De bekende liedjes kiest de muziekredactie en voor de minder bekende nummers zorgen de requestende luisteraars. Zonde om een request 'op te offeren' aan Leaf of Alain C. Die 'request' al genoeg... Nu hoor ik alleen wat minder bekende nummers in de requests van Againzender tijdens de Arbeidsvitaminen voorbijkomen........quote:Op maandag 5 mei 2008 21:31 schreef MichielV het volgende:
Als je de requestjes er bij pakt zie je een mooie mix van bekende en minder bekende liedjes.En dat is ook precies wat er wordt aangevraagd: een mooie mix van bekende en minder bekende liedjes. Zender en publiek zijn als je het mij vraagt prima op elkaar afgestemd!
Oja, dat soort lui.. volgende keer maar lekker tussen het 'normale' volk zitten. Wel zo leuk !quote:Op maandag 5 mei 2008 21:34 schreef Sersjee het volgende:
Feest in een skybox?! Lijkt me niet, hij zit er met, volgens eigen zeggen, saaie verzekeringsmensen...
Maar Michiel, ik vind het muziekformat van 3FM de laatste weken echt weer minder worden. Ik word steeds minder verrast met echte muziek die je nergens anders hoort. Zo vind ik het jammer dat nummers van Alain Clark( father en friend) en Kane en Anouk, Panic At The Disco ( Nine in the afternoon) zoooo grijs gedraaid worden dat het eerst zo mooie nummer dat je het vond gewoon gaat irriteren omdat je het zo vaak hoort langskomen. En overdag vind ik dat er heus nog onderscheid is dat zeker qua muziek (bijna alleen maar grijsgedraaide hits) als je het vergelijkt met een 538 en Q maar zeg het nogmaals het steeds minder weer aan het worden is heb ik het idee de laatste paar weken/maanden. Een puntje van kritiek aan de muzieksamenstellers van 3FMquote:Op maandag 5 mei 2008 21:31 schreef MichielV het volgende:
Als je de requestjes er bij pakt zie je een mooie mix van bekende en minder bekende liedjes.En dat is ook precies wat er wordt aangevraagd: een mooie mix van bekende en minder bekende liedjes. Zender en publiek zijn als je het mij vraagt prima op elkaar afgestemd!
I Wear My Sunglasses At Nightquote:
je lijkt mijn zoontje welquote:
* Roel_Jewel reminder ff in telefoon opslaat, op post-it noteert en ook op pc nog ff instelt.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen een nieuwe kans om de New Song van leaf voor de 116e keer op 3FM te horen!![]()
Dat is precies wat ik in de auto riep op weg naar huis van lekker anderhalf uur lang baantjes trekken in het zwembad...quote:Op maandag 5 mei 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas en doe er ook een dubbele whiskey bij!
ALLEMAAL!
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Calvin Harris !!!!!!! Acceptable In The 80's.![]()
Michiel, draai meer van dit soort muziek![]()
Die kutgroep hield me nog wakker gisteravond toen ze speelden op het bevrijdingsfestival van Zwollequote:
Het lag dus niet aan mijquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:04 schreef cosmick het volgende:
Was niet echt best.
of vanaf kantoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |