Wijn is echt hartstikke ranzig! betwijfel of ik dat ooit heel fanatiek zal gaan drinken. Bier is een heel ander verhaalquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Ah, Hans, dat leer je ook nog wel es drinken.
Hoewel bier ook niet verkeerd is natuurlijk.
Was mij inderdaad ook al opgevallenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:53 schreef Piles het volgende:
Ik dacht dat het topic vol was, maar het is gewoon stil hier
Oh met die irritante k*t kinderenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker toch op met je kut-ANWB-reclame![]()
![]()
.
Donald Duck komt morgen pas (tenzij het feit dat het dan Goede Vrijdag is daar verandering in brengt), maar hier heb je een voorproefje...quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:48 schreef Sirolf het volgende:
Heeft er trouwens al iemand een scan van de DD-voorpagina en Michiel in de brievenbus?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:02 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo!
Heehallekiedeehallo!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:02 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hallo!
Domien zal blij zijn. Geen telefoontjes meer van Antiroos... voorlopig.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heehallekiedeehallo!
De laatste keer MetMichielMetMartijn... dat wordt dus vanaf maandag weer erg vroeg opstaan voor je.
Leuk dat je erover begint :-)quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heehallekiedeehallo!
De laatste keer MetMichielMetMartijn... dat wordt dus vanaf maandag weer erg vroeg opstaan voor je.
Het zou juist leuk zijn als die daar gewoon mee door gaat.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien zal blij zijn. Geen telefoontjes meer van Antiroos... voorlopig.
lolquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:07 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Leuk dat je erover begint :-)
Hoog tijd voor een Reality Check!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Dat verhaal van Anouk die aan het strijken was toen ze de muziek van Good God hoorde is al weer achterhaald. Volgens mij had ze tegen Coen gezegd dat ze nooit strijkt.
En toch blijft iedereen haar zo gewoon vinden.
Ik strijk ook nooit, daar heb ik personeel voorquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
Dat verhaal van Anouk die aan het strijken was toen ze de muziek van Good God hoorde is al weer achterhaald. Volgens mij had ze tegen Coen gezegd dat ze nooit strijkt.
En toch blijft iedereen haar zo gewoon vinden.
Vind jij jezelf gewoon dan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik strijk ook nooit, daar heb ik personeel voor
Moeilijk te zeggen van jezelf... Ik zal het eens aan de butler en de tuinman vragenquote:
quote:
Eric staat dan wel weer in de collage onder aan de openingspostquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:57 schreef Tjitse het volgende:
ff offtopic:
Jullie mogen die 3FM banner bovenaan 't Fok!Forum ook wel eens vernieuwen. Alle jocks, behalve Eric Corton staan erop. Die arme Eric...
Die van vandaag was errug grappig! Hoewel het volgens het programma Nooit Grappig zou moeten zijn natuurlijk...quote:
I see! Nicequote:Op donderdag 20 maart 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eric staat dan wel weer in de collage onder aan de openingspost
Mja, als alle jocks er zouden moeten staan wordt die afbeelding wel erg groot.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:57 schreef Tjitse het volgende:
ff offtopic:
Jullie mogen die 3FM banner bovenaan 't Fok!Forum ook wel eens vernieuwen. Alle jocks, behalve Eric Corton staan erop. Die arme Eric...
De grappen uit de Nooit Grappig horen niet grappig te zijn toch? De rest van het programma wel?quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:07 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Die van vandaag was errug grappig! Hoewel het volgens het programma Nooit Grappig zou moeten zijn natuurlijk...
Hebben jullie niet gewoon een groepsfoto met alle jocksquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:57 schreef Tjitse het volgende:
ff offtopic:
Ik denk dat er geen groepsfoto bestaat met alle jocks, vooral omdat de samenstelling daarvan nog weleens wil veranderen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Hebben jullie niet gewoon een groepsfoto met alle jocks![]()
Nee, niet dat ik weet. Er zijn laatst wel allemaal nieuwe persfoto's gemaakt. Die zullen binnenkort op de site worden geplaatst, verwacht ik.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Hebben jullie niet gewoon een groepsfoto met alle jocks![]()
Het is praktisch gezien bijna onmogelijk om alle jocks op één tijdstip in één ruimte samen te krijgen... En met dat terreuralarm kunnen we dat misschien ook maar beter niet doenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen groepsfoto bestaat met alle jocks, vooral omdat de samenstelling daarvan nog weleens wil veranderen.
En omdat er natuurlijk altijd eentje achter de schuiven/knoppen staat.
Eric zijn reactie bij het zien van de collagequote:Op donderdag 20 maart 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eric staat dan wel weer in de collage onder aan de openingspost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |