Ik ook!quote:Op maandag 28 april 2008 13:37 schreef on_air het volgende:. Ooit, vroegah, toen Ruud en Jeroen nog zo leuk waren samen, hadden ze de "Thea" uitvoering van Heya. Die zing ik onbewust nog steeds mee als ik Heya hoor.
.
Zo moeilijk is het niet hoor, kwestie van de bordjes 'Mediapark' volgen, parkeren op het parkeerterrein en vervolgens de bordjes 'Peperbus' volgen en je loopt er zo tegenaan.quote:Op maandag 28 april 2008 13:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben totááááál niet bekend in Hilversum.
Ik zei nog zo tegen mn pa: "We moeten denk ik bij NPO zijn", gaan we rondjes rijden totdat we er achter kwamen dat we daar inderdaad moesten zijn.
Gisteren ook nog gegeten bij "De chinees die tevens patat verkoopt", en dat was helemaal niet slecht.
die bordjes volgen schijnt nu ook niet zo makkelijk te zijn ivm. de vele afsluitingen in Hilversumquote:Op maandag 28 april 2008 13:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor, kwestie van de bordjes 'Mediapark' volgen, parkeren op het parkeerterrein en vervolgens de bordjes 'Peperbus' volgen en je loopt er zo tegenaan.
quote:Op maandag 28 april 2008 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Ik dacht dat ik nog de enige was die 'Thea' kende.
quote:
Mja, ik ben er bijna altijd met de trein naartoe gegaan, dus dan heb je daar weinig last van.quote:Op maandag 28 april 2008 13:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
die bordjes volgen schijnt nu ook niet zo makkelijk te zijn ivm. de vele afsluitingen in Hilversum
Niet bepaald, omdat er een paar omleidingen zijn ingesteld daar.quote:Op maandag 28 april 2008 13:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
die bordjes volgen schijnt nu ook niet zo makkelijk te zijn ivm. de vele afsluitingen in Hilversum
Dat heb ik ook nog steedsquote:Op maandag 28 april 2008 13:37 schreef on_air het volgende:. Ooit, vroegah, toen Ruud en Jeroen nog zo leuk waren samen, hadden ze de "Thea" uitvoering van Heya. Die zing ik onbewust nog steeds mee als ik Heya hoor.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |