Ik snap al die heisa rond Rooney niet. Ik vind er geen drol aanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:33 schreef Glacier het volgende:
Wtf, alweer RooneyZou het de nieuwe megahit worden?
Vol verwachting klopt mijn hart..
Zal wel even extra goed opletten bij de reclameblokken want het zegt mij nog steeds niet veel. Komt misschien ook wel doordat ik meestal wat anders ga doen als de reclame begint.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:23 schreef Glacier het volgende:
Die lui die op een soort hoempapa muziek zingen dat als je telefoonrekening je het zuurt geeft, je toch maar eens naar telfort over moet gaan stappen..
Dit alles op rijm..poging tot grappig zijn, maar het is alleen maar irritant
Waar zit jij?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:40 schreef Againzender het volgende:
Nou ja, brakke foto., maar je ziet witte zooi in ieder geval
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat die ellende ook nog deze kant opkomt want dan moet ik maar snel boodschappen gaan doen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:40 schreef Againzender het volgende:
Nou ja, brakke foto., maar je ziet witte zooi in ieder geval
[ afbeelding ]
Steenworp afstand van metrostation Isolatorweg in Amsterdam.quote:
Hopelijk trekt die sneeuw nog over ons..liefst tussen 5 en 6, dan is een vriend van me aan het lessenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:49 schreef Againzender het volgende:
Steenworp afstand van metrostation Isolatorweg in Amsterdam.
Welkom!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:47 schreef on_air het volgende:
Handig he? Zo'n innerlijke-oor-stoorzender. Die staat ook aan tijdens de reclames en het nieuws.
De sneeuw die wij nu hebben/hadden trekt niet naar Groningen in ieder geval, maar noordelijk op de Noordzee ligt nog een gebied met buien, best kans dat dat wel over het noorden trekt straks.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die ellende ook nog deze kant opkomt want dan moet ik maar snel boodschappen gaan doen...Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
Kan ik trouwens wel wat bij voorstellen want hij komt van een oord vandaan waar het een tikkie warmer is dan hiero.quote:
Ojee, dan moet ik maar niet al te lang wachten al ziet hetgeen wat de buienrader laat zien er wel aardig uit voor de komende uren.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:52 schreef Againzender het volgende:
De sneeuw die wij nu hebben/hadden trekt niet naar Groningen in ieder geval, maar noordelijk op de Noordzee ligt nog een gebied met buien, best kans dat dat wel over het noorden trekt straks.
Absoluut! nu nog die geweldige plaat van Sia en dan het liefst wel in de dance uitvoering.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:56 schreef on_air het volgende:
Ben zo blij met Paul. Kan erop rekenen dat Amy voorbij komt.
zou niet verkeerd zijn!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut! nu nog die geweldige plaat van Sia en dan het liefst wel in de dance uitvoering.
Paul draait natuurlijk de danceuitvoering, dat kan niet missenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut! nu nog die geweldige plaat van Sia en dan het liefst wel in de dance uitvoering.
Laat maar ik komen want ik zit er al op te wachtenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:00 schreef Againzender het volgende:
Paul draait natuurlijk de danceuitvoering, dat kan niet missen
Nogal, maar het werkt. Loopt lekker door, de stemmen matchen ook mooi.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:24 schreef Againzender het volgende:
Opmerkelijke mix
Daarom zo opmerkelijk, had niet verwacht dat dat zo goed te doen was.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Nogal, maar het werkt. Loopt lekker door, de stemmen matchen ook mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |