Raar genoeg kan ik Sander wel hebben als hij alleen is, paar weken geleden toen hij eddie verving was het ook niet verkeerd maar zodra die Coen erbij is is hetquote:Op woensdag 23 april 2008 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi. Dan blijft de radio hier fijn uit. Thnx voor de info.
Coen in z'n eentje is ook goed te doen. Alleen als ze samen een programma maken krijg ik er uitslag van...quote:Op donderdag 24 april 2008 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Raar genoeg kan ik Sander wel hebben als hij alleen is, paar weken geleden toen hij eddie verving was het ook niet verkeerd maar zodra die Coen erbij is is het![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs dat kan ik nog wel hebbenquote:Op donderdag 24 april 2008 00:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Coen in z'n eentje is ook goed te doen. Alleen als ze samen een programma maken krijg ik er uitslag van...
Lekker inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2008 00:55 schreef Sirolf het volgende:
Sander L. die Hit Me Tv - Maybe The Dancefloor draait, ik vind 't prima!
Welke cam staat er aan ?quote:Op donderdag 24 april 2008 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien én Annemieke én Kobus!
Met vandaag Annemieke achter de knoppen.
Trustequote:Op donderdag 24 april 2008 01:17 schreef Sirolf het volgende:
Domiens mail eet zichzelf op...
Raaaaaaarrrrrrrrr!
* Sirolf gaat naar bed!
Jah, schiet niet echt op idd.. al kom ik tegenwoordig wel sneller op de A28.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd voor meivakantie, dan kan ik tenminste doorgassen op de A12
Pfff.. elke week voor 85 euro tankenquote:Op donderdag 24 april 2008 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
En dat terwjil de benzine echt fucking duur is
Als ik met de fiets naar het werk kon, dan deed ik dat zeker! Goed voor lichaam, geest en de portemoneequote:Op donderdag 24 april 2008 08:57 schreef Piles het volgende:
Daarom heb ik nog steeds geen auto, maar fiets ik nog bijna elke dag
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos!
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]Nina
!
Wehehe, jij post sneller "Cos!" dan Nina voorbij komt![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |