Niet eens gemerkt...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:50 schreef Krambo het volgende:
''as maandag is het 2e kerstdag''
Dat krijg je als je in maart kerstplaatjes gaat draaien
Nu hoor ik de bedoelde reclame.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel even extra goed opletten bij de reclameblokken want het zegt mij nog steeds niet veel. Komt misschien ook wel doordat ik meestal wat anders ga doen als de reclame begint.![]()
Thrills - Big Sur
de zon schijnt ondertussenquote:
Heb ik 'm dus weer gemist.. was even boodschappen doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:59 schreef Sirolf het volgende:
Nu hoor ik de bedoelde reclame.
Ik vind 'm overigens wel leuk.
niet weeeer één van de bekende artiesten uit de MH pool van 3FMquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:25 schreef -Hans- het volgende:
Ojee, ik krijg net een fax dat Kane - Shot of a Gun de nieuwe 3FM Megahit is... Duidelijk hoe Rudy en Co over de plaat denken want ik zie de plaat niet op de MoveYourAss playlist staan.
Alweer Kane.... * zucht *
Ik kan er ook niets anders van maken dan dat ik de keuze voor ALWEER Kane wel erg jammer vind. Als je voor de gein kijkt welke platen vanavond in MYA zijn te horen dan zitten daar een aantal erg fijne kandidaten tussen. Ondersteuning Nederland product vind ik prima, maar sommige Nederlandse bands lijken op voorhand zeker te zijn om Megahit te worden... Waarom is Kane voor de zoveelste keer Megahit en Moke bjivoorbeeld nog nooit. Een ander Nederlands product - Hit me Tv - wordt ook aardig genegeerd door 3FM.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:27 schreef Againzender het volgende:
[..]niet weeeer één van de bekende artiesten uit de MH pool van 3FM
Zo jammer. Was net zo blij met de MH van deze week.
Er zijn zoveel betere platen uitgebracht de afgelopen tijd, dus ik vind deze keuze ook best wel vreemd weer...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:25 schreef -Hans- het volgende:
Ojee, ik krijg net een fax dat Kane - Shot of a Gun de nieuwe 3FM Megahit is... Duidelijk hoe Rudy en Co over de plaat denken want ik zie de plaat niet op de MoveYourAss playlist staan.
Alweer Kane.... * zucht *
Hier schijnt de zon en beginnen de laatste plasjes regenwater (van de natte sneeuw, maar vooral van een heleboel regen) te verdwijnen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
de Haak meldzich vanaf een nieuwe helpdeskpositie + veel vrije internettijd
Wát een sneeuw he?
Serieus over een paar jaar zijn er poules over "wordt het weer een witte pasen?"
Heyyyyquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
de Haak meldzich vanaf een nieuwe helpdeskpositie + veel vrije internettijd
Wát een sneeuw he?
Serieus over een paar jaar zijn er poules over "wordt het weer een witte pasen?"
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:25 schreef -Hans- het volgende:
Ojee, ik krijg net een fax dat Kane - Shot of a Gun de nieuwe 3FM Megahit is...
En bedenk maar zo het kan qua MH alleen maar beter worden nu we de nieuwe single vanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Er zijn zoveel betere platen uitgebracht de afgelopen tijd, dus ik vind deze keuze ook best wel vreemd weer...
Maar aan de andere kant... het kan niet elke week zo'n feest zijn als afgelopen week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |