quote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef cosmick het volgende:
[..]. Wordt je daar niet knettergek van?
Over "uit 'm strot komen" gesproken.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sommige van die standaard nummers komen inderdaad m'n strot uit
Ik ga maar even naar mn eigen gezeik luisterenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Over "uit 'm strot komen" gesproken..
Ben tijden 'vaste klant' geweest. Het is erg leuk.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben al heel lang van plan om eens naar Boom Chicago te gaan, maar nooit van gekomen.
Hoop wel dat het een stuk beter is dan dat programma op Comedy Central.
Binnenkort toch maar iemand meeslepen dusquote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Ben tijden 'vaste klant' geweest. Het is erg leuk.
Ook bij de laatste Heineken Late Nite met Ruben van der Meer en Horace Cohen (en ja, dan zijn ze wel leuk en zelf volledig in het Engels). The News with Greg Shapiro is idd matig.
Heb trouwens geen idee wie er nu spelen, vorig jaar was de groep redelijk uit elkaar gevallen.
Maar het is leuk!
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:29 schreef Marc63 het volgende:Queen
Volgens mij gaat een zekere Hans nu uit zn plaat.
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij kwam Brian May niet may... euh... mee naar Nederland
Ik weet wel hoe ze heetquote:Op donderdag 24 april 2008 11:48 schreef Marc63 het volgende:
Mijn zus heeft een hekel aan deze plaat. Hoe zou dat komen?
Ze heet geen Suzanne en is jaloers?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:48 schreef Marc63 het volgende:
Mijn zus heeft een hekel aan deze plaat. Hoe zou dat komen?
Ik kan niet zonder jou.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef on_air het volgende:
Ik ben stapelgek op jou.
En nu Annabel er nog even achteraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |