Genomineerd hè, ze heeft (nog) niet gewonnenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:37 schreef Feivel1 het volgende:
Ik lees net dat Maricha genomineerd is voor 'de Beste producer' (RadioBitch)
Andere genomineerde 3FM-ers:
* Annemieke (voor DJ)
* Barbara (voor DJ)
* Roosmarijn (voor Aanstormend Talent)
* Miranda van Holland (voor Aanstormend Talent)
* Maricha (voor beste producer)
* Maike van Pelt (van GI:EL) (voor beste producer)
* 3FM (voor beste radiostation)
Gefeliciteerd Maricha!
Een nominatie lijkt me al heel watquote:Op donderdag 24 april 2008 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Genomineerd hè, ze heeft (nog) niet gewonnen.
Denk het ookquote:Op donderdag 24 april 2008 14:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gaat ie weer dat "Frank Black" en "Barry White" grapje uitleggen![]()
![]()
.
Als 3fm de verkiezing wint van beste radiostation met deze afschuwelijke muziekkeuze het laatste half jaar dan is er toch wel wat raars aan de handquote:Op donderdag 24 april 2008 14:37 schreef Feivel1 het volgende:
Ik lees net dat Maricha genomineerd is voor 'de Beste producer' (RadioBitch)
Andere genomineerde 3FM-ers:
* Annemieke (voor DJ)
* Barbara (voor DJ)
* Roosmarijn (voor Aanstormend Talent)
* Miranda van Holland (voor Aanstormend Talent)
* Maricha (voor beste producer)
* Maike van Pelt (van GI:EL) (voor beste producer)
* 3FM (voor beste radiostation)
Gefeliciteerd Maricha!
Zijn alleen de genomineerdenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als 3fm de verkiezing wint van beste radiostation met deze afschuwelijke muziekkeuze het laatste half jaar dan is er toch wel wat raars aan de hand
Die mag je ff uitleggenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:38 schreef TheZapster het volgende:
Al erg genoeg dat het genomineerd is
Eigenlijk mis ik alleen Johan...quote:Op donderdag 24 april 2008 18:34 schreef -Hans- het volgende:
Of er goede platen uit Nederland komen? check de MoveYourAss playlist maar eens.
Ik ookquote:Op donderdag 24 april 2008 18:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eigenlijk mis ik alleen Johan...
Adams
Kun je dan wat van jouw zonneschijn naar mij toesturen?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:01 schreef on_air het volgende:
Stel de goede muziek nog even uit. Ik ben er zo weer. Moet nu even bijzonnen na deze regenachtige dag.
Jij bent ook niet weg te slaan uit die studio hè?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
nope, denk ook niet dat ik dat ga doenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:07 schreef Timo20 het volgende:
@ Maricha: hoe zit `t met jouw last.fm account? inmiddels ééntje aangemaakt?![]()
Dat doet Gerard elke vrijdag.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent ook niet weg te slaan uit die studio hè?
Als je erover nadenkt klinkt het toch best vreemd dat 1 DJ nu 1/4e van de dag op 3FM vult.
Zal ik het eens proberen?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent ook niet weg te slaan uit die studio hè?
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
nope, denk ook niet dat ik dat ga doen
Oh, ik hoorde Michiel toen ik in een labjas rondliep in een laboratorium bij een opdrachtgever om het bedrijf te leren kennen (moet voor een project voor m'n opleiding een advies gaan uitbrengen wat betreft de automatisering).quote:Op donderdag 24 april 2008 19:27 schreef Marc63 het volgende:
Moet je trouwens zien wat ik vanmiddag op de hoek van de straat vond...
[ afbeelding ]
Een pallet pallets!
Goed bruingebakken?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:59 schreef on_air het volgende:
Ja, begin maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |