Hoe doe je dat toch gozer!quote:
quote:
In plaats van elke keer een plaat aan te vragen, vraag volgende keer of we bankgast mogen zijn bij EkstraWeekend.quote:
Hm, tweede paasdag, volgens mij doet Gerard dan altijd all-request. Kan het eens proberenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch gozer!
Als je voor mij nu volgende week is Boston op de radio krijgt, stuur ik je een krat bier.
ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
[..]
In plaats van elke keer een plaat aan te vragen, vraag volgende keer of we bankgast mogen zijn bij EkstraWeekend.
Jou lukt dat vast wel
quote:
Iddquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
MC Hammer
Verkrachting van puikend Rick James nummer.
"I'm Rick James, bitch!"quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
Idd
Bij Rick James moet ik tegenwoordig altijd denken aan Chapelle show
Oeh, RooneyDijk van een cd en dijk van een plaat
Fuck your couch nigger!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:38 schreef Sersjee het volgende:
"I'm Rick James, bitch!"![]()
Dit zou een goede MH zijn...
Volgens mij hoorde ik gisteren nog het origineeel langskomen, dat is inderdaad stukken lekkerderquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Communards
Wat een verkrachting van deze klassieker
Die kip is geniaalquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:47 schreef Piles het volgende:
Kan ie die kip niet eens afschieten, zoals met de koekoek altijd gebeurt
Lekkere plaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |