ziet er goed uitquote:
hehequote:
Die klinkt beter idd, ga hem ff laten veranderenquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Moet de titel niet zijn: Geah, Geah, je bent een kanjah!!!! ??
Jammer eigenlijk dat ze bij de herinneringen van de zaterdag nooit de komst van de MegaBadeend noemen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel denkt weer aan die gedenkwaardige zaterdagavond van Serious Request![]()
Sjowhan blijft beter in beeld, qua topic & posten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Nu weet ik niet waar ik moet kijken. Sjowhan's avatar of on_air's fotoboek...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Nu weet ik niet waar ik moet kijken. Sjowhan's avatar of on_air's fotoboek...
Ff terug naar die Jewel pix van vanochtendquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Ik wil de keuze nog wel wat lastiger maken..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop