Dolf mag van mij zijn bek houden. Muziek is namelijk wel goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben normaal niet zo gek op dolf, maar deze vind ik wel erg mooi
Ik wil Dolf inderdaad wel eens een puur muziekprogramma horen maken, want de muziek die hij zelf uitkiest is vaak primaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dolf mag van mij zijn bek houden. Muziek is namelijk wel goed.
Oja, hoe kon ik het ook vergetenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Leeeeeeeeeeeidsche Onderwijs Instellingen, Hans!
Dat heb ik vooral met die Loi reclame maar ik weet eigenlijk niet precies hoe de Telfort reclame gaat. Als ik 'm hoor dan weet ik het waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:12 schreef Glacier het volgende:
Ik vind die van Telfort veel erger nog..daar zet ik echt de radio voor uit
Ik gebruik eigenlijk altijd de image resizer van XP ( d/l link ) werkt eigenlijk primaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:19 schreef borisz het volgende:
Ik moet nog eens een goed resize programma vinden
de cover van de DD met badeendjes is hierrrr te vinden, let op foto is 1,5MB groot en ook groot zie zin hierboven.
Die lui die op een soort hoempapa muziek zingen dat als je telefoonrekening je het zuurt geeft, je toch maar eens naar telfort over moet gaan stappen..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:19 schreef -Hans- het volgende:
Dat heb ik vooral met die Loi reclame maar ik weet eigenlijk niet precies hoe de Telfort reclame gaat. Als ik 'm hoor dan weet ik het waarschijnlijk wel.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Chasing Cars![]()
.
Da's alweer een tijdje geleden. Gelukkig,.
dat is min of meer ook 538quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
No way! Op dit moment staat een kanaal van Radio Digitaal aan: Real Rock Radio!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |