Gerard kan natuurlijk de hele dag in zn eentje de Hemelse 100 presenteren.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
1 mei. Dan is het alleen Hemelse 100 maar die duurt tot 19.00 uur. Dag v.d Arbeidsvitaminen is het dit jaar niet ivm Hemelse 100 (gaat niet samen he)
Oh en Tjitse in mijn vaste vervanger, Hugo was 1 keertje.
ach....een beetje. Maar is ook de 1e dag van een week vrij! En Qday werk ik wel weer (ook leuk, de 499e)quote:Op woensdag 23 april 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gerard kan natuurlijk de hele dag in zn eentje de Hemelse 100 presenteren.
Maar vind je het niet jammer dat je de 500e gaat missen? Is toch een mijlpaal.
Gaan jullie dan nog wat speciaals doen?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
ach....een beetje. Maar is ook de 1e dag van een week vrij! En Qday werk ik wel weer (ook leuk, de 499e)
Ik denk een uitzending van MetMichiel produceren/presenteren.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gaan jullie dan nog wat speciaals doen?
Volgens mij werkt je slijmbal-uitknop niet zo goedquote:Op woensdag 23 april 2008 21:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk een uitzending van MetMichiel produceren/presenteren.
En ja, dat is speciaal, want elke MetMichiel uitzending is speciaal
[/slijmbal]
Negeererdenegeerquote:Op woensdag 23 april 2008 21:35 schreef Broekie het volgende:
Meivakantie
[Veenstra-Pest-Modus]
Dan zit ik lekker twee weken lang in Orlando, Florida, waar ik van het ene Disney Park naar het andere ga
[/Veenstra-Pest-Modus]
Koninginnedag? Neuh.....quote:Op woensdag 23 april 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gaan jullie dan nog wat speciaals doen?
Ik geef hem voor deze keer de voordeel van de twijfel.. Als de muziek maar centraal staat dan blijf ik wel luisteren.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Sander Lantinga na 22 uur? Dan ben ik zo weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |