Gerard kan natuurlijk de hele dag in zn eentje de Hemelse 100 presenteren.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
1 mei. Dan is het alleen Hemelse 100 maar die duurt tot 19.00 uur. Dag v.d Arbeidsvitaminen is het dit jaar niet ivm Hemelse 100 (gaat niet samen he)
Oh en Tjitse in mijn vaste vervanger, Hugo was 1 keertje.
ach....een beetje. Maar is ook de 1e dag van een week vrij! En Qday werk ik wel weer (ook leuk, de 499e)quote:Op woensdag 23 april 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gerard kan natuurlijk de hele dag in zn eentje de Hemelse 100 presenteren.
Maar vind je het niet jammer dat je de 500e gaat missen? Is toch een mijlpaal.
Gaan jullie dan nog wat speciaals doen?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
ach....een beetje. Maar is ook de 1e dag van een week vrij! En Qday werk ik wel weer (ook leuk, de 499e)
Ik denk een uitzending van MetMichiel produceren/presenteren.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gaan jullie dan nog wat speciaals doen?
Volgens mij werkt je slijmbal-uitknop niet zo goedquote:Op woensdag 23 april 2008 21:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk een uitzending van MetMichiel produceren/presenteren.
En ja, dat is speciaal, want elke MetMichiel uitzending is speciaal
[/slijmbal]
Negeererdenegeerquote:Op woensdag 23 april 2008 21:35 schreef Broekie het volgende:
Meivakantie
[Veenstra-Pest-Modus]
Dan zit ik lekker twee weken lang in Orlando, Florida, waar ik van het ene Disney Park naar het andere ga
[/Veenstra-Pest-Modus]
Koninginnedag? Neuh.....quote:Op woensdag 23 april 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gaan jullie dan nog wat speciaals doen?
Ik geef hem voor deze keer de voordeel van de twijfel.. Als de muziek maar centraal staat dan blijf ik wel luisteren.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Sander Lantinga na 22 uur? Dan ben ik zo weg.
Die cover van hem was slecht, niet normaal meerquote:Op woensdag 23 april 2008 21:52 schreef on_air het volgende:
HIM. Lekker raggen. Lekker zwart. Wicked Game van hen is ook tof.
Mooi. Dan blijft de radio hier fijn uit. Thnx voor de infoquote:Op woensdag 23 april 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Sander Lantinga na 22 uur?
morgen nog!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Maricha alvast een goed weekend. Tot maandag
Lastfm.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi. Dan blijft de radio hier fijn uit. Thnx voor de info.
Ik vind mezelf aardig klein op het balkon.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toen ik in Disneyland was, vond ik dat paleis toch kleiner dan ik verwacht had.
Ik ben 1.95m, misschien ligt het daar aanquote:Op woensdag 23 april 2008 21:59 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik vind mezelf aardig klein op het balkon.
1.81mquote:Op woensdag 23 april 2008 22:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben 1.95m, misschien ligt het daar aan
Raar genoeg kan ik Sander wel hebben als hij alleen is, paar weken geleden toen hij eddie verving was het ook niet verkeerd maar zodra die Coen erbij is is hetquote:Op woensdag 23 april 2008 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi. Dan blijft de radio hier fijn uit. Thnx voor de info.
Coen in z'n eentje is ook goed te doen. Alleen als ze samen een programma maken krijg ik er uitslag van...quote:Op donderdag 24 april 2008 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Raar genoeg kan ik Sander wel hebben als hij alleen is, paar weken geleden toen hij eddie verving was het ook niet verkeerd maar zodra die Coen erbij is is het![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs dat kan ik nog wel hebbenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Coen in z'n eentje is ook goed te doen. Alleen als ze samen een programma maken krijg ik er uitslag van...
Lekker inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2008 00:55 schreef Sirolf het volgende:
Sander L. die Hit Me Tv - Maybe The Dancefloor draait, ik vind 't prima!
Welke cam staat er aan ?quote:Op donderdag 24 april 2008 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien én Annemieke én Kobus!
Met vandaag Annemieke achter de knoppen.
Trustequote:Op donderdag 24 april 2008 01:17 schreef Sirolf het volgende:
Domiens mail eet zichzelf op...
Raaaaaaarrrrrrrrr!
* Sirolf gaat naar bed!
Jah, schiet niet echt op idd.. al kom ik tegenwoordig wel sneller op de A28.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd voor meivakantie, dan kan ik tenminste doorgassen op de A12
Pfff.. elke week voor 85 euro tankenquote:Op donderdag 24 april 2008 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
En dat terwjil de benzine echt fucking duur is
Als ik met de fiets naar het werk kon, dan deed ik dat zeker! Goed voor lichaam, geest en de portemoneequote:Op donderdag 24 april 2008 08:57 schreef Piles het volgende:
Daarom heb ik nog steeds geen auto, maar fiets ik nog bijna elke dag
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos!
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]Nina
!
Wehehe, jij post sneller "Cos!" dan Nina voorbij komt![]()
.
Al is het best fijn als er eens iets anders gedraaid wordt van deze absoluut briljante band.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:43 schreef on_air het volgende:
Smiths. Toch briljant.
Of van Morrisey solo. I Like You, bijv.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al is het best fijn als er eens iets anders gedraaid wordt van deze absoluut briljante band.
Pascal is getrouwd. Gisteren. Ofzo. Nieuws. Dus.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Is't blof-dag vandaag?
Gelukkig wel goeie nummers van Blof en niet dat verschrikkelijke nieuwe nummer (ben zelfs de titel al vergeten)
Leuk voor hem.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Pascal is getrouwd. Gisteren. Ofzo. Nieuws. Dus.
Die vraag werd hier ook al gesteldquote:Op donderdag 24 april 2008 10:27 schreef borisz het volgende:
Ik ga even koffie halen, gaan er NU meer mee ?
Ik heb net, en ben net weggeweest, dus ik moet door die marteling heenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:27 schreef borisz het volgende:
Ik ga even koffie halen, gaan er NU meer mee ?
Al beschouw je het nu als een 'foutje' hoe kun je het toen de tijd niet aangeschaft hebben?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:35 schreef cosmick het volgende:
Nou, "Jagged Little Pill" heb ik niet en hoef 'm ook niet!
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:36 schreef Marc63 het volgende:
Bij knooppunt Burgerveen is vaak een file. Ik moet dan altijd aan Biggeveen denken
Nee. Ik vind het vreselijk, hoe ze zingt.. naar, totaal niet boeiend en vooral erg vervelend.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Al beschouw je het nu als een 'foutje' hoe kun je het toen de tijd niet aangeschaft hebben?
Is toch van histerische waarde?
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:36 schreef Sersjee het volgende:
En Jagged Little Pill heb ik niet, had ik niet en zal ik nooit hebben ook!
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ook al 1000den keren bewerkt door mij
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef cosmick het volgende:
[..]. Wordt je daar niet knettergek van?
Over "uit 'm strot komen" gesproken.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sommige van die standaard nummers komen inderdaad m'n strot uit
Ik ga maar even naar mn eigen gezeik luisterenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Over "uit 'm strot komen" gesproken..
Ben tijden 'vaste klant' geweest. Het is erg leuk.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben al heel lang van plan om eens naar Boom Chicago te gaan, maar nooit van gekomen.
Hoop wel dat het een stuk beter is dan dat programma op Comedy Central.
Binnenkort toch maar iemand meeslepen dusquote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Ben tijden 'vaste klant' geweest. Het is erg leuk.
Ook bij de laatste Heineken Late Nite met Ruben van der Meer en Horace Cohen (en ja, dan zijn ze wel leuk en zelf volledig in het Engels). The News with Greg Shapiro is idd matig.
Heb trouwens geen idee wie er nu spelen, vorig jaar was de groep redelijk uit elkaar gevallen.
Maar het is leuk!
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:29 schreef Marc63 het volgende:Queen
Volgens mij gaat een zekere Hans nu uit zn plaat.
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij kwam Brian May niet may... euh... mee naar Nederland
Ik weet wel hoe ze heetquote:Op donderdag 24 april 2008 11:48 schreef Marc63 het volgende:
Mijn zus heeft een hekel aan deze plaat. Hoe zou dat komen?
Ze heet geen Suzanne en is jaloers?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:48 schreef Marc63 het volgende:
Mijn zus heeft een hekel aan deze plaat. Hoe zou dat komen?
Ik kan niet zonder jou.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef on_air het volgende:
Ik ben stapelgek op jou.
En nu Annabel er nog even achteraan.
Nou, als ik de radio aan had zeker weten maar dat was nu - helaas - niet het geval.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:29 schreef Marc63 het volgende:Queen
Volgens mij gaat een zekere Hans nu uit zn plaat.
Ik ben al overgeschakeld naar kinkfmquote:
Ik ook. Suzanne Vegaquote:Op donderdag 24 april 2008 14:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben al overgeschakeld naar kinkfm![]()
Genomineerd hè, ze heeft (nog) niet gewonnenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:37 schreef Feivel1 het volgende:
Ik lees net dat Maricha genomineerd is voor 'de Beste producer' (RadioBitch)
Andere genomineerde 3FM-ers:
* Annemieke (voor DJ)
* Barbara (voor DJ)
* Roosmarijn (voor Aanstormend Talent)
* Miranda van Holland (voor Aanstormend Talent)
* Maricha (voor beste producer)
* Maike van Pelt (van GI:EL) (voor beste producer)
* 3FM (voor beste radiostation)
Gefeliciteerd Maricha!
Een nominatie lijkt me al heel watquote:Op donderdag 24 april 2008 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Genomineerd hè, ze heeft (nog) niet gewonnen.
Denk het ookquote:Op donderdag 24 april 2008 14:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gaat ie weer dat "Frank Black" en "Barry White" grapje uitleggen![]()
![]()
.
Als 3fm de verkiezing wint van beste radiostation met deze afschuwelijke muziekkeuze het laatste half jaar dan is er toch wel wat raars aan de handquote:Op donderdag 24 april 2008 14:37 schreef Feivel1 het volgende:
Ik lees net dat Maricha genomineerd is voor 'de Beste producer' (RadioBitch)
Andere genomineerde 3FM-ers:
* Annemieke (voor DJ)
* Barbara (voor DJ)
* Roosmarijn (voor Aanstormend Talent)
* Miranda van Holland (voor Aanstormend Talent)
* Maricha (voor beste producer)
* Maike van Pelt (van GI:EL) (voor beste producer)
* 3FM (voor beste radiostation)
Gefeliciteerd Maricha!
Zijn alleen de genomineerdenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als 3fm de verkiezing wint van beste radiostation met deze afschuwelijke muziekkeuze het laatste half jaar dan is er toch wel wat raars aan de hand
Die mag je ff uitleggenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:38 schreef TheZapster het volgende:
Al erg genoeg dat het genomineerd is
Eigenlijk mis ik alleen Johan...quote:Op donderdag 24 april 2008 18:34 schreef -Hans- het volgende:
Of er goede platen uit Nederland komen? check de MoveYourAss playlist maar eens.
Ik ookquote:Op donderdag 24 april 2008 18:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eigenlijk mis ik alleen Johan...
Adams
Kun je dan wat van jouw zonneschijn naar mij toesturen?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:01 schreef on_air het volgende:
Stel de goede muziek nog even uit. Ik ben er zo weer. Moet nu even bijzonnen na deze regenachtige dag.
Jij bent ook niet weg te slaan uit die studio hè?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
nope, denk ook niet dat ik dat ga doenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:07 schreef Timo20 het volgende:
@ Maricha: hoe zit `t met jouw last.fm account? inmiddels ééntje aangemaakt?![]()
Dat doet Gerard elke vrijdag.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent ook niet weg te slaan uit die studio hè?
Als je erover nadenkt klinkt het toch best vreemd dat 1 DJ nu 1/4e van de dag op 3FM vult.
Zal ik het eens proberen?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent ook niet weg te slaan uit die studio hè?
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
nope, denk ook niet dat ik dat ga doen
Oh, ik hoorde Michiel toen ik in een labjas rondliep in een laboratorium bij een opdrachtgever om het bedrijf te leren kennen (moet voor een project voor m'n opleiding een advies gaan uitbrengen wat betreft de automatisering).quote:Op donderdag 24 april 2008 19:27 schreef Marc63 het volgende:
Moet je trouwens zien wat ik vanmiddag op de hoek van de straat vond...
[ afbeelding ]
Een pallet pallets!
Goed bruingebakken?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:59 schreef on_air het volgende:
Ja, begin maar.
Ik dacht al wat ruik ik hier .quote:Op donderdag 24 april 2008 20:04 schreef on_air het volgende:
Doe ik net mijn schoenen uit.
Wil trouwens wel nieuwe schoenen.
Ah! Dan kan ik mijn "op niveau" opmerking ook maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht al wat ruik ik hier .
Hihi![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Ah! Dan kan ik mijn "op niveau" opmerking ook maken.
Hij zei Waspik, hihi.
Ik pas me altijd graag aan , aan de mensen in de omgeving dus ga je gangquote:Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Ah! Dan kan ik mijn "op niveau" opmerking ook maken.
Hij zei Waspik, hihi.
Fideel.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik pas me altijd graag aan , aan de mensen in de omgeving dus ga je gang
Ik denk dat hij gewoon benieuwd is wat je allemaal te zeggen hebt als je je niet in hoeft te houden.quote:
Wist niet eens dat het bestondquote:
quote:
Hugo is deze week druk bezig met verhuizen van de 'Jackplek' van de 4e naar de 1e etage.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Toch benieuwd wat voor versie je krijgt als de zang van Michael Jackson en de gitaren van John Mayer aan elkaar geplakt worden. Kan Hugo dat niet eens proberen?
Was ik er niet bij..quote:Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Maricha het volgende:
[..]
ppppffffff zal blij zijn als we hem op hebben kunnen nemen.....
* Sirolf ziet Feivel al staan met fotocamera, videocamera, nog een fotocamera, mobieltje met livestream naar internet en een voicerecorder om alles vast te leggen.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Was ik er niet bij...
Ik ga er vandoor, morgen lekker vroeg vrij (maximaal half twaalf).
En vanaf morgen nog twee dagen tot ik ga zien hoe 3FM er van binnen uit ziet*O
![]()
.
I can't wait!
Tot morrrrrrrrgen! :w
zeker niet! Vanwege de verhuizing hebben we alleen krabbel nog niet op kunnen nemen....quote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Michiel probeert gewoon Maricha wat meer op de radio te krijgen, zodat haar bekendheid groter wordt en meer mensen op haar gaan stemmen voor de radiobitch awards
Tijdens de stemperiode krijgen we dus een keer een uitzending MetMaricha ipv MetMichiel?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Michiel probeert gewoon Maricha wat meer op de radio te krijgen, zodat haar bekendheid groter wordt en meer mensen op haar gaan stemmen voor de radiobitch awards
Dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker niet! Vanwege de verhuizing hebben we alleen krabbel nog niet op kunnen nemen....
Wat wilde je zeggen? Toe maar, mag wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
=Grrr... dubbel!=
=Ja, ik heb knopjes-ADHD soms=
Ik wilde m'n vorige post editten, maar werd een quote.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen? Toe maar, mag wel.
Koffie?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
=Grrr... dubbel!=
=Ja, ik heb knopjes-ADHD soms=
Wat is je request dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nu de mijne nog... lezen jullie mee.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |