Dolf mag van mij zijn bek houden. Muziek is namelijk wel goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben normaal niet zo gek op dolf, maar deze vind ik wel erg mooi
Ik wil Dolf inderdaad wel eens een puur muziekprogramma horen maken, want de muziek die hij zelf uitkiest is vaak primaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dolf mag van mij zijn bek houden. Muziek is namelijk wel goed.
Oja, hoe kon ik het ook vergetenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Leeeeeeeeeeeidsche Onderwijs Instellingen, Hans!
Dat heb ik vooral met die Loi reclame maar ik weet eigenlijk niet precies hoe de Telfort reclame gaat. Als ik 'm hoor dan weet ik het waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:12 schreef Glacier het volgende:
Ik vind die van Telfort veel erger nog..daar zet ik echt de radio voor uit
Ik gebruik eigenlijk altijd de image resizer van XP ( d/l link ) werkt eigenlijk primaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:19 schreef borisz het volgende:
Ik moet nog eens een goed resize programma vinden
de cover van de DD met badeendjes is hierrrr te vinden, let op foto is 1,5MB groot en ook groot zie zin hierboven.
Die lui die op een soort hoempapa muziek zingen dat als je telefoonrekening je het zuurt geeft, je toch maar eens naar telfort over moet gaan stappen..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:19 schreef -Hans- het volgende:
Dat heb ik vooral met die Loi reclame maar ik weet eigenlijk niet precies hoe de Telfort reclame gaat. Als ik 'm hoor dan weet ik het waarschijnlijk wel.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Chasing Cars![]()
.
Da's alweer een tijdje geleden. Gelukkig,.
dat is min of meer ook 538quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
No way! Op dit moment staat een kanaal van Radio Digitaal aan: Real Rock Radio!
Snow Patrol, krijg je met dit weerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Chasing Cars![]()
.
Da's alweer een tijdje geleden. Gelukkig,.
maar radio digitaal zit wel in één van de villa's van 538 op de koniginnewegquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
538 is van RTL, Radio Digitaal is van Talpa.
Hoiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef on_air het volgende:
Dus ondanks Dolf en de programmainhoud, is het geen schande wel te luisteren en de muziek te waarderen?
Hallo trouwens. Leuk zo'n 3FM topic. Hoef ik niet meer in de leegte te roepen als iets leuk is of gewaardeerd wordt.
Het programma van Dolf luister ik eigenlijk alleen voor de muziek. Het gepraat er tussendoor hoor ik eigenlijk niet eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef on_air het volgende:
Dus ondanks Dolf en de programmainhoud, is het geen schande wel te luisteren en de muziek te waarderen?
Hallo trouwens. Leuk zo'n 3FM topic. Hoef ik niet meer in de leegte te roepen als iets leuk is of gewaardeerd wordt.
Handig he? Zo'n innerlijke-oor-stoorzender. Die staat ook aan tijdens de reclames en het nieuws.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het programma van Dolf luister ik eigenlijk alleen voor de muziek. Het gepraat er tussendoor hoor ik eigenlijk niet eens.
ja, heel handigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Handig he? Zo'n innerlijke-oor-stoorzender. Die staat ook aan tijdens de reclames en het nieuws.
Hier al drie kwartier ondertussen, er is op de Noordzee een mini depressie ontstaan, en die zorgt voor flink wat sneeuw in het westenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:08 schreef Sersjee het volgende:
Het sneeuwt hier als een malle... Belachelijk!
Hier miezert/regent het alleen maar, en ik zit toch echt in het westen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hier al drie kwartier ondertussen, er is op de Noordzee een mini depressie ontstaan, en die zorgt voor flink wat sneeuw in het westen
Zeeland meldt ook miezerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:12 schreef Sirolf het volgende:
Hier miezert/regent het alleen maar, en ik zit toch echt in het westen!
dat is wazigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier miezert/regent het alleen maar, en ik zit toch echt in het westen!
Sterker nog, ik zit maar iets westelijker dan jou.
Ik zit in het Westen, maar geen sneeuw gezien nog..het regent hier alweer een hele tijd..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Againzender het volgende:
Hier al drie kwartier ondertussen, er is op de Noordzee een mini depressie ontstaan, en die zorgt voor flink wat sneeuw in het westen
Vrééééémd, aangezien je echt maar een paar kilometer van mij vandaan zit...!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is wazigen mijn kantoor zit nou ook niet zo hoog dat ik boven de sneeuwgrens zit
Echt, flinke sneeuwval, alweer een uurtje nu
ik zal eens een fotootje makenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vrééééémd, aangezien je echt maar een paar kilometer van mij vandaan zit...!
Ik snap al die heisa rond Rooney niet. Ik vind er geen drol aanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:33 schreef Glacier het volgende:
Wtf, alweer RooneyZou het de nieuwe megahit worden?
Vol verwachting klopt mijn hart..
Zal wel even extra goed opletten bij de reclameblokken want het zegt mij nog steeds niet veel. Komt misschien ook wel doordat ik meestal wat anders ga doen als de reclame begint.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:23 schreef Glacier het volgende:
Die lui die op een soort hoempapa muziek zingen dat als je telefoonrekening je het zuurt geeft, je toch maar eens naar telfort over moet gaan stappen..
Dit alles op rijm..poging tot grappig zijn, maar het is alleen maar irritant
Waar zit jij?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:40 schreef Againzender het volgende:
Nou ja, brakke foto., maar je ziet witte zooi in ieder geval
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat die ellende ook nog deze kant opkomt want dan moet ik maar snel boodschappen gaan doen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:40 schreef Againzender het volgende:
Nou ja, brakke foto., maar je ziet witte zooi in ieder geval
[ afbeelding ]
Steenworp afstand van metrostation Isolatorweg in Amsterdam.quote:
Hopelijk trekt die sneeuw nog over ons..liefst tussen 5 en 6, dan is een vriend van me aan het lessenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:49 schreef Againzender het volgende:
Steenworp afstand van metrostation Isolatorweg in Amsterdam.
Welkom!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:47 schreef on_air het volgende:
Handig he? Zo'n innerlijke-oor-stoorzender. Die staat ook aan tijdens de reclames en het nieuws.
De sneeuw die wij nu hebben/hadden trekt niet naar Groningen in ieder geval, maar noordelijk op de Noordzee ligt nog een gebied met buien, best kans dat dat wel over het noorden trekt straks.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die ellende ook nog deze kant opkomt want dan moet ik maar snel boodschappen gaan doen...Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
Kan ik trouwens wel wat bij voorstellen want hij komt van een oord vandaan waar het een tikkie warmer is dan hiero.quote:
Ojee, dan moet ik maar niet al te lang wachten al ziet hetgeen wat de buienrader laat zien er wel aardig uit voor de komende uren.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:52 schreef Againzender het volgende:
De sneeuw die wij nu hebben/hadden trekt niet naar Groningen in ieder geval, maar noordelijk op de Noordzee ligt nog een gebied met buien, best kans dat dat wel over het noorden trekt straks.
Absoluut! nu nog die geweldige plaat van Sia en dan het liefst wel in de dance uitvoering.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:56 schreef on_air het volgende:
Ben zo blij met Paul. Kan erop rekenen dat Amy voorbij komt.
zou niet verkeerd zijn!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut! nu nog die geweldige plaat van Sia en dan het liefst wel in de dance uitvoering.
Paul draait natuurlijk de danceuitvoering, dat kan niet missenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut! nu nog die geweldige plaat van Sia en dan het liefst wel in de dance uitvoering.
Laat maar ik komen want ik zit er al op te wachtenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:00 schreef Againzender het volgende:
Paul draait natuurlijk de danceuitvoering, dat kan niet missen
Nogal, maar het werkt. Loopt lekker door, de stemmen matchen ook mooi.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:24 schreef Againzender het volgende:
Opmerkelijke mix
Daarom zo opmerkelijk, had niet verwacht dat dat zo goed te doen was.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Nogal, maar het werkt. Loopt lekker door, de stemmen matchen ook mooi.
Niet eens gemerkt...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:50 schreef Krambo het volgende:
''as maandag is het 2e kerstdag''
Dat krijg je als je in maart kerstplaatjes gaat draaien
Nu hoor ik de bedoelde reclame.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel even extra goed opletten bij de reclameblokken want het zegt mij nog steeds niet veel. Komt misschien ook wel doordat ik meestal wat anders ga doen als de reclame begint.![]()
Thrills - Big Sur
de zon schijnt ondertussenquote:
Heb ik 'm dus weer gemist.. was even boodschappen doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:59 schreef Sirolf het volgende:
Nu hoor ik de bedoelde reclame.
Ik vind 'm overigens wel leuk.
niet weeeer één van de bekende artiesten uit de MH pool van 3FMquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:25 schreef -Hans- het volgende:
Ojee, ik krijg net een fax dat Kane - Shot of a Gun de nieuwe 3FM Megahit is... Duidelijk hoe Rudy en Co over de plaat denken want ik zie de plaat niet op de MoveYourAss playlist staan.
Alweer Kane.... * zucht *
Ik kan er ook niets anders van maken dan dat ik de keuze voor ALWEER Kane wel erg jammer vind. Als je voor de gein kijkt welke platen vanavond in MYA zijn te horen dan zitten daar een aantal erg fijne kandidaten tussen. Ondersteuning Nederland product vind ik prima, maar sommige Nederlandse bands lijken op voorhand zeker te zijn om Megahit te worden... Waarom is Kane voor de zoveelste keer Megahit en Moke bjivoorbeeld nog nooit. Een ander Nederlands product - Hit me Tv - wordt ook aardig genegeerd door 3FM.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:27 schreef Againzender het volgende:
[..]niet weeeer één van de bekende artiesten uit de MH pool van 3FM
Zo jammer. Was net zo blij met de MH van deze week.
Er zijn zoveel betere platen uitgebracht de afgelopen tijd, dus ik vind deze keuze ook best wel vreemd weer...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:25 schreef -Hans- het volgende:
Ojee, ik krijg net een fax dat Kane - Shot of a Gun de nieuwe 3FM Megahit is... Duidelijk hoe Rudy en Co over de plaat denken want ik zie de plaat niet op de MoveYourAss playlist staan.
Alweer Kane.... * zucht *
Hier schijnt de zon en beginnen de laatste plasjes regenwater (van de natte sneeuw, maar vooral van een heleboel regen) te verdwijnen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
de Haak meldzich vanaf een nieuwe helpdeskpositie + veel vrije internettijd
Wát een sneeuw he?
Serieus over een paar jaar zijn er poules over "wordt het weer een witte pasen?"
Heyyyyquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
de Haak meldzich vanaf een nieuwe helpdeskpositie + veel vrije internettijd
Wát een sneeuw he?
Serieus over een paar jaar zijn er poules over "wordt het weer een witte pasen?"
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:25 schreef -Hans- het volgende:
Ojee, ik krijg net een fax dat Kane - Shot of a Gun de nieuwe 3FM Megahit is...
En bedenk maar zo het kan qua MH alleen maar beter worden nu we de nieuwe single vanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Er zijn zoveel betere platen uitgebracht de afgelopen tijd, dus ik vind deze keuze ook best wel vreemd weer...
Maar aan de andere kant... het kan niet elke week zo'n feest zijn als afgelopen week.
Dat bedoel ik. Kijk, smaken verschillen, er zullen best veel mensen zijn die Kane, Krezip of Anouk gewoon goed vinden, maar waarom steeds de bekende bands?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ondersteuning Nederland product vind ik prima, maar sommige Nederlandse bands lijken op voorhand zeker te zijn om Megahit te worden... Waarom is Kane voor de zoveelste keer Megahit en Moke bjivoorbeeld nog nooit. Een ander Nederlands product - Hit me Tv - wordt ook aardig genegeerd door 3FM.
Ik vind het ook een rare keus weer...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:21 schreef broer het volgende:
Kane Megahit? Is er soms maar één plaat uitgekomen deze week?
Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:48 schreef Againzender het volgende:
Dat bedoel ik. Kijk, smaken verschillen, er zullen best veel mensen zijn die Kane, Krezip of Anouk gewoon goed vinden, maar waarom steeds de bekende bands?
Wat dat betreft vond ik de keus voor Voicst destijds een veel betere.
Helemaal mee eens. Alleen denken ze daar bij 3FM weer anders over, aangezien hij nog maar één keer is gedraaid.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:51 schreef Glacier het volgende:
waarbij mijn voorkeur duidelijk uitgaat naar de Last Shadow Puppets
Geniaal nummer. Leuke clip ook.
Ben wel benieuwd hoe Kevin en Rudy over de huidige Megahit denken maar aangezien de plaat niet op de playlist staat denk ik dat ze er niet heel enthousiast over zijn.. Toen die zeikplaat van Anouk de 3FM Megahit werd stond die plaat ook niet op de MYA playlist (Rudy heeft die plaat ook nooit tijdens MYA gedraaid, afaik).quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:45 schreef Marc63 het volgende:
Hij staat niet op de MYA playlist en Michiel heeft een hekel aan Kane... Ik denk dat er een aantal bij 3fm net zo blij zijn met de MH als wij.
Inderdaad last shadow puppets zijn briljant, ik heb die clip al minimaal 20 keer bekeken deze weekquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:51 schreef Glacier het volgende:
Als ze Rooney of de Last Shadow Puppets MH zouden maken..waarbij mijn voorkeur duidelijk uitgaat naar de Last Shadow Puppets
Geniaal nummer. Leuke clip ook.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:08 schreef MichielV het volgende:
B'jour!
B'jour!
Dat is wel heel toevalligquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:09 schreef borisz het volgende:
Ik mag niet meer zeggen van sommige mensen dat de platenmaatschappij flink heeft betaald voor de megahit, het is zeer toevallig ook de alarmschijf deze week.
Michielquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:08 schreef MichielV het volgende:
B'jour!
B'jour!
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:13 schreef TheZapster het volgende:
PAAAAAAAAASSSSSSSSSWEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNDDDDDDDddd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Carlton Banks!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:15 schreef Timo20 het volgende:
Wat staat er nou weer op dat t-shirt van Veenstra?
Na een paar maandjes gaat het meevallen, maar je blijft denken dat je begin twintig bent. En daar naar gedragen.quote:
Gecondoleerdquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Na een paar maandjes gaat het meevallen, maar je blijft denken dat je begin twintig bent. En daar naar gedragen.
quote:
Dat zou wel heel erg zijn iddquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Amy![]()
![]()
hoeft nu ook geen MH meer te worden
.
Das waarquote:
Heyquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:22 schreef IedeK. het volgende:
Ik dacht effe dat Amy MacDonald ingestart zou worden, maar helaas.![]()
Goeienavond trouwens!
Zeg, Gerard en Michiel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Amy![]()
![]()
.
Woehoe !quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:23 schreef Timo20 het volgende:
Zo hey, die hebben we lang niet gehoord bij Ekstra WeekendDestination Calabria
Kan Domien ook zeggen dat ie in de DD heeft gestaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Voor wie de Donald Duck gemist heeft:
[ afbeelding ]
En de brievenbus:
[ afbeelding ]
Ik ga em inlijsten
Geweldigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Voor wie de Donald Duck gemist heeft:
[ afbeelding ]
En de brievenbus:
[ afbeelding ]
Ik ga em inlijsten
Ja das ook weer waar. Nogal laatquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Amy![]()
![]()
.
Daar gaat zeker verandering in komen later vanavond en zeker morgenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:25 schreef Feivel1 het volgende:
Nu al toeter?
Die is wel erg lekker, cover van sioux and the banshees nummerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?zat even te luisteren naar de nieuwe Junkie XL
Afgezien dat ik per ongeluk Michael tikte ipv Michiel..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Wat heb ik gemist?zat even te luisteren naar de nieuwe Junkie XL
Wist niet dat het een cover was maar het klinkt inderdaad best wel goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:29 schreef TheZapster het volgende:
Die is wel erg lekker, cover van sioux and the banshees nummer
lolquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:29 schreef Glacier het volgende:
Afgezien dat ik per ongeluk Michael tikte ipv Michiel..
Gerard kondigde af en Michiel zei: Leuk! En begon toen te lachen en zei: "Komop zeg, ik ben 2 weken weg.."
oid
quote:
Die komt uit z'n laatste show, echtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:35 schreef Timo20 het volgende:
Net Theo Maassen bij DWDD: "En toen zei iemand tegen Jezus: "Denk je dat je het gaat halen?" En toen zei Jezus: "Ik denk het wel maar pin me er niet op vast." "
Echt wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
Een boekenbon en een nuts
Nuts bestaat niet meer?
Ik werd al bang...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:37 schreef Glacier het volgende:
Nuts hebben ze bij ons in de automaten gewoon nog hoor
quote:
Och, de omgeving van Hilversum is blijkbaar niet zo actueel qua product-assortiment.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:37 schreef Glacier het volgende:
Nuts hebben ze bij ons in de automaten gewoon nog hoor
Hey! je hebt nou nog een leuk gezicht, houdt het zoquote:
Onder het motto: Hoe dichter bij de nul...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:39 schreef TheZapster het volgende:
Die bankgasten worden steeds jonger valt me op
Bedankt voor het complimentquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:39 schreef Timo20 het volgende:
Hey! je hebt nou nog een leuk gezicht, houdt het zo
Bij leuke limburgse dames klinkt het toch wel prettigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment
Maar het klinkt zo zeurderig, dat Limburgs
Over een tijdje komen er zwangere vrouwen als bankgastes...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:39 schreef TheZapster het volgende:
Die bankgasten worden steeds jonger valt me op
Met laarzen??quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Ja, baby's die nog niet eens geboren zijn.
Woont Loes een beetje dicht bij jou in de buurt?quote:
Het klinkt iig. niet zo zeurderig als dat harde accent van "jullie"quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment
Maar het klinkt zo zeurderig, dat Limburgs
Brunssum is hier 5 minuutjes vandaan, Thull iets meerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woont Loes een beetje dicht bij jou in de buurt?![]()
http://www.radiobitches.nl/bitches/de_bitches/loes-meys/
Hey! niets mis met een licht amsterdams accentquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het klinkt iig. niet zo zeurderig als dat harde accent van "jullie"
Het is meer langzaamaan langdradig bedoel ikquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het klinkt iig. niet zo zeurderig als dat harde accent van "jullie"
Had er echt nog nooooooooooit van gehoordquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:45 schreef Timo20 het volgende:
Brunssum is hier 5 minuutjes vandaan, Thull iets meer![]()
Nouquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hey! niets mis met een licht amsterdams accent
Alles van buiten Limburg klinkt nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is meer langzaamaan langdradig bedoel ik
Maar jullie vinden Zeeuws vast ook niks
Is niet ver hier vandaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woont Loes een beetje dicht bij jou in de buurt?![]()
http://www.radiobitches.nl/bitches/de_bitches/loes-meys/
Correct. Maar waar luister je nu naar dan?!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:50 schreef TheZapster het volgende:
Woei, de nieuwe gnarls barkley klinkt lekker zeg, verdomme zeg
Ik gok New and Improved met Antiroos.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. Maar waar luister je nu naar dan?!
Rooney
Yup ik schakel afentoe als de muziek bij ew me niet aanstaatquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik gok New and Improved met Antiroos.
Idd jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
Die uuropeners beginnen op Ome Henk verhaaltjes te lijken met al die ontploffingen op het eind.
Ze worden ook steeds langer...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
Die uuropeners beginnen op Ome Henk verhaaltjes te lijken met al die ontploffingen op het eind.
quote:In de nacht van 04.00 - 07.00 uur: Muijs in het Huijs, een uur langer dan normaal!
07.00 - 10.00 uur: Timur staat voor je klaar tijdens het Paasontbijt
10.00 - 12.00 uur: Dier op 3 zorgt voor een gezellige lunch
12.00 - 15.00 uur: Zoeyzo met Eddy Zoe die je door de middag sleept.
15.00 - 18.00 uur: Bart, met de Radioshow van Bart
18.00 - 20.00 uur: Bring it on, waarin Razende reporter Ajouad
vanaf de meubelboulevard verslag doet aan Barbara.
20.00 tot 22.00 uur: Jouw Weekend Finale sluit de paasprogrammering af .
You've gotta be fucking kidding me.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
Maandag trouwens een dubbele zondag:
[..]
Ah, mooi. Maandag ook laaaang uitslapen dusquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
Maandag trouwens een dubbele zondag:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:08 schreef Krambo het volgende:
lekker 3 dagen Eddy ZoeyTimur op de radio
Ik denk dat 'ie daar geen zin in heeft na al die persiflages...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:11 schreef TheZapster het volgende:
Ron Brandsteder![]()
Wanneer wordt die nou eens gast bij ew?
Working on itquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:10 schreef Piles het volgende:
Zorgt er iemand dat er een topic klaar staat?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, mooi. Maandag ook laaaang uitslapen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |