Dolf mag van mij zijn bek houden. Muziek is namelijk wel goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben normaal niet zo gek op dolf, maar deze vind ik wel erg mooi
Ik wil Dolf inderdaad wel eens een puur muziekprogramma horen maken, want de muziek die hij zelf uitkiest is vaak primaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dolf mag van mij zijn bek houden. Muziek is namelijk wel goed.
Oja, hoe kon ik het ook vergetenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Leeeeeeeeeeeidsche Onderwijs Instellingen, Hans!
Dat heb ik vooral met die Loi reclame maar ik weet eigenlijk niet precies hoe de Telfort reclame gaat. Als ik 'm hoor dan weet ik het waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:12 schreef Glacier het volgende:
Ik vind die van Telfort veel erger nog..daar zet ik echt de radio voor uit
Ik gebruik eigenlijk altijd de image resizer van XP ( d/l link ) werkt eigenlijk primaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:19 schreef borisz het volgende:
Ik moet nog eens een goed resize programma vinden
de cover van de DD met badeendjes is hierrrr te vinden, let op foto is 1,5MB groot en ook groot zie zin hierboven.
Die lui die op een soort hoempapa muziek zingen dat als je telefoonrekening je het zuurt geeft, je toch maar eens naar telfort over moet gaan stappen..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:19 schreef -Hans- het volgende:
Dat heb ik vooral met die Loi reclame maar ik weet eigenlijk niet precies hoe de Telfort reclame gaat. Als ik 'm hoor dan weet ik het waarschijnlijk wel.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Chasing Cars![]()
.
Da's alweer een tijdje geleden. Gelukkig,.
dat is min of meer ook 538quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
No way! Op dit moment staat een kanaal van Radio Digitaal aan: Real Rock Radio!
Snow Patrol, krijg je met dit weerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Chasing Cars![]()
.
Da's alweer een tijdje geleden. Gelukkig,.
maar radio digitaal zit wel in één van de villa's van 538 op de koniginnewegquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
538 is van RTL, Radio Digitaal is van Talpa.
Hoiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef on_air het volgende:
Dus ondanks Dolf en de programmainhoud, is het geen schande wel te luisteren en de muziek te waarderen?
Hallo trouwens. Leuk zo'n 3FM topic. Hoef ik niet meer in de leegte te roepen als iets leuk is of gewaardeerd wordt.
Het programma van Dolf luister ik eigenlijk alleen voor de muziek. Het gepraat er tussendoor hoor ik eigenlijk niet eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef on_air het volgende:
Dus ondanks Dolf en de programmainhoud, is het geen schande wel te luisteren en de muziek te waarderen?
Hallo trouwens. Leuk zo'n 3FM topic. Hoef ik niet meer in de leegte te roepen als iets leuk is of gewaardeerd wordt.
Handig he? Zo'n innerlijke-oor-stoorzender. Die staat ook aan tijdens de reclames en het nieuws.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het programma van Dolf luister ik eigenlijk alleen voor de muziek. Het gepraat er tussendoor hoor ik eigenlijk niet eens.
ja, heel handigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Handig he? Zo'n innerlijke-oor-stoorzender. Die staat ook aan tijdens de reclames en het nieuws.
Hier al drie kwartier ondertussen, er is op de Noordzee een mini depressie ontstaan, en die zorgt voor flink wat sneeuw in het westenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:08 schreef Sersjee het volgende:
Het sneeuwt hier als een malle... Belachelijk!
Hier miezert/regent het alleen maar, en ik zit toch echt in het westen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hier al drie kwartier ondertussen, er is op de Noordzee een mini depressie ontstaan, en die zorgt voor flink wat sneeuw in het westen
Zeeland meldt ook miezerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:12 schreef Sirolf het volgende:
Hier miezert/regent het alleen maar, en ik zit toch echt in het westen!
dat is wazigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier miezert/regent het alleen maar, en ik zit toch echt in het westen!
Sterker nog, ik zit maar iets westelijker dan jou.
Ik zit in het Westen, maar geen sneeuw gezien nog..het regent hier alweer een hele tijd..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef Againzender het volgende:
Hier al drie kwartier ondertussen, er is op de Noordzee een mini depressie ontstaan, en die zorgt voor flink wat sneeuw in het westen
Vrééééémd, aangezien je echt maar een paar kilometer van mij vandaan zit...!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is wazigen mijn kantoor zit nou ook niet zo hoog dat ik boven de sneeuwgrens zit
Echt, flinke sneeuwval, alweer een uurtje nu
ik zal eens een fotootje makenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vrééééémd, aangezien je echt maar een paar kilometer van mij vandaan zit...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |