Ik dacht al wat ruik ik hier .quote:Op donderdag 24 april 2008 20:04 schreef on_air het volgende:
Doe ik net mijn schoenen uit.
Wil trouwens wel nieuwe schoenen.
Ah! Dan kan ik mijn "op niveau" opmerking ook maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik dacht al wat ruik ik hier .
Hihi![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Ah! Dan kan ik mijn "op niveau" opmerking ook maken.
Hij zei Waspik, hihi.
Ik pas me altijd graag aan , aan de mensen in de omgeving dus ga je gangquote:Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Ah! Dan kan ik mijn "op niveau" opmerking ook maken.
Hij zei Waspik, hihi.
Fideel.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik pas me altijd graag aan , aan de mensen in de omgeving dus ga je gang
Ik denk dat hij gewoon benieuwd is wat je allemaal te zeggen hebt als je je niet in hoeft te houden.quote:
Wist niet eens dat het bestondquote:
quote:
Hugo is deze week druk bezig met verhuizen van de 'Jackplek' van de 4e naar de 1e etage.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Toch benieuwd wat voor versie je krijgt als de zang van Michael Jackson en de gitaren van John Mayer aan elkaar geplakt worden. Kan Hugo dat niet eens proberen?
Was ik er niet bij..quote:Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Maricha het volgende:
[..]
ppppffffff zal blij zijn als we hem op hebben kunnen nemen.....
* Sirolf ziet Feivel al staan met fotocamera, videocamera, nog een fotocamera, mobieltje met livestream naar internet en een voicerecorder om alles vast te leggen.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Was ik er niet bij...
Ik ga er vandoor, morgen lekker vroeg vrij (maximaal half twaalf).
En vanaf morgen nog twee dagen tot ik ga zien hoe 3FM er van binnen uit ziet*O
![]()
.
I can't wait!
Tot morrrrrrrrgen! :w
zeker niet! Vanwege de verhuizing hebben we alleen krabbel nog niet op kunnen nemen....quote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Michiel probeert gewoon Maricha wat meer op de radio te krijgen, zodat haar bekendheid groter wordt en meer mensen op haar gaan stemmen voor de radiobitch awards
Tijdens de stemperiode krijgen we dus een keer een uitzending MetMaricha ipv MetMichiel?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
Michiel probeert gewoon Maricha wat meer op de radio te krijgen, zodat haar bekendheid groter wordt en meer mensen op haar gaan stemmen voor de radiobitch awards
Dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker niet! Vanwege de verhuizing hebben we alleen krabbel nog niet op kunnen nemen....
Wat wilde je zeggen? Toe maar, mag wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
=Grrr... dubbel!=
=Ja, ik heb knopjes-ADHD soms=
Ik wilde m'n vorige post editten, maar werd een quote.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen? Toe maar, mag wel.
Koffie?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
=Grrr... dubbel!=
=Ja, ik heb knopjes-ADHD soms=
Wat is je request dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nu de mijne nog... lezen jullie mee.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |