quote:Op zondag 4 mei 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat je de enige bent die Clocks 1 van de beste platen van de jaren 90 vindt. Coldplay heeft namelijk maar 1 plaat in de jaren 90 uitgebracht en dat was Shiver. Clocks stond op het 2e album (A Rush of Blood to the Head) en dat album is uit 2002.
Mooie platen zijn dat.. Speed Of Sounds is een van mijn favo platen.quote:Clocks is niet een van mn favoriete platen van Coldplay. Vind het dus jammer dat hij in verhouding meer gedraaid wordt dan andere platen, hoewel Talk het nog wel redelijk kan bij houden. Maar voor die plaat vind ik eigenlijk een beetje hetzelfde gelden. Geen slechte platen hoor, maar ik hoor liever wat vaker Shiver, Yellow, In My Place, God Put a Smile Upon My Face en Speed of Sound om er maar een paar te noemen.
'Radiostilte... althans, voor 2 minuten dan' vond ik wel leuk.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet het... slechte TT. Was er niet op voorbereid...
Misschien had ik ervan moeten maken [3FM #539] Waar het stil is... of iets dergelijks.
Die jaquote:
Ik kan me vorig jaar nog herinneren. Toen viel de 2 minuten stilte tijdens EW. Vervolgens werd er heel wat geflamed waarom ze bij 3FM en FOK! meededen. Best wel sneu.quote:
In Sprang Capelle (dorp hiernaast) deden ze vandaag niet mee... Omdat 2 minuten stil zijn de zondagsrust verstoort...quote:Op zondag 4 mei 2008 20:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan me vorig jaar nog herinneren. Toen viel de 2 minuten stilte tijdens EW. Vervolgens werd er heel wat geflamed waarom ze bij 3FM en FOK! meededen. Best wel sneu.
Peace on Earth
Mooie plaat. Heb All That You Can't Leave Behind toendertijd helemaal grijs gedraaid.
Ik zag het gisteren al op het nieuws. Staphorst deed dat natuurlijk ook gisteren al. Raar dat 2 minuten stil zijn de rust verstoordquote:Op zondag 4 mei 2008 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In Sprang Capelle (dorp hiernaast) deden ze vandaag niet mee... Omdat 2 minuten stil zijn de zondagsrust verstoort...Een geluk dat ik niet in dat gat woon.... Mocht ik wel gewoon meedoen van de gemeente...
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In Sprang Capelle (dorp hiernaast) deden ze vandaag niet mee... Omdat 2 minuten stil zijn de zondagsrust verstoort...Een geluk dat ik niet in dat gat woon.... Mocht ik wel gewoon meedoen van de gemeente...
Je komt ook vanonder je steenquote:
Nu pas?quote:
Vervroegde dodenherdenking vanwege zondagsrustquote:
Ik ga bijna beginnen met koken warm makenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Eet ze..!
Toch maar even een stukkie Klaas checken want er is verder bar weinig op de tv..
Kom je morgen nog naar Grunn om Friska Viljor te checken?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vervroegde dodenherdenking vanwege zondagsrust
Inderdaad. bij Eddy Zoey waren er luisteraars met goede opmerkingen daarover. Heb niet alles gehoord....
Ook al iemand die zo laat eet..quote:Op zondag 4 mei 2008 21:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga bijna beginnen met koken warm maken![]()
Draadstaal was op, niet de beste maar wel grappig. En nu der Untergang..
Ik moet werkenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kom je morgen nog naar Grunn om Friska Viljor te checken?
En ik ookquote:
Sinds wanneer werken kantoor mensen op een feestdag?quote:
Alleen ambtenaren hebben vrij als de dag een speciale naam heeft... Ik moet ook gewoon werken.quote:
Dat heeft niets met kantoormensen of niet-kantoormensen te makenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sinds wanneer werken kantoor mensen op een feestdag?
Dat is een paar jaar geleden veranderd. 1x in de 5 jaar is het een nationale feestdag en volgens mij was de laatste in 2005....quote:
Wat LL zegtquote:Op zondag 4 mei 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is een paar jaar geleden veranderd. 1x in de 5 jaar is het een nationale feestdag en volgens mij was de laatste in 2005....
Bizar! hoor het ook net en ik zal eerlijk zeggen dat ik eigenlijk dacht dat een nationale feestdag een vrije dag was, maar dat is dus niet zo. Volgend jaar zal ik dus ook gewoon moeten werken (mits ik geen verlof heb opgenomen..) Weet niet wie het heeft aangepast maar ik verbaas mij er wel over. Naja, werk ze dan maar morgen..quote:Op zondag 4 mei 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is een paar jaar geleden veranderd. 1x in de 5 jaar is het een nationale feestdag en volgens mij was de laatste in 2005....
-edit- never mindquote:Op zondag 4 mei 2008 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heeft niets met kantoormensen of niet-kantoormensen te maken.
Scholier zijn sucks echt wel, not!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:52 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is morgen gewoon vrij.
En de dag daarna..
.. En de dag daarna..
.. En de dag daarna..
.. En de dag daarna..
.. En de dag daarna..
.. En de dag daarna..
.. En de dag daarna..
.. En de dag daarna..
En dan weer school.
Maar het is dus geen officiele feestdagquote:Op zondag 4 mei 2008 21:57 schreef Timo20 het volgende:
Toch wel. Normaal hebben mensen die op een kantoor werken toch altijd vrij op een nationale feestdag?
En dat met dit mooie weer, grrrr. Nadeel van school dat je vaak huiswerk mee krijgt in de vakantie, maar aan de andere kant er zijn ergere dingen in het leven.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:00 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, want ik moet in mn vakantie gewoon Engels en Geschiedenis leren voor een proefwerk.
Pork and Beansquote:Op zondag 4 mei 2008 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ff wat anders: hoe heet die nieuwe single van Weezer nog eens?
de tussenfase heet studerenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat met dit mooie weer, grrrr. Nadeel van school dat je vaak huiswerk mee krijgt in de vakantie, maar aan de andere kant er zijn ergere dingen in het leven.![]()
Eerlijk is eerlijk ik mis de vrije tijd wel.. Als je full-time werkt merk je pas echt hoe relaxed school was.
Vroeger....
Fok weer lekker traag
En wanneer zou dat geweest moeten zijn?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:13 schreef Feivel1 het volgende:
Piles, heb je misschien ook Gerard opgenomen, terwijl 'ie meeblert op Gotta Get something started van Wacko Jacko?.
oh ja. Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |