Met het andere uiterste "stage". Fulltime werken, zwaar onderbetaald krijgen, en af en toe nog huiswerk krijgenquote:
Doenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:17 schreef DaMook het volgende:
Grr, ik zit weer eens te twijfelen of ik nog weg ga, heb eigenlijk wel zin om nog even naar het cafe te gaan.
Ik heb al gesmst wie er allemaal zijn en waarquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb al gesmst wie er allemaal zijn en waar. Ben benieuwd of ik wat terug krijg
.
Truschtenquote:Op zondag 4 mei 2008 22:57 schreef Sersjee het volgende:
Zo, ik ga pitten.
Wellicht tot morgenavond, ligt eraan hoe Bevrijdingspop bevalt!
quote:
Yup, die gedachte trekt me er deze week wel doorheenquote:Op maandag 5 mei 2008 08:56 schreef cosmick het volgende:
[..].
Na deze minivakantie heb ik ook alles behalve zin idd. Maar weer een lang weekend voor de boeg...
.
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:29 schreef on_air het volgende:
*mompeltietsovereenduitsgezegdemetwerkenenvrijheid*
moet je ook maar aan ons de groeten doenquote:Op maandag 5 mei 2008 09:37 schreef Againzender het volgende:
ook maar een requestje gedaan gelijk.
Wat heb je aangevraagd?quote:Op maandag 5 mei 2008 09:37 schreef Againzender het volgende:
ook maar een requestje gedaan gelijk.
ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 5 mei 2008 09:38 schreef borisz het volgende:
[..]
moet je ook maar aan ons de groeten doen
Met Kiki Dee! Echte Uitjediptip! I'm still standing is ook zo'n pracht nummer van EJ.quote:Op maandag 5 mei 2008 10:03 schreef on_air het volgende:
Sta ik net in de wacht (telefonetisch) hoor ik Elton John, Don't go Breaking my Heart.
Ook leuk!
Geweldige plaatquote:Op maandag 5 mei 2008 10:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Joe Jackson
Is she really![]()
Is she really acapella versie![]()
![]()
Ik ga maar even poepen, mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |