Martijn heeft goed ingevallen, maar na 2,5 week begin ik dat blije ei van een VeenstraVeenstra toch wel te missen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
"Hallo vriendjes, hier is Muijs!"
En ik mis de 'Hello Mr. Incredible' en 'Veenstra! Veenstra!'
Eens.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Martijn heeft goed ingevallen, maar na 2,5 week begin ik dat blije ei van een VeenstraVeenstra toch wel te missen.
...
Ik weet niet wat het is met Michiel, maar ik vind m niet zo super als de meesten hierquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Martijn heeft goed ingevallen, maar na 2,5 week begin ik dat blije ei van een VeenstraVeenstra toch wel te missen.
Zoals ik in m'n sluitpost zei:quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met Michiel, maar ik vind m niet zo super als de meesten hier
Weet eigenlijk niet waarom...
Ik hou van uitslapen en laat naar bed gaan, dus dat zit er niet inquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals ik in m'n sluitpost zei:
Jij gaat dus voortaan om 4 uur opstaan en om 19 uur naar bed?
Ik vind het altijd wel grappig hoeveel lol Michiel altijd in zn eentje kan hebben. Hij (en hetzelfde heb ik met Annemieke) komt altijd heel vrolijk over. Lekker om je dag mee af te sluiten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met Michiel, maar ik vind m niet zo super als de meesten hier
Weet eigenlijk niet waarom...
Nah, 't is gewoon rustig hier vandaag. Blijkbaar is iedereen nog aan het eten of andere dingen aan het doen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey Broekie
Tis rustig hier... heb ik iets verkeerds gezegd?
"Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Fok!kers!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Nu weten we ook welke zender Martijn in zn auto op heeft staan als ie om 6 uur naar huis rijdt...
Vergeet de topper van vanavond niet ! de lampjes MOETEN echt verliezenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:50 schreef borisz het volgende:
Broekie, Tjitse
Ja druk, tentamens morgen
Ik zit er klaar voor, het bier is koudquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vergeet de topper van vanavond niet ! de lampjes MOETEN echt verliezen
Dat doe je goed!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor, het bier is koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |