Martijn heeft goed ingevallen, maar na 2,5 week begin ik dat blije ei van een VeenstraVeenstra toch wel te missen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
"Hallo vriendjes, hier is Muijs!"
En ik mis de 'Hello Mr. Incredible' en 'Veenstra! Veenstra!'
Eens.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Martijn heeft goed ingevallen, maar na 2,5 week begin ik dat blije ei van een VeenstraVeenstra toch wel te missen.
...
Ik weet niet wat het is met Michiel, maar ik vind m niet zo super als de meesten hierquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Martijn heeft goed ingevallen, maar na 2,5 week begin ik dat blije ei van een VeenstraVeenstra toch wel te missen.
Zoals ik in m'n sluitpost zei:quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met Michiel, maar ik vind m niet zo super als de meesten hier
Weet eigenlijk niet waarom...
Ik hou van uitslapen en laat naar bed gaan, dus dat zit er niet inquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals ik in m'n sluitpost zei:
Jij gaat dus voortaan om 4 uur opstaan en om 19 uur naar bed?
Ik vind het altijd wel grappig hoeveel lol Michiel altijd in zn eentje kan hebben. Hij (en hetzelfde heb ik met Annemieke) komt altijd heel vrolijk over. Lekker om je dag mee af te sluiten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met Michiel, maar ik vind m niet zo super als de meesten hier
Weet eigenlijk niet waarom...
Nah, 't is gewoon rustig hier vandaag. Blijkbaar is iedereen nog aan het eten of andere dingen aan het doen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey Broekie
Tis rustig hier... heb ik iets verkeerds gezegd?
"Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Fok!kers!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Nu weten we ook welke zender Martijn in zn auto op heeft staan als ie om 6 uur naar huis rijdt...
Vergeet de topper van vanavond niet ! de lampjes MOETEN echt verliezenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:50 schreef borisz het volgende:
Broekie, Tjitse
Ja druk, tentamens morgen
Ik zit er klaar voor, het bier is koudquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vergeet de topper van vanavond niet ! de lampjes MOETEN echt verliezen
Dat doe je goed!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor, het bier is koud
zaterdag ekstra weekend ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef Tjitse het volgende:
Iedereen hier zin in 3FM Ekstra Weekend, a.s. zaterdag met Veenstra Veenstra, er weer bij?
Vrijdag wel jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef Tjitse het volgende:
Iedereen hier zin in 3FM Ekstra Weekend, a.s. vrijdag met Veenstra Veenstra, er weer bij?
Altijdquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef Tjitse het volgende:
Iedereen hier zin in 3FM Ekstra Weekend, a.s. vrijdag met Veenstra Veenstra, er weer bij?
Ah jij bent van de sterke drank ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat doe je goed!![]()
Helaas geen bier hier maar wel de nodige versnaperingen.
Zeker! 't wordt alleen tijd dat ik (met wat andere mannelijke FOK!kers, of gewoon tussen wat andere vrouwelijke bankgasten inquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef Tjitse het volgende:
Jaaa, wanneer mogen wij als fokkers eens bankgast zijn? Wel op een avond waar veel dames met korte rokjes uitgenodigd zijn natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef Tjitse het volgende:
Ik ben liever bankgast samen met een paar gelaarsde rokdragende damesquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zeker! 't wordt alleen tijd dat ik (met wat andere mannelijke FOK!kers) eens een keer bankgast mag zijn. Neem ik uiteraard van die overheerlijke vlaai mee (vraag maar aan Michiel en Gerard voor recenties van die vlaaien).
Daarom heb ik m'n post ook al aangepastquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben liever bankgast samen met een paar gelaarsde rokdragende dames
Idemquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben liever bankgast samen met een paar gelaarsde rokdragende dames
Verdacht stil inderdaad vanaf zijn kantquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daarom heb ik m'n post ook al aangepast
'k denk trouwens dat Tjitse de vraag of we zin hebben in EkStra weekend niet snel meer zal vragen, aangezien we ineens allemaal beginnen over het bankgast willen zijn
Ze zijn wel verdacht jong de laatste tijd, ik hoef toch niet te gaan denken aan die voormalige radio 3 dj die veroordeeld is vanwege zijn voorliefde voor de iets jongere medemens?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:08 schreef Tjitse het volgende:
We hebben zo onze eigen methode in het selecteren van Bankgasten. Toevalligerwijs zijn het vaak vrouwen, inderdaad
Goh, wat een toeval.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:08 schreef Tjitse het volgende:
We hebben zo onze eigen methode in het selecteren van Bankgasten. Toevalligerwijs zijn het vaak vrouwen, inderdaad
Terecht, zo zou ik het ook doenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:08 schreef Tjitse het volgende:
Lijkt me goed planquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:02 schreef Broekie het volgende:
Zeker! 't wordt alleen tijd dat ik (met wat andere mannelijke FOK!kers, of gewoon tussen wat andere vrouwelijke bankgasten in) eens een keer bankgast mag zijn. Neem ik uiteraard van die overheerlijke vlaai mee (vraag maar aan Michiel en Gerard voor recenties van die vlaaien
).
Een mooie, hete en vooral dampende zomeravond?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch vind ik een Ekstra Weekend BBQ op een mooie zomeravond toch wel een leuker idee...
ergens in Juli lijkt me primaquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch vind ik een Ekstra Weekend BBQ op een mooie zomeravond toch wel een leuker idee...
Een dampende én tevens stampende zomeravond!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een mooie, hete en vooral dampende zomeravond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |