Ik zing het vrijwillig mee, iedere keer weer.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:12 schreef borisz het volgende:
Paint it black moesten wij altijd met muziek gaan zingen vroegah
meldtquote:
Dat is jammer, want zijn programma wordt steeds beter en leuker en ook Timur doet steeds leuker. En de muziek is ook altijd erg lekkerquote:
heb vanmorgen vroeg al hardgelopenquote:
Dat dus!quote:
Nogal een low-budget clip als je het mij zou vragen. Inderdaad niet heel erg boeiende clip, maar het liedje maakt gelukkig het e.e.a. goed.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:18 schreef on_air het volgende:
Over clips die bevoordelijk voor het nummer werken gesproken... de Fascinerende clip... niet zo tof.
Doet het nummer geen goed en ik zap per direct weg. Mätig.
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:09 schreef -Hans- het volgende:
Ej Sirolf het gedeelte Recent gedraaid op 3FM werkt niet meer..
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:22 schreef Timo20 het volgende:
Heb nu Living Doll opgezet![]()
![]()
Waar is Ekdom als je `m nodig hebt?
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:22 schreef Timo20 het volgende:
Heb nu Living Doll opgezet![]()
![]()
Waar is Ekdom als je `m nodig hebt?
Moi Piles ! heb nog een paar minuten tot ik ga eten en dus een mooi moment om een beetje te internetten en 3FM te checken.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:22 schreef Piles het volgende:
Hey Hans
Gezellig in je eentje
Ik luister ook weer, al is dit een slecht moment
Vind er niet veel bijzonders aan nee, maar dat heb ik met zo'n beetje alles van Coldplay. Overrated vind ik er wel bij passenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:24 schreef -Hans- het volgende:
Je vindt de nieuwe Coldplay niet leuk?
Zal inderdaad wel een kwestie zijn van het mooi vinden of niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind er niet veel bijzonders aan nee, maar dat heb ik met zo'n beetje alles van Coldplay. Overrated vind ik er wel bij passen
Ah, ik had 'm gisteravond zelf gesloopt door het bestand te verplaatsen...quote:Op zondag 4 mei 2008 17:09 schreef -Hans- het volgende:
Ej Sirolf het gedeelte Recent gedraaid op 3FM werkt niet meer..
Geinig want ik vind Mika echt 10x niks.. eerste paar singles zijn wel leuk maar het is steeds minder aan het worden. Zijn nieuwe single vind ik zelfs vrij dramatisch.. Kan ook niet zo goed tegen al die gasten die roepen dat het de nieuwe Freddie Mercury is.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:40 schreef Piles het volgende:
Het nieuwe nummer van Coldplay vind ik niks, maar Clocks, Speed of Sound en Talk zijn wel aardig.
Maar ik vind Coldplay er niet echt uit springen zeg maar
Veel mensen vinden Mika niks, maar ik vind het leuk
Ook eindelijk weer eens iets anders
Stom FTP programma!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ik had 'm gisteravond zelf gesloopt door het bestand te verplaatsen...
M'n FTP-programma voerde een cut-paste uit, terwijl ik copy-paste aanklikte...
Zijn er serieus zulke mensenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Kan ook niet zo goed tegen al die gasten die roepen dat het de nieuwe Freddie Mercury is.
Er was ooit ook een lijstje waarop Coldplay meer invloed in de (pop)muziek gehad zou hebben dan Elvisquote:Op zondag 4 mei 2008 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Jup... verbazingwekkend.
Bizar!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Er was ooit ook een lijstje waarop Coldplay meer invloed in de (pop)muziek gehad zou hebben dan Elvis
Ik denk dat je de enige bent die Clocks 1 van de beste platen van de jaren 90 vindt. Coldplay heeft namelijk maar 1 plaat in de jaren 90 uitgebracht en dat was Shiver. Clocks stond op het 2e album (A Rush of Blood to the Head) en dat album is uit 2002.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:34 schreef -Hans- het volgende:
Ken genoeg mensen die Clocks echt vreselijk vinden maar ik vind het dan weer een van de mooiste platen uit de jaren 90. Smaken verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |