Ja idd. Het duurt ffquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
Ik was ook al bezig, maar was weer eens traag
Die snapte ik alleen niet, dus ik zal wel stom zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ooooh, kooltjes!"
"Ja, wat denk jij dan? Helmut?"
Tering![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:38 schreef Timo20 het volgende:
Of zou ik de TT veranderen in : "Goede Wijn Is Nog Geen Bier"![]()
Helmut Kohlquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:39 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Die snapte ik alleen niet, dus ik zal wel stom zijn
Helmut Kohl, die dikke Duitserquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:39 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Die snapte ik alleen niet, dus ik zal wel stom zijn
Al iets bekend over de inhoud van de Freaknacht?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:41 schreef jmac het volgende:
tvp'tje
Ja, dat had Ekdom nog ff moeten vermelden. Eine DEUTSCHE Bundeskanzler!!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wikipedia: Da's een DUITSE bondskanselier geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop