Voor zaterdag is er zelfs sneeuw voorspeld...quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Jack Johnson
Om toch nog ff in de lentesfeer te komen. Overmorgen is het officieel zover, maar vandaag heb ik daar weinig van gemerkt.
Met de vrijdagavond op 3FM is het altijd een feest om het weekend mee te beginnen. Ekstra weekend = top !quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef Tjitse het volgende:
Iedereen hier zin in 3FM Ekstra Weekend, a.s. vrijdag met Veenstra Veenstra, er weer bij?
De nieuwe single nog helemaal niet gehoord op de radio. En volgens mij is ie wel aan de playlist toegevoegd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:08 schreef Sirolf het volgende:Let's Dance To Joy Division!
Veel te lang niet gehoord!
* Sirolf luchtdrumt mee
Ik heb 'm wel gehoord, maar dan via m'n eigen Winamp.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De nieuwe single nog helemaal niet gehoord op de radio. En volgens mij is ie wel aan de playlist toegevoegd.
Mja, als je er al om 5 uur weer uit moet is het nog niet eens zo heel erg vreemd hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
21:15 en dan al bijna liggen te pitten... dat is wel erg vroeg.
Zij heeft daar inderdaad al wel de nodige ervaring mee.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Mja, als je er al om 5 uur weer uit moet is het nog niet eens zo heel erg vreemd hoor.
Vraag maar aan MutZ.
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Laatst traden ze op bij Paul de Leeuw en dat was eigenlijk best wel goed!
Dat kanquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen
Dat ben ik dan weer heel erg met je eensquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Een van de beste 3FM Megahits van '07, Pretender van de Foo Fighters. Wat een achtbaan plaat, heerlijk !
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Oeh... Martijn had een hele harde burn bij de kandidaat.
Rolling Stones
lolquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
Dat ben ik dan weer heel erg met je eens![]()
![]()
Moest alleen ff luisteren welke plaat het ookal weer was
Is inderdaad een heerlijk nummer, als we het dan toch over hedendaagse klassiekers hebben...quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Mr. Brightside vind ik toch wel een van de mooiste platen ooit, ondanks dat ie nog maar 4 jaar oud is. De Thin White Duke-remix is ook briljant. Vooral in de 9 minuten uitvoering. Staat op Sawdust en Michiel heeft em 1 of 2 keer gedraaid tijdens Serious Request.
Ajax was aardigquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef TheZapster het volgende:
Zucht voetbal was weer om te genieten![]()
Doet toch pijn hoor dat Ajax zo slecht is dat we niet eens van een middelmatig team als psv kunnen winnen
Mja, ik weet de reden daarvoor ook niet helemaal. Blijkbaar willen mensen toch nog wat andere dingen op een avond doen dan alleen maar in een bureaustoel op FOK! rondhangen (en eigenlijk is dat helemaal niet zo vreemdquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:50 schreef TheZapster het volgende:
Lijkt wel of het elke dag rustiger wordt hier 's avonds
Slaap ze!quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik weet de reden daarvoor ook niet helemaal. Blijkbaar willen mensen toch nog wat andere dingen op een avond doen dan alleen maar in een bureaustoel op FOK! rondhangen (en eigenlijk is dat helemaal niet zo vreemd).
@ Annemieke, Domien en de rest. Ik ga slapen.
Bij mij is het juist andersom. In de begintijd van KX luisterde ik er wel regelmatig naar, maar tegenwoordig juist bijna nooit meer (meestal gewoon 3FM).quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Slaap ze!
Voor mij is het persoonlijk de muziekkeuze van 3fm de laatste tijd al is corton zeker wel een uitzondering.
En ik begin echt kxradio verslaafd te worden.KXRADIO op de FM!!
Kxradio heeft echt die frisheid die 3fm mist, amateurs die een radioshow doen met muziek die zij leuk vinden en echt het nieuwste van het nieuwste net voor het op single uitkomt, heerlijke radio.Op kxradio hoor ik niet die door 3fm overdreven hits van nederlandse bodemquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom. In de begintijd van KX luisterde ik er wel regelmatig naar, maar tegenwoordig juist bijna nooit meer (meestal gewoon 3FM).
Promoot het niet te veel. Het zit daar vol met 'ster-dj's' die allemaal toestemming hebben zolang KX geen echte bedreiging vormt voor Q, 538, Veronica, 3FM en weet-ik-veel-van-welke-zender-ze-komen. In de Volkskrant van maandag stond dat KX zo'n 25.000 luisteraars per dag had. Als dat er veel meer worden kunnen we het wel schudden met al die dj's.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:32 schreef TheZapster het volgende:
KXRADIO op de FM!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |