quote:Op zondag 4 mei 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat je de enige bent die Clocks 1 van de beste platen van de jaren 90 vindt. Coldplay heeft namelijk maar 1 plaat in de jaren 90 uitgebracht en dat was Shiver. Clocks stond op het 2e album (A Rush of Blood to the Head) en dat album is uit 2002.
Mooie platen zijn dat.. Speed Of Sounds is een van mijn favo platen.quote:Clocks is niet een van mn favoriete platen van Coldplay. Vind het dus jammer dat hij in verhouding meer gedraaid wordt dan andere platen, hoewel Talk het nog wel redelijk kan bij houden. Maar voor die plaat vind ik eigenlijk een beetje hetzelfde gelden. Geen slechte platen hoor, maar ik hoor liever wat vaker Shiver, Yellow, In My Place, God Put a Smile Upon My Face en Speed of Sound om er maar een paar te noemen.
'Radiostilte... althans, voor 2 minuten dan' vond ik wel leuk.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet het... slechte TT. Was er niet op voorbereid...
Misschien had ik ervan moeten maken [3FM #539] Waar het stil is... of iets dergelijks.
Die jaquote:
Ik kan me vorig jaar nog herinneren. Toen viel de 2 minuten stilte tijdens EW. Vervolgens werd er heel wat geflamed waarom ze bij 3FM en FOK! meededen. Best wel sneu.quote:
In Sprang Capelle (dorp hiernaast) deden ze vandaag niet mee... Omdat 2 minuten stil zijn de zondagsrust verstoort...quote:Op zondag 4 mei 2008 20:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan me vorig jaar nog herinneren. Toen viel de 2 minuten stilte tijdens EW. Vervolgens werd er heel wat geflamed waarom ze bij 3FM en FOK! meededen. Best wel sneu.
Peace on Earth
Mooie plaat. Heb All That You Can't Leave Behind toendertijd helemaal grijs gedraaid.
Ik zag het gisteren al op het nieuws. Staphorst deed dat natuurlijk ook gisteren al. Raar dat 2 minuten stil zijn de rust verstoordquote:Op zondag 4 mei 2008 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In Sprang Capelle (dorp hiernaast) deden ze vandaag niet mee... Omdat 2 minuten stil zijn de zondagsrust verstoort...Een geluk dat ik niet in dat gat woon.... Mocht ik wel gewoon meedoen van de gemeente...
quote:Op zondag 4 mei 2008 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
In Sprang Capelle (dorp hiernaast) deden ze vandaag niet mee... Omdat 2 minuten stil zijn de zondagsrust verstoort...Een geluk dat ik niet in dat gat woon.... Mocht ik wel gewoon meedoen van de gemeente...
Je komt ook vanonder je steenquote:
Nu pas?quote:
Vervroegde dodenherdenking vanwege zondagsrustquote:
Ik ga bijna beginnen met koken warm makenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Eet ze..!
Toch maar even een stukkie Klaas checken want er is verder bar weinig op de tv..
Kom je morgen nog naar Grunn om Friska Viljor te checken?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vervroegde dodenherdenking vanwege zondagsrust
Inderdaad. bij Eddy Zoey waren er luisteraars met goede opmerkingen daarover. Heb niet alles gehoord....
Ook al iemand die zo laat eet..quote:Op zondag 4 mei 2008 21:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga bijna beginnen met koken warm maken![]()
Draadstaal was op, niet de beste maar wel grappig. En nu der Untergang..
Ik moet werkenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kom je morgen nog naar Grunn om Friska Viljor te checken?
En ik ookquote:
Sinds wanneer werken kantoor mensen op een feestdag?quote:
Alleen ambtenaren hebben vrij als de dag een speciale naam heeft... Ik moet ook gewoon werken.quote:
Dat heeft niets met kantoormensen of niet-kantoormensen te makenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sinds wanneer werken kantoor mensen op een feestdag?
Dat is een paar jaar geleden veranderd. 1x in de 5 jaar is het een nationale feestdag en volgens mij was de laatste in 2005....quote:
Wat LL zegtquote:Op zondag 4 mei 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is een paar jaar geleden veranderd. 1x in de 5 jaar is het een nationale feestdag en volgens mij was de laatste in 2005....
Bizar! hoor het ook net en ik zal eerlijk zeggen dat ik eigenlijk dacht dat een nationale feestdag een vrije dag was, maar dat is dus niet zo. Volgend jaar zal ik dus ook gewoon moeten werken (mits ik geen verlof heb opgenomen..) Weet niet wie het heeft aangepast maar ik verbaas mij er wel over. Naja, werk ze dan maar morgen..quote:Op zondag 4 mei 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is een paar jaar geleden veranderd. 1x in de 5 jaar is het een nationale feestdag en volgens mij was de laatste in 2005....
-edit- never mindquote:Op zondag 4 mei 2008 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heeft niets met kantoormensen of niet-kantoormensen te maken.
Scholier zijn sucks echt wel, not!quote:Op zondag 4 mei 2008 21:52 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is morgen gewoon vrij.
En de dag daarna..
.. En de dag daarna..
.. En de dag daarna..
.. En de dag daarna..
.. En de dag daarna..
.. En de dag daarna..
.. En de dag daarna..
.. En de dag daarna..
En dan weer school.
Maar het is dus geen officiele feestdagquote:Op zondag 4 mei 2008 21:57 schreef Timo20 het volgende:
Toch wel. Normaal hebben mensen die op een kantoor werken toch altijd vrij op een nationale feestdag?
En dat met dit mooie weer, grrrr. Nadeel van school dat je vaak huiswerk mee krijgt in de vakantie, maar aan de andere kant er zijn ergere dingen in het leven.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:00 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, want ik moet in mn vakantie gewoon Engels en Geschiedenis leren voor een proefwerk.
Pork and Beansquote:Op zondag 4 mei 2008 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ff wat anders: hoe heet die nieuwe single van Weezer nog eens?
de tussenfase heet studerenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat met dit mooie weer, grrrr. Nadeel van school dat je vaak huiswerk mee krijgt in de vakantie, maar aan de andere kant er zijn ergere dingen in het leven.![]()
Eerlijk is eerlijk ik mis de vrije tijd wel.. Als je full-time werkt merk je pas echt hoe relaxed school was.
Vroeger....
Fok weer lekker traag
En wanneer zou dat geweest moeten zijn?quote:Op zondag 4 mei 2008 22:13 schreef Feivel1 het volgende:
Piles, heb je misschien ook Gerard opgenomen, terwijl 'ie meeblert op Gotta Get something started van Wacko Jacko?.
oh ja. Thanksquote:
Met het andere uiterste "stage". Fulltime werken, zwaar onderbetaald krijgen, en af en toe nog huiswerk krijgenquote:
Doenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:17 schreef DaMook het volgende:
Grr, ik zit weer eens te twijfelen of ik nog weg ga, heb eigenlijk wel zin om nog even naar het cafe te gaan.
Ik heb al gesmst wie er allemaal zijn en waarquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb al gesmst wie er allemaal zijn en waar. Ben benieuwd of ik wat terug krijg
.
Truschtenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:57 schreef Sersjee het volgende:
Zo, ik ga pitten.
Wellicht tot morgenavond, ligt eraan hoe Bevrijdingspop bevalt!
quote:
Yup, die gedachte trekt me er deze week wel doorheenquote:Op maandag 5 mei 2008 08:56 schreef cosmick het volgende:
[..].
Na deze minivakantie heb ik ook alles behalve zin idd. Maar weer een lang weekend voor de boeg...
.
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:29 schreef on_air het volgende:
*mompeltietsovereenduitsgezegdemetwerkenenvrijheid*
moet je ook maar aan ons de groeten doenquote:Op maandag 5 mei 2008 09:37 schreef Againzender het volgende:
ook maar een requestje gedaan gelijk.
Wat heb je aangevraagd?quote:Op maandag 5 mei 2008 09:37 schreef Againzender het volgende:
ook maar een requestje gedaan gelijk.
ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 5 mei 2008 09:38 schreef borisz het volgende:
[..]
moet je ook maar aan ons de groeten doen
Met Kiki Dee! Echte Uitjediptip! I'm still standing is ook zo'n pracht nummer van EJ.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:03 schreef on_air het volgende:
Sta ik net in de wacht (telefonetisch) hoor ik Elton John, Don't go Breaking my Heart.
Ook leuk!
Geweldige plaatquote:Op maandag 5 mei 2008 10:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Joe Jackson
Is she really![]()
Is she really acapella versie![]()
![]()
Ik ga maar even poepen, mensen.
Zo, ik ben weer terug. 'Is she really' werkt in ieder geval wel laxerend.quote:
Yakult ook ben ik achter gekomenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zo, ik ben weer terug. 'Is she really' werkt in ieder geval wel laxerend.
Bedankt, Joe!
Voor Joe Jackson hoef ik niet naar de koelkast.quote:
Ik vind hem redelijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:51 schreef alwaysleft het volgende:
Ow lekker, Power Station - hoe toepasselijk Some like it hot
Ik ookquote:Op maandag 5 mei 2008 10:39 schreef alwaysleft het volgende:
Vind de plaat van Coldplay steeds beter worden na tig luisterbeurten
Het was al aan de meldingen te zienquote:Op maandag 5 mei 2008 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, 'fijn' ongeluk daar op de A73 zeg.
Geen idee. Ik weigerde om er goed naar te luisterenquote:Op maandag 5 mei 2008 14:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die nieuwe single met dat Hollies-gitaartje?
Inderdaad. Ik had een soort deja-vu ervaring zojuist.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:14 schreef Kreator het volgende:
...en waarom leest ie nu het nieuws van gisteren voor?
Duetten in twee verschillende talen zijn zooooooo 1987quote:Op maandag 5 mei 2008 14:53 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind dit nummer toch wel zó geweldig!
Ik kan het alleen nergens downloaden
"Vanessa da Mata & Ben Harper
Boa Sorte (Good Luck)"
Idd. Eerst minutenlang ouwehoeren over hoeveel mensen er ergens zijn en dan nog kanslozere vragen stellen aan Jacqueline.quote:
Het uitzicht van de webcam is een stuk minder interessant. Dan kun je ook wel zonder computer MetMichiel luisterenquote:
Beetje saai inderdaad.. Al heeft Michiel wel een aardig Goofy t-shirt aan.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Het uitzicht van de webcam is een stuk minder interessant. Dan kun je ook wel zonder computer MetMichiel luisteren
Indiana Jones?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
uurtje MM voor mij maar trouwens, heb iets anders te kijken
Ajax gaat winnen !quote:Op maandag 5 mei 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
uurtje MM voor mij maar trouwens, heb iets anders te kijken
M'n broertje zit vanavond in één der skyboxenquote:
Nou nog een dj die iets van deze helden wil draaien...quote:
Dan moet je bij Michiel zijn.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou nog een dj die iets van deze helden wil draaien...![]()
Blof is altijd al wat cryptisch qua teksten, maar deze slaat echt nergens op.
Pas de 9e geloof ik.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
Worden er vandaag geen kaarten voor Infadels weggegeven?
Voor 9 mei staat op de site. Ik dacht daarom dat Michiel de hele week de kaarten weg ging geven.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga nog even naar wat vrienden. Veel plezier als mn request (of Plork en de Aannemers) nog langs komt.
Ik neem de stream al de hele dag op, morgen (of later deze week) maar eens wat gaan knippen.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:28 schreef Sersjee het volgende:Infadels
edit: @ Sirolf: zelfs met het rukgeluid van die livestream klonk het top!
Ja, die. Maar misschien ook vanwege het verstuurde SMS-je, geen idee.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:43 schreef on_air het volgende:
Toch niet 1+1+1=3?
Want 1+1=3...
Wel heul tof.
Who cares? Leuk man!quote:Op maandag 5 mei 2008 20:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, die. Maar misschien ook vanwege het verstuurde SMS-je, geen idee.
Vond het wel raar dat m'n telefoon ging (privénummer), maar voor ik em op kon pakken (zeg 2 sec.) was er alweer opgehangen
Dat vind ik altijd het neppe met verzoekjesquote:Op maandag 5 mei 2008 21:18 schreef alwaysleft het volgende:
Maar neuh, zal ook wel een gedeelte met 3FM zelf te maken hebben die toch erg de touwtjes natuurlijk in handen hebben met het uitkiezen van de requests maar ik hoor helaas weinig verrassends de afgelopen 2 uur
Schijnt radio anno 2008 te zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd het neppe met verzoekjes
Ze pikken gewoon meestal de verzoekjes eruit die in het format passen
Die mevrouw( Dolly Parton) hoor je vaak genoeg met 9 till 5 op 3FM. Neuh niet echt verrassend. Ook hoor ik Jolene vaak genoeg langskomen in de Arbeidsvitaminenquote:
"Maar dat is toch wat iedereen wil horen?"quote:Op maandag 5 mei 2008 21:21 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Schijnt radio anno 2008 te zijnJammer
Ja, dat is idd het argument van de radiomakers anno nuquote:Op maandag 5 mei 2008 21:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Maar dat is toch wat iedereen wil horen?".
Gezien de tussenstand zal het wel een feestje zijn in de skybox.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
M'n broertje zit vanavond in één der skyboxen![]()
Lekker chillen met the Fresh Prince
Feest in een skybox?! Lijkt me niet, hij zit er met, volgens eigen zeggen, saaie verzekeringsmensen...quote:Op maandag 5 mei 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezien de tussenstand zal het wel een feestje zijn in de skybox.
De bekende liedjes kiest de muziekredactie en voor de minder bekende nummers zorgen de requestende luisteraars. Zonde om een request 'op te offeren' aan Leaf of Alain C. Die 'request' al genoeg... Nu hoor ik alleen wat minder bekende nummers in de requests van Againzender tijdens de Arbeidsvitaminen voorbijkomen........quote:Op maandag 5 mei 2008 21:31 schreef MichielV het volgende:
Als je de requestjes er bij pakt zie je een mooie mix van bekende en minder bekende liedjes.En dat is ook precies wat er wordt aangevraagd: een mooie mix van bekende en minder bekende liedjes. Zender en publiek zijn als je het mij vraagt prima op elkaar afgestemd!
Oja, dat soort lui.. volgende keer maar lekker tussen het 'normale' volk zitten. Wel zo leuk !quote:Op maandag 5 mei 2008 21:34 schreef Sersjee het volgende:
Feest in een skybox?! Lijkt me niet, hij zit er met, volgens eigen zeggen, saaie verzekeringsmensen...
Maar Michiel, ik vind het muziekformat van 3FM de laatste weken echt weer minder worden. Ik word steeds minder verrast met echte muziek die je nergens anders hoort. Zo vind ik het jammer dat nummers van Alain Clark( father en friend) en Kane en Anouk, Panic At The Disco ( Nine in the afternoon) zoooo grijs gedraaid worden dat het eerst zo mooie nummer dat je het vond gewoon gaat irriteren omdat je het zo vaak hoort langskomen. En overdag vind ik dat er heus nog onderscheid is dat zeker qua muziek (bijna alleen maar grijsgedraaide hits) als je het vergelijkt met een 538 en Q maar zeg het nogmaals het steeds minder weer aan het worden is heb ik het idee de laatste paar weken/maanden. Een puntje van kritiek aan de muzieksamenstellers van 3FMquote:Op maandag 5 mei 2008 21:31 schreef MichielV het volgende:
Als je de requestjes er bij pakt zie je een mooie mix van bekende en minder bekende liedjes.En dat is ook precies wat er wordt aangevraagd: een mooie mix van bekende en minder bekende liedjes. Zender en publiek zijn als je het mij vraagt prima op elkaar afgestemd!
I Wear My Sunglasses At Nightquote:
je lijkt mijn zoontje welquote:
* Roel_Jewel reminder ff in telefoon opslaat, op post-it noteert en ook op pc nog ff instelt.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen een nieuwe kans om de New Song van leaf voor de 116e keer op 3FM te horen!![]()
Dat is precies wat ik in de auto riep op weg naar huis van lekker anderhalf uur lang baantjes trekken in het zwembad...quote:Op maandag 5 mei 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas en doe er ook een dubbele whiskey bij!
ALLEMAAL!
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Calvin Harris !!!!!!! Acceptable In The 80's.![]()
Michiel, draai meer van dit soort muziek![]()
Die kutgroep hield me nog wakker gisteravond toen ze speelden op het bevrijdingsfestival van Zwollequote:
Het lag dus niet aan mijquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:04 schreef cosmick het volgende:
Was niet echt best.
of vanaf kantoorquote:
niet echt mijn muziek nee. maar daar denkt een groot deel van het land anders over geloof ik...quote:
'Dat is toch wat iedereen wil horen?'quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet echt mijn muziek nee. maar daar denkt een groot deel van het land anders over geloof ik...
eens, er was een tijd dat die plaat ook te veel gedraaid werd, toen moest hij even een jaar in het magazijn en een jaar daarna is het weer eenquote:
Ik zit ook niet stil de hele tijdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:43 schreef Againzender het volgende:
Ain't no mountain high enough
Goed bezig Gerard
Rob pakte hem destijds heel snel op, maar ja, het hele album was niet eens uit in Nederland.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:40 schreef Litton-Lane het volgende:Calvin
(Ik heb dat mailtje een jaartje geleden ook eens naar Ekdom gestuurdIk kwam toen ook net terug van Engeland weekje werken....)
Ik, naar aanleiding van mijn tripje naar Engeland. Eerst via Youtube, daarna het album. Maar dat is een jaar geleden. Weer eens tevoorschijn halen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rob pakte hem destijds heel snel op, maar ja, het hele album was niet eens uit in Nederland.
Heb het album uiteindelijk op aanraden van Domien maar gedownload, en was toen helemaal fan
Vandaar dat Calvin Harris - Acceptable In The 80s de laatste tijd wat vaker op de radio is te horen. Geweldige plaat natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |