenwoordig standaard voor meiden. Wel leuk, dat wel
. Er zijn sexier dingen
.
Dat kan al erg sexy zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:36 schreef borisz het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben de vrouwen ook een boxer aan.
Als het maar geen bjorn borg dingen zijn die tot hun navel optrekken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kan al erg sexy zijn. Maar ook een hipster is vak wel
.
Tot de navel optrekken is sowieso foutquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het maar geen bjorn borg dingen zijn die tot hun navel optrekken.
Tof man, proost allemaal !quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:42 schreef Marc63 het volgende:
Nou vooruit... Bier voor iedereen!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Of BaCo.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:46 schreef Marc63 het volgende:
Natuurlijk moet ik Domien niet vergeten:
[ afbeelding ]
Volgens mij zit Domien tegenwoordig ook aan het bier!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:46 schreef Marc63 het volgende:
Natuurlijk moet ik Domien niet vergeten:
[ afbeelding ]
Nou vooruit...quote:
Dank u en proostquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:42 schreef Marc63 het volgende:
Nou vooruit... Bier voor iedereen!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan moet je hem wel nu meenemen, want morgen kan ik niet online komen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:50 schreef DaMook het volgende:
Ow morgen middag lust ik wel een ice tea.
Het origineel!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Ej wat een aparte uitvoering van Sia - The Girl you lost to cocaine ! Low tempo, maar ook dit klinkt eigenlijk best wel fijn !
Volgens mij hadden Gerard en Paul het er al over dat ze deze hele week 2 versies van de plaat gingen draaien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Ej wat een aparte uitvoering van Sia - The Girl you lost to cocaine ! Low tempo, maar ook dit klinkt eigenlijk best wel fijn !
Leuk! Die nieuwe van die Gelderblom dan weer niet, te makkelijk...quote:
Sowieso een goede zaak als ze de plaat nu lekker (vaak) gaan draaien. Ik vind het persoonlijk echt geen verkeerde plaat om op de radio te horen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:56 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij hadden Gerard en Paul het er al over dat ze deze hele week 2 versies van de plaat gingen draaien.
Wat? 15 maart al bijna voorbij?
Hetzelfde Domien en uiteraard Annemicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |