Martijn heeft goed ingevallen, maar na 2,5 week begin ik dat blije ei van een VeenstraVeenstra toch wel te missen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
"Hallo vriendjes, hier is Muijs!"
En ik mis de 'Hello Mr. Incredible' en 'Veenstra! Veenstra!'
Eens.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Martijn heeft goed ingevallen, maar na 2,5 week begin ik dat blije ei van een VeenstraVeenstra toch wel te missen.
...
Ik weet niet wat het is met Michiel, maar ik vind m niet zo super als de meesten hierquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Martijn heeft goed ingevallen, maar na 2,5 week begin ik dat blije ei van een VeenstraVeenstra toch wel te missen.
Zoals ik in m'n sluitpost zei:quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met Michiel, maar ik vind m niet zo super als de meesten hier
Weet eigenlijk niet waarom...
Ik hou van uitslapen en laat naar bed gaan, dus dat zit er niet inquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals ik in m'n sluitpost zei:
Jij gaat dus voortaan om 4 uur opstaan en om 19 uur naar bed?
Ik vind het altijd wel grappig hoeveel lol Michiel altijd in zn eentje kan hebben. Hij (en hetzelfde heb ik met Annemieke) komt altijd heel vrolijk over. Lekker om je dag mee af te sluiten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met Michiel, maar ik vind m niet zo super als de meesten hier
Weet eigenlijk niet waarom...
Nah, 't is gewoon rustig hier vandaag. Blijkbaar is iedereen nog aan het eten of andere dingen aan het doen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey Broekie
Tis rustig hier... heb ik iets verkeerds gezegd?
"Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Fok!kers!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Nu weten we ook welke zender Martijn in zn auto op heeft staan als ie om 6 uur naar huis rijdt...
Vergeet de topper van vanavond niet ! de lampjes MOETEN echt verliezenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:50 schreef borisz het volgende:
Broekie, Tjitse
Ja druk, tentamens morgen
Ik zit er klaar voor, het bier is koudquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vergeet de topper van vanavond niet ! de lampjes MOETEN echt verliezen
Dat doe je goed!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor, het bier is koud
zaterdag ekstra weekend ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef Tjitse het volgende:
Iedereen hier zin in 3FM Ekstra Weekend, a.s. zaterdag met Veenstra Veenstra, er weer bij?
Vrijdag wel jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef Tjitse het volgende:
Iedereen hier zin in 3FM Ekstra Weekend, a.s. vrijdag met Veenstra Veenstra, er weer bij?
Altijdquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef Tjitse het volgende:
Iedereen hier zin in 3FM Ekstra Weekend, a.s. vrijdag met Veenstra Veenstra, er weer bij?
Ah jij bent van de sterke drank ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat doe je goed!![]()
Helaas geen bier hier maar wel de nodige versnaperingen.
Zeker! 't wordt alleen tijd dat ik (met wat andere mannelijke FOK!kers, of gewoon tussen wat andere vrouwelijke bankgasten inquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef Tjitse het volgende:
Jaaa, wanneer mogen wij als fokkers eens bankgast zijn? Wel op een avond waar veel dames met korte rokjes uitgenodigd zijn natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef Tjitse het volgende:
Ik ben liever bankgast samen met een paar gelaarsde rokdragende damesquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zeker! 't wordt alleen tijd dat ik (met wat andere mannelijke FOK!kers) eens een keer bankgast mag zijn. Neem ik uiteraard van die overheerlijke vlaai mee (vraag maar aan Michiel en Gerard voor recenties van die vlaaien).
Daarom heb ik m'n post ook al aangepastquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben liever bankgast samen met een paar gelaarsde rokdragende dames
Idemquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben liever bankgast samen met een paar gelaarsde rokdragende dames
Verdacht stil inderdaad vanaf zijn kantquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daarom heb ik m'n post ook al aangepast
'k denk trouwens dat Tjitse de vraag of we zin hebben in EkStra weekend niet snel meer zal vragen, aangezien we ineens allemaal beginnen over het bankgast willen zijn
Ze zijn wel verdacht jong de laatste tijd, ik hoef toch niet te gaan denken aan die voormalige radio 3 dj die veroordeeld is vanwege zijn voorliefde voor de iets jongere medemens?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:08 schreef Tjitse het volgende:
We hebben zo onze eigen methode in het selecteren van Bankgasten. Toevalligerwijs zijn het vaak vrouwen, inderdaad
Goh, wat een toeval.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:08 schreef Tjitse het volgende:
We hebben zo onze eigen methode in het selecteren van Bankgasten. Toevalligerwijs zijn het vaak vrouwen, inderdaad
Terecht, zo zou ik het ook doenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:08 schreef Tjitse het volgende:
Lijkt me goed planquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:02 schreef Broekie het volgende:
Zeker! 't wordt alleen tijd dat ik (met wat andere mannelijke FOK!kers, of gewoon tussen wat andere vrouwelijke bankgasten in) eens een keer bankgast mag zijn. Neem ik uiteraard van die overheerlijke vlaai mee (vraag maar aan Michiel en Gerard voor recenties van die vlaaien
).
Een mooie, hete en vooral dampende zomeravond?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch vind ik een Ekstra Weekend BBQ op een mooie zomeravond toch wel een leuker idee...
ergens in Juli lijkt me primaquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch vind ik een Ekstra Weekend BBQ op een mooie zomeravond toch wel een leuker idee...
Een dampende én tevens stampende zomeravond!quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een mooie, hete en vooral dampende zomeravond?
Voor zaterdag is er zelfs sneeuw voorspeld...quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Jack Johnson
Om toch nog ff in de lentesfeer te komen. Overmorgen is het officieel zover, maar vandaag heb ik daar weinig van gemerkt.
Met de vrijdagavond op 3FM is het altijd een feest om het weekend mee te beginnen. Ekstra weekend = top !quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef Tjitse het volgende:
De nieuwe single nog helemaal niet gehoord op de radio. En volgens mij is ie wel aan de playlist toegevoegd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:08 schreef Sirolf het volgende:Let's Dance To Joy Division!
Veel te lang niet gehoord!
* Sirolf luchtdrumt mee
Ik heb 'm wel gehoord, maar dan via m'n eigen Winamp.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De nieuwe single nog helemaal niet gehoord op de radio. En volgens mij is ie wel aan de playlist toegevoegd.
Mja, als je er al om 5 uur weer uit moet is het nog niet eens zo heel erg vreemd hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
21:15 en dan al bijna liggen te pitten... dat is wel erg vroeg.
Zij heeft daar inderdaad al wel de nodige ervaring mee.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Mja, als je er al om 5 uur weer uit moet is het nog niet eens zo heel erg vreemd hoor.
Vraag maar aan MutZ.
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Laatst traden ze op bij Paul de Leeuw en dat was eigenlijk best wel goed!
Dat kanquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen
Dat ben ik dan weer heel erg met je eensquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Een van de beste 3FM Megahits van '07, Pretender van de Foo Fighters. Wat een achtbaan plaat, heerlijk !
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Oeh... Martijn had een hele harde burn bij de kandidaat.
Rolling Stones
lolquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
Dat ben ik dan weer heel erg met je eens![]()
![]()
Moest alleen ff luisteren welke plaat het ookal weer was
Is inderdaad een heerlijk nummer, als we het dan toch over hedendaagse klassiekers hebben...quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Mr. Brightside vind ik toch wel een van de mooiste platen ooit, ondanks dat ie nog maar 4 jaar oud is. De Thin White Duke-remix is ook briljant. Vooral in de 9 minuten uitvoering. Staat op Sawdust en Michiel heeft em 1 of 2 keer gedraaid tijdens Serious Request.
Ajax was aardigquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef TheZapster het volgende:
Zucht voetbal was weer om te genieten![]()
Doet toch pijn hoor dat Ajax zo slecht is dat we niet eens van een middelmatig team als psv kunnen winnen
Mja, ik weet de reden daarvoor ook niet helemaal. Blijkbaar willen mensen toch nog wat andere dingen op een avond doen dan alleen maar in een bureaustoel op FOK! rondhangen (en eigenlijk is dat helemaal niet zo vreemdquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:50 schreef TheZapster het volgende:
Lijkt wel of het elke dag rustiger wordt hier 's avonds
Slaap ze!quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik weet de reden daarvoor ook niet helemaal. Blijkbaar willen mensen toch nog wat andere dingen op een avond doen dan alleen maar in een bureaustoel op FOK! rondhangen (en eigenlijk is dat helemaal niet zo vreemd).
@ Annemieke, Domien en de rest. Ik ga slapen.
Bij mij is het juist andersom. In de begintijd van KX luisterde ik er wel regelmatig naar, maar tegenwoordig juist bijna nooit meer (meestal gewoon 3FM).quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Slaap ze!
Voor mij is het persoonlijk de muziekkeuze van 3fm de laatste tijd al is corton zeker wel een uitzondering.
En ik begin echt kxradio verslaafd te worden.KXRADIO op de FM!!
Kxradio heeft echt die frisheid die 3fm mist, amateurs die een radioshow doen met muziek die zij leuk vinden en echt het nieuwste van het nieuwste net voor het op single uitkomt, heerlijke radio.Op kxradio hoor ik niet die door 3fm overdreven hits van nederlandse bodemquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom. In de begintijd van KX luisterde ik er wel regelmatig naar, maar tegenwoordig juist bijna nooit meer (meestal gewoon 3FM).
Promoot het niet te veel. Het zit daar vol met 'ster-dj's' die allemaal toestemming hebben zolang KX geen echte bedreiging vormt voor Q, 538, Veronica, 3FM en weet-ik-veel-van-welke-zender-ze-komen. In de Volkskrant van maandag stond dat KX zo'n 25.000 luisteraars per dag had. Als dat er veel meer worden kunnen we het wel schudden met al die dj's.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:32 schreef TheZapster het volgende:
KXRADIO op de FM!!
Ik vindt het wel meevallen met de ster dj's, de leukste djs zijn de amateurs of djs zonder station zoals bert van lent.Volgens mij zijn alleen van inkel, stenders, van der goes, verschuuren en roosmarijn djs met contract.quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Promoot het niet te veel. Het zit daar vol met 'ster-dj's' die allemaal toestemming hebben zolang KX geen echte bedreiging vormt voor Q, 538, Veronica, 3FM en weet-ik-veel-van-welke-zender-ze-komen. In de Volkskrant van maandag stond dat KX zo'n 25.000 luisteraars per dag had. Als dat er veel meer worden kunnen we het wel schudden met al die dj's.
Mja, Ekdom moest al stoppen met zijn programma op KX. En nu vind ik Ekdom op 3FM echt vreselijk, maar zijn muzieksmaak is wel goed, dus als hij zelf mag kiezen, luister ik graag naar hem. Jammer dat hij weg is, dus.quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:19 schreef TheZapster het volgende:
Ik vindt het wel meevallen met de ster dj's, de leukste djs zijn de amateurs of djs zonder station zoals bert van lent.Volgens mij zijn alleen van inkel, stenders, van der goes, verschuuren en roosmarijn djs met contract.
Maar ok je hebt wel gelijk, kxradio moet niet te popular worden, er is zelfs al 1 minuut reclame![]()
Heb je weer gelijk in maar ik kan me ook voorstellen dat een station als 3fm kxradio gebrukt om de nieuwste hits te testen, tenminste dat zou ik doen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Mja, Ekdom moest al stoppen met zijn programma op KX. En nu vind ik Ekdom op 3FM echt vreselijk, maar zijn muzieksmaak is wel goed, dus als hij zelf mag kiezen, luister ik graag naar hem. Jammer dat hij weg is, dus.
Er zijn trouwens meer mensen die elders werkzaam zijn Toine van Peperstraaten en Leo Blokhuis bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat dat moeilijkheden oplevert. Misschien niet direct, maar dan toch indirect.
(Niettemin kan ik me je enthousiasme voorstellen. Ik maak ook het liefst zo veel mogelijk mensen attent op KX.)
Shit, weer te laatquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:02 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ben ik de eerste?
quote:Luistercijfers: januari - februari 2008
Onderzoeksbureau Intomart GfK heeft vandaag (20 maart) de meest recente luistercijfers gepubliceerd over de periode januari / februari 2008. Uit deze cijfers blijkt dat Radio 2 marktleider is in deze periode met een marktaandeel van 11.6%, dit was 12.1%. Radio 2 is daarmee 0.5% gezakt.
Radio 538 stijgt op een tweede plek van 10.6% naar 11.1%. Skyradio heeft nu een marktaandeel van 9.6%, dit was 10.3% en zakt daarmee 0.7%.
Overzicht Luistercijfers: januari / februari
01. Radio 2 - 11.6% [12.1%]
02. Radio 538 - 11.1% [10.6%]
03. Skyradio - 9.6% [10.3%]
04. Radio 1 - 7.3% [6.6%]
04. Radio 3FM - 7.3% [7.9%]
06. Q-Music - 7.0% [7.1%]
07. Veronica - 5.4% [5.8%]
08. Radio 10 Gold - 3.1% [3.2%]
09. Arrow Classic Rock - 2.5% [2.3%]
09. Radio 5 - 2.5% [2.3%]
09. Classic FM - 2.5% [2.3%]
12. Radio 4 - 1.9% [1.8%]
13. Slam FM - 1.8% [1.9%]
14. 100%NL - 1.2% [1.2%]
15. Arrow Jazz FM - 0.7% [0.6%]
16. BNR nieuwsradio - 0.6% [0.6%]
17. Caz - 0.5% [0.5%]
18. Kink FM - 0.3% [0.3%]
18. TMF radio - 0.3% [0.4%]
20. Radio 6 - 0.2% - [0.2%]
-- ORN - 13.1% [13.0%]
-- CRN/E power - 3.1% [3.0%]
-- Overige zenders - 6.5% [6.1%]
Stijgers: Radio 538, Radio 1, Arrow Classic Rock, Radio 5, Classic FM, Radio 4, Arrow Jazz FM.
Dalers: Radio 2, Skyradio, Radio 3FM, Q-Music, Veronica, Radio 10 Gold, Slam FM, TMF radio.
Gelijk: 100%NL, BNR nieuwsradio, Caz, Kink FM, Radio 6.
Mja, de rest staat blijkbaar nog in de file.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:31 schreef borisz het volgende:
Deze 4 op een rij werd medemogelijk gemaakt door Glacier.
Ik ben al bijna een uur aan het "werk"quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, de rest staat blijkbaar nog in de file.
ik lag nog in bedquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben al bijna een uur aan het "werk"![]()
een hele witte heb ik mij laten vertellenquote:
Het is alleen nog niet witquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
een hele witte heb ik mij laten vertellen
jammer dat Stenders er niet zit op vrijdag, anders hadden we luiudkeels:quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is alleen nog niet wit, hoe kan het anders morgen een goede vrijdag zijn ?
Ik hoorde ze de afgelopen dagen opvallend vaak. Volgens mijn stats is 19-2000 bijvoorbeeld vandaag al 2 keer gedraaid.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:17 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Niets mis met GorillazWanneer kwamen die dan ook voorbij?
Succes!quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:47 schreef borisz het volgende:
Ik heb zo tentamen en ook om half 7
dus tot vanavond laat
Ik heb alweer zin in Dolf iigquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:28 schreef Againzender het volgende:
jammer dat Stenders er niet zit op vrijdag, anders hadden we luiudkeels:
"EEN HELE, HELE, HELE GOEDE VRIJDAG!!" kunnen zingen
Succes!quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:47 schreef borisz het volgende:
Ik heb zo tentamen en ook om half 7
dus tot vanavond laat
En deze door Boriszquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:31 schreef borisz het volgende:
Deze 4 op een rij werd medemogelijk gemaakt door Glacier.
tja, het is niet anders. kennelijk is de doelgroep van 3FM niet zo enorm groot.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik las het.. 3FM 0,6% erafBalen zeg..
Ze vissen natuurlijk ook gedeeltelijk in de vijver van andere zenders zoals 538 en Q..quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:23 schreef Againzender het volgende:
tja, het is niet anders. kennelijk is de doelgroep van 3FM niet zo enorm groot.
En die hebben iets meer budget.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ze vissen natuurlijk ook gedeeltelijk in de vijver van andere zenders zoals 538 en Q..
Of de muziekkeuze spreekt minder mensen aan.. De doelgroep is groot genoeg.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, het is niet anders. kennelijk is de doelgroep van 3FM niet zo enorm groot.
Hej Roel heb je nog veel gezopen gisteren?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of de muziekkeuze spreekt minder mensen aan.. De doelgroep is groot genoeg.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Roel heb je nog veel gezopen gisteren?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Ik heb bescheiden aan de wijn gezeten.
Wijn is echt hartstikke ranzig! betwijfel of ik dat ooit heel fanatiek zal gaan drinken. Bier is een heel ander verhaalquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Ah, Hans, dat leer je ook nog wel es drinken.
Hoewel bier ook niet verkeerd is natuurlijk.
Was mij inderdaad ook al opgevallenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
Ik dacht dat het topic vol was, maar het is gewoon stil hier
Oh met die irritante k*t kinderenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker toch op met je kut-ANWB-reclame![]()
![]()
.
Donald Duck komt morgen pas (tenzij het feit dat het dan Goede Vrijdag is daar verandering in brengt), maar hier heb je een voorproefje...quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:48 schreef Sirolf het volgende:
Heeft er trouwens al iemand een scan van de DD-voorpagina en Michiel in de brievenbus?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:02 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo!
Heehallekiedeehallo!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:02 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo!
Domien zal blij zijn. Geen telefoontjes meer van Antiroos... voorlopig.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heehallekiedeehallo!
De laatste keer MetMichielMetMartijn... dat wordt dus vanaf maandag weer erg vroeg opstaan voor je.
Leuk dat je erover begint :-)quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heehallekiedeehallo!
De laatste keer MetMichielMetMartijn... dat wordt dus vanaf maandag weer erg vroeg opstaan voor je.
Het zou juist leuk zijn als die daar gewoon mee door gaat.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien zal blij zijn. Geen telefoontjes meer van Antiroos... voorlopig.
lolquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:07 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Leuk dat je erover begint :-)
Hoog tijd voor een Reality Check!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Dat verhaal van Anouk die aan het strijken was toen ze de muziek van Good God hoorde is al weer achterhaald. Volgens mij had ze tegen Coen gezegd dat ze nooit strijkt.
En toch blijft iedereen haar zo gewoon vinden.
Ik strijk ook nooit, daar heb ik personeel voorquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Dat verhaal van Anouk die aan het strijken was toen ze de muziek van Good God hoorde is al weer achterhaald. Volgens mij had ze tegen Coen gezegd dat ze nooit strijkt.
En toch blijft iedereen haar zo gewoon vinden.
Vind jij jezelf gewoon dan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik strijk ook nooit, daar heb ik personeel voor
Moeilijk te zeggen van jezelf... Ik zal het eens aan de butler en de tuinman vragenquote:
quote:
Eric staat dan wel weer in de collage onder aan de openingspostquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:57 schreef Tjitse het volgende:
ff offtopic:
Jullie mogen die 3FM banner bovenaan 't Fok!Forum ook wel eens vernieuwen. Alle jocks, behalve Eric Corton staan erop. Die arme Eric...
Die van vandaag was errug grappig! Hoewel het volgens het programma Nooit Grappig zou moeten zijn natuurlijk...quote:
I see! Nicequote:Op donderdag 20 maart 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eric staat dan wel weer in de collage onder aan de openingspost
Mja, als alle jocks er zouden moeten staan wordt die afbeelding wel erg groot.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:57 schreef Tjitse het volgende:
ff offtopic:
Jullie mogen die 3FM banner bovenaan 't Fok!Forum ook wel eens vernieuwen. Alle jocks, behalve Eric Corton staan erop. Die arme Eric...
De grappen uit de Nooit Grappig horen niet grappig te zijn toch? De rest van het programma wel?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:07 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Die van vandaag was errug grappig! Hoewel het volgens het programma Nooit Grappig zou moeten zijn natuurlijk...
Hebben jullie niet gewoon een groepsfoto met alle jocksquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:57 schreef Tjitse het volgende:
ff offtopic:
Ik denk dat er geen groepsfoto bestaat met alle jocks, vooral omdat de samenstelling daarvan nog weleens wil veranderen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Hebben jullie niet gewoon een groepsfoto met alle jocks![]()
Nee, niet dat ik weet. Er zijn laatst wel allemaal nieuwe persfoto's gemaakt. Die zullen binnenkort op de site worden geplaatst, verwacht ik.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Hebben jullie niet gewoon een groepsfoto met alle jocks![]()
Het is praktisch gezien bijna onmogelijk om alle jocks op één tijdstip in één ruimte samen te krijgen... En met dat terreuralarm kunnen we dat misschien ook maar beter niet doenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen groepsfoto bestaat met alle jocks, vooral omdat de samenstelling daarvan nog weleens wil veranderen.
En omdat er natuurlijk altijd eentje achter de schuiven/knoppen staat.
Eric zijn reactie bij het zien van de collagequote:Op donderdag 20 maart 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eric staat dan wel weer in de collage onder aan de openingspost
Hoe ontspannend het liedje was...quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:55 schreef DJKoster het volgende:
Beep Beep *hele zooi random verkeersgeluiden* Beep Beep
Er schijnt hier de komende dagen ook wat kans te zijn op lichte sneeuw *grom*. Laat de zomer maar komen, snel graag!quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Nou zeg, in Duitsland hebben ze wel pallets met sneeuw en wij helemaal niks! Ik wil ook sneeuw!
Een witte pasen, dat zou weer eens wat anders zijnquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Nou zeg, in Duitsland hebben ze wel pallets met sneeuw en wij helemaal niks! Ik wil ook sneeuw!
Ik heb graag mooi weer OF sneeuw, maar niet de tussenvorm (regen).quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er schijnt hier de komende dagen ook wat kans te zijn op lichte sneeuw *grom*. Laat de zomer maar komen, snel graag!
Doe mij maar alleen optie 1 en de rest nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:06 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb graag mooi weer OF sneeuw, maar niet de tussenvorm (regen).
VanVelzen is vandaag 4 keer gedraaid en Sara Bareilles 6 keer.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:18 schreef DJKoster het volgende:
Nou heb ik dat stomme liedje over sneeuw wat een soundtrack is van die film vandaag al vaker gehoord dan de megahit
Wat doet Kinie dan tegenwoordigquote:Vanaf december 2007 is ze de vervangster van Kinie van Oord als producer en redactrice van RabRadio.
Vervangster in de vorm van 'als Kinie niet aanwezig kan zijn'.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:30 schreef -Hans- het volgende:
DaMook !![]()
http://www.radiobitches.nl/bitches/de_bitches/loes-meys/
[..]
Wat doet Kinie dan tegenwoordig
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:30 schreef -Hans- het volgende:
DaMook !![]()
http://www.radiobitches.nl/bitches/de_bitches/loes-meys/
[..]
Wat doet Kinie dan tegenwoordig
Nou, het profiel van Kinie staat niet meer op Radiobitches (page not found) en ik heb Kinie eigenlijk ook al een tijd niet meer in de studio gezien. Als Loes er niet is dan zit er alleen een stagiaire.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Vervangster in de vorm van 'als Kinie niet aanwezig kan zijn'.
Sluit ik mij graag bij aan! Misschien dat ik heel soms een stukje van je show kan horen tussen 05:00 - 06:00 maar dat zal niet vaak zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:53 schreef Sirolf het volgende:Martijn, tot de volgende invalbeurt (want ik slaap altijd tussen 4 en 6 uur...)!
Yeahquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Guess who's back?
Had je dat romantische uitje gehad?
Jullie hebben de hele dag lekker dicht tegen elkaar aan gelegen, begrijp ikquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah! Was erg leuk, al was het weer waanzinnig slecht en Durbuy dodelijk saai
.
Maar we hebben het allemaal doorstaan dus da's mooi.
Goed. Inmiddels verjaard ennnnn een MacBook Pro gekochtquote:En hoe is het hier?
Hoe doe je dat toch gozer!quote:
quote:
In plaats van elke keer een plaat aan te vragen, vraag volgende keer of we bankgast mogen zijn bij EkstraWeekend.quote:
Hm, tweede paasdag, volgens mij doet Gerard dan altijd all-request. Kan het eens proberenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch gozer!
Als je voor mij nu volgende week is Boston op de radio krijgt, stuur ik je een krat bier.
ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
[..]
In plaats van elke keer een plaat aan te vragen, vraag volgende keer of we bankgast mogen zijn bij EkstraWeekend.
Jou lukt dat vast wel
quote:
Iddquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
MC Hammer
Verkrachting van puikend Rick James nummer.
"I'm Rick James, bitch!"quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
Idd
Bij Rick James moet ik tegenwoordig altijd denken aan Chapelle show
Oeh, RooneyDijk van een cd en dijk van een plaat
Fuck your couch nigger!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:38 schreef Sersjee het volgende:
"I'm Rick James, bitch!"![]()
Dit zou een goede MH zijn...
Volgens mij hoorde ik gisteren nog het origineeel langskomen, dat is inderdaad stukken lekkerderquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Communards
Wat een verkrachting van deze klassieker
Die kip is geniaalquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:47 schreef Piles het volgende:
Kan ie die kip niet eens afschieten, zoals met de koekoek altijd gebeurt
Lekkere plaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |