Het ziet er wel uit als een flink her-gebruikt tasjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:11 schreef Marc63 het volgende:
Als Llink-dj klagen over een plastic tasje, maar Rudy laat zn rotzooi wel rondslingeren.
[ afbeelding ]
Je mag hem wijzigen, ik wist zo snel niks beter....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef Sirolf het volgende:
We krijgen als volgende topic dus gewoon #539B, want anders klopt het overzicht niet meer.
Briljante radio ditquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker snel op man. ben jij gek of zo?![]()
Naar Amsterdamse maatstaven praat hij best goed Nederlands. Lange Frans en Baas B doen het niet beterquote:
[3FM #538] We're simply better.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je mag hem wijzigen, ik wist zo snel niks beter....
Geloof dat Giel ging naambellen met iemand die dag heet en dat was schijnbaar iemand die dat niet echt kon waarderen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef Siegfried het volgende:
Wat was er? Ik zit nog te wachten tot het op NL3 komt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naar Amsterdamse maatstaven praat hij best goed Nederlands. Lange Frans en Baas B doen het niet beter
Of vijf uur acht en dertig... Als men er niet mee eens is, wijzig gerust...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:19 schreef T3hTommay het volgende:
Doe gewoon [3FM #vijfhonderedachtenderitg].
Zit ook in een van z'n spotjesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat Giel ging naambellen met iemand die dag heet en dat was schijnbaar iemand die dat niet echt kon waarderen.
Ik heb even in de FB van dit subforum gespamd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
We kunnen er van maken:
[3fm #538] Q Music of toch 3FM....?
Damn, tijd gaat hard ! had het fragment wel eens eerder gehoord maar het blijft mooi om te horen. Lekker kort lontje ookquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zit ook in een van z'n spotjes. Alweer van een jaar of wat geleden.
Ze stijgt nog hoger op mijn lijstjequote:
Hij bant heel wat af. Heb er laatst ff wat rondgehangen, maar vond er weinig aan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:22 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf is toch de baas daar in de chat of niet dan ?
uuhhm okay! Ach, heb zelf eigenlijk heel weinig met dat soort chat dinkies.. gaat mij wat te snelquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:23 schreef Marc63 het volgende:
Hij bant heel wat af. Heb er laatst ff wat rondgehangen, maar vond er weinig aan.
Hier niet, hè Hansquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay! Ach, heb zelf eigenlijk heel weinig met dat soort chat dinkies.. gaat mij wat te snel
En terecht, Wat een koeften hangen daar rond af en toe....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij bant heel wat af. Heb er laatst ff wat rondgehangen, maar vond er weinig aan.
Me tooquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook.
We kunnen allemaal met haar iChatten.
Valt hier nog wel mee al kan het hier af en toe ook flink spoken !quote:
Laatst had je een paar van die vage bananen die iedereen uit zaten te schelden, een ban kregen, onder een andere naam weer inlogden, Sirolf verrot scholden tot ze weer een ban kregen en maar steeds weer onder een andere naam terugkwamen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay! Ach, heb zelf eigenlijk heel weinig met dat soort chat dinkies.. gaat mij wat te snel
Valt hier reuzemeequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt hier nog wel mee al kan het hier af en toe ook flink spoken !![]()
Is het 01:27 en nog is Fok! niet bijster snel te noemen..
Tsja, dat soort figuren heb je er ook tussen lopen.. Irritant !quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef Marc63 het volgende:
Laatst had je een paar van die vage bananen die iedereen uit zaten te schelden, een ban kregen, onder een andere naam weer inlogden, Sirolf verrot scholden tot ze weer een ban kregen en maar steeds weer onder een andere naam terugkwamen.
Hier MacBook Pro en iPhonequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef DaMook het volgende:
En uiteraard hier ook een apple dus hemaar dat snapte jullie al wel
.
iMac en iPhone ftw.
rookt ze ? Geeft nietquote:
Die Iphone, wil ik nog hebben voor de heb. Maar dan de nieuwe versie. Ben nu echt al een klein jaartje super blij met mijn Macbookje!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef DaMook het volgende:
En uiteraard hier ook een apple dus hemaar dat snapte jullie al wel
.
iMac en iPhone ftw.
Ik ben ook heel blij met mijn BlackBookjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die Iphone, wil ik nog hebben voor de heb. Maar dan de nieuwe versie. Ben nu echt al een klein jaartje super blij met mijn Macbookje!
Geeft het Giel programma een goede nasmaak!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag van mij nog wel even doorgaan want dit klinkt best goed
Zodra ik (ooit) weer wat geld uit kan geven eraan komt er hier ook nog een macbookjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die Iphone, wil ik nog hebben voor de heb. Maar dan de nieuwe versie. Ben nu echt al een klein jaartje super blij met mijn Macbookje!
heb 'm een keer @ 1dayfly.nl gekocht, voor 500 euro. Zelf unlocked etc. en werk nu prima op de laatste firmwarequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Uit Amerika.....?
Toch wil ik nog wachten op de nieuwe...
Dat is juist het grappige, het gaat echt helemaal nergens over vaak...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En terecht, Wat een koeften hangen daar rond af en toe....
Meest ideale telefoon die ik ooit gehad hebquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb mijn LG Viewty gekraakt en nu met icons als een iphone...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
heb 'm een keer @ 1dayfly.nl gekocht, voor 500 euro. Zelf unlocked etc. en werk nu prima op de laatste firmware![]()
.
Ik heb zo`n abo van 9.95. Helaas doe ik er niet echt super veel mee...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meest ideale telefoon die ik ooit gehad heb.
3g ga je trouwens weinig aan hebben als je geen duur data abbo hebt. Verder ben ik wel benieuwd of er gps inzit en andere nieuwtjes.
[3FM #538] Apple topicquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb mijn LG Viewty gekraakt en nu met icons als een iphone...
Mijn irc progje gaf een explosie dus je hebt er net eentje uitgegooid...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is juist het grappige, het gaat echt helemaal nergens over vaak...
Heb ik ook, doe er nu ook meer meequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb zo`n abo van 9.95. Helaas doe ik er niet echt super veel mee...
Heel soms laat ie de H zien. Dus dan heb ik wel de maximale snelheid. Maar dat komt niet vaak voor...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb ik ook, doe er nu ook meer mee. Maar dan kun je toch al geen 3g snelheden halen, dus zit je met deze iphone ook goed
.
Hij schupte er idd een uit omdat die vroeg of hij al een vriend heeftquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn irc progje gaf een explosie dus je hebt er net eentje uitgegooid...
Dat is wel het laatste wat hij vroeg...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij schupte er idd een uit omdat die vroeg of hij al een vriend heeft, tenminste volgens mij
.
quote:KoningRoel: heb je al een vriend/
Dan heb je de ontvangstquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heel soms laat ie de H zien. Dus dan heb ik wel de maximale snelheid. Maar dat komt niet vaak voor...
Ik was er al bang voor....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan heb je de ontvangst, niet de snelheid, snelheid is begrensd bij de abbo's van 10 euro
.
Trusten, M.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb niet het idee dat het erg boeiend gaat worden totdat Ekdom de studio binnen stapt, dus ik zoek de warmte van mn nest maar eens op.
Weltrusten
Ik denk, dat je daar heel verstandig aan doet....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb niet het idee dat het erg boeiend gaat worden totdat Ekdom de studio binnen stapt, dus ik zoek de warmte van mn nest maar eens op.
Weltrusten
Mja, als mensen persoonlijk gaan lopen irriteren zijn ze snel weg bij mij.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:41 schreef DaMook het volgende:
KoningRoel: maar FlorisD
..
..
..
KoningRoel: heb je al een vriend/
Kick ban p0wnt
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als mensen persoonlijk gaan lopen irriteren zijn ze snel weg bij mij.
Inderdaad, dat was erg gezellig.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laatst had je een paar van die vage bananen die iedereen uit zaten te schelden, een ban kregen, onder een andere naam weer inlogden, Sirolf verrot scholden tot ze weer een ban kregen en maar steeds weer onder een andere naam terugkwamen.
Erg he om dat te moeten zeggen..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Klinkt niet slecht dat liedje van Lieke van Lexmond
ThaVulture & jmacquote:
Hij gaat zich in een gletsjer laten vallenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:15 schreef jmac het volgende:
Was wel aardig ja. Hele pand stond alleen blauw van de wietEn het laatste bandje kon niet zoveel meer doen want de soundscheck duurde ages. Volgende week weet ik niet wie er komen, week erna komt Macronizm incl liveband.
Heb je gehoord wat Giel gaat doen dit weekend
Dat is niet vreemd/opdringerig?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij gaat zich in een gletsjer laten vallen
@ on_air: gewoon ff naar michiel@3fm.nl mailen.
Denk het niet. Als je wat leuks te melden hebt dan zal hij er juist blij mee zijn denk ik. En aangezien hij een CSI-fan is...quote:
Waar gaat die over dan...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:17 schreef on_air het volgende:
Hoe kan ik Veenstra op de hoogte brengen van de onmeuning koel vet toffe grappige absurde nieuwe aflevering van CSI?
Komt gelukkig ook nooit op de radio bij de files: A2 bij kerkdriel....Den Boschquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:33 schreef TheVulture het volgende:
En ook niet weten waar Kerkdriel ligt als je er notabene met de boot ligt
Ik vind juist dat hij steeds niets-zeggende-slechte-tekst-houdende-niet-te-volgen-muziek maakt. Dat het wel scoort en elke keer (snap ik niet) maar is wel een feit waar ik niet omheen kan. Maar van mij mag hij met pensioen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:55 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar Marco Borsato is toch wel een koning hoorVernieuwd zich elke keer weer en blijft scoren als een tiet
![]()
![]()
En weer een nummer 1 voor hem. Knap hoor !quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:55 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar Marco Borsato is toch wel een koning hoorVernieuwd zich elke keer weer en blijft scoren als een tiet
![]()
![]()
Klinkt best wel aardig die KT Tunstallquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:41 schreef on_air het volgende:
[..]
KT.
Iemand nog naar haar concert geweest?
Waar ik te laat voor was. Dus uitverkocht
.
Eej gefeliciteerd man ! borisz is inmiddels ook gemoved dus het zal wel rustig blijven... Dan post ik tot dit was het nieuws begint wel even door..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
@Hans: Mn pa viert zn verjaardag, dus jaa..
Of tot je het topic gesloten hebtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eej gefeliciteerd man ! borisz is inmiddels ook gemoved dus het zal wel rustig blijven... Dan post ik tot dit was het nieuws begint wel even door..
Je zou het kunnen proberenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog 138 reacties.. dat gaat mij niet lukken
Met de nadruk op slow..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
Het begint wel een slowchat te worden zo.
Die van hetquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
Mja.
Ik heb Rianne nog op mn hdd staan, dus misschien dat dat iets voor je verzacht.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:11 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij heeft Domien Gerard zijn shirt gejat.
Nee, Rianne van MIDNR, niet van Parapluutje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van het [ afbeelding ] liedje? geinige artiest![]()
Ben benieuwd wat Annemieke voor gruwelijks heeft bedacht
Ken ik niet..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
Nee, Rianne van MIDNR, niet van Parapluutje.
quote:Recent gedraaid op 3FM
21:18| Prince - Cream
21:16| Colbie Caillat - Little Things
21:14| Chemical Brothers - Galvanize
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig.. heb je een foto van haar?
GEFELICITEERD ANNEMIEKE!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke is vandaag jarig. 29 jaar jong/oud. GEFELICITEERD !!!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Riaaanne, ik weet dat er heel veel maaannen zijn...
normaal Grosch pils hierquote:
Klinkt wel ok !quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
normaal Grosch pils hier
Die dunkel weizen is best te drinken trouwens
Sam SparroMooi dat hij wordt opgepakt. Eerst al Rob, toen Gerard, en nu Domien vermoed ik
Heineken is mij te saaiquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klinkt wel ok !![]()
* -Hans- trekt ook even een biertje open.. Heineken
Heb pas toevallig nog geluisterd, toen Domien daar kwam klagen dat de tompoezen te duur warenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:39 schreef borisz het volgende:
MIDNR al tijden niet meer naar geluisterd, zelfs niet nu in mijn vakantie
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
Ik dacht om 8 uur: laat ik het eens niet opnemen. Nu spijt van
[..]![]()
En voortaan niet meer liegen als je te laat in de studio bent he![]()
![]()
Oh my god, wat heb ik gedaan?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Riaaanne, ik weet dat er heel veel maaannen zijn...
Speciale bieren heb ik helaas niet in huis... maar drink meestal Heineken of Amstel (slootwater volgens een aantal hier)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:40 schreef borisz het volgende:
Heineken is mij te saai, best drinkbaar maar ik ga tegenwoordig voor de speciale bieren
Radio 1 gaat snachts ook nog wel eens aanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb pas toevallig nog geluisterd, toen Domien daar kwam klagen dat de tompoezen te duur waren
Maar ik vind er weinig meer aan
Ik heb vanaf 21.30 uur weer opgenomen vandaagquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:44 schreef Feivel1 het volgende:
Zeg Piles, ik neem alleen tijdens EW op he..
Volgens mij zeg je het goedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
Ze kraken zoals ze smaken
of was het nou andersom?
Mag ik heel arrogant/muziekliefhebbend zeggen dat ik de eerste was? ;-)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sam SparroMooi dat hij wordt opgepakt. Eerst al Rob, toen Gerard, en nu Domien vermoed ik
Wat gebeurt er als we zeggen dat dat niet mag? ;-).quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Mag ik heel arrogant/muziekliefhebbend zeggen dat ik de eerste was? ;-)
Dan verschijnt je naam binnenkort in het bantopic.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als we zeggen dat dat niet mag? ;-).
Eek! Laten we het dan maar niet zeggen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan verschijnt je naam binnenkort in het bantopic.
... Teveel om op te noemen! vermakelijke uitzendingquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:33 schreef Marc63 het volgende:
Zo... en nu ook weer thuis. Heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Roel_Jewel ken je deze prachtige babe al? Ellen Hoog
Fatima is zwaaaaar overrated... Weet je wie pas leuk is? Sylvia Karres!quote:
Hockey heeft sowieso een hoog chick-gehaltequote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Fatima is zwaaaaar overrated... Weet je wie pas leuk is? Sylvia Karres!
Vertel mij wat... M'n beste maat heeft een paar jaar met een international samengewoond en zo heb ik er een aantal ontmoet. Leuk volk!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hockey heeft sowieso een hoog chick-gehalte
Ja: FHM presenteert Hockey babe Ellen Hoogquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Roel_Jewel ken je deze prachtige babe al? Ellen Hoog
Tessel (producer Eddy Zoey) is ook een hockey chick. Geloof ook nog wel op een best aardig hoog niveauquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:44 schreef Marc63 het volgende:
Hockey heeft sowieso een hoog chick-gehalte
Tessel deed vóór Nathan ook de productie van C&S volgens mij.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tessel (producer Eddy Zoey) is ook een hockey chick. Geloof ook nog wel op een best aardig hoog niveau
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja: FHM presenteert Hockey babe Ellen Hoog.
Doet ze nog steeds.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tessel deed vóór Nathan ook de productie van C&S volgens mij.
Nog steeds. De ene keer zit Nathan er en de andere keer Tessel. Maartje Glas zat er eerst ook bij maar die is weg..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tessel deed vóór Nathan ook de productie van C&S volgens mij.
Dat valt nog al eens tegen, heb ik zondag gemerkt, toen mijn pa opmerkte: "Goh, jullie werken nog harder dan ik.".quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:49 schreef Marc63 het volgende:
Een radioprogramma maken is hard werken...
[ afbeelding ]
Ik zing het vrijwillig mee, iedere keer weer.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:12 schreef borisz het volgende:
Paint it black moesten wij altijd met muziek gaan zingen vroegah
meldtquote:
Dat is jammer, want zijn programma wordt steeds beter en leuker en ook Timur doet steeds leuker. En de muziek is ook altijd erg lekkerquote:
heb vanmorgen vroeg al hardgelopenquote:
Dat dus!quote:
Nogal een low-budget clip als je het mij zou vragen. Inderdaad niet heel erg boeiende clip, maar het liedje maakt gelukkig het e.e.a. goed.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:18 schreef on_air het volgende:
Over clips die bevoordelijk voor het nummer werken gesproken... de Fascinerende clip... niet zo tof.
Doet het nummer geen goed en ik zap per direct weg. Mätig.
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:09 schreef -Hans- het volgende:
Ej Sirolf het gedeelte Recent gedraaid op 3FM werkt niet meer..
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:22 schreef Timo20 het volgende:
Heb nu Living Doll opgezet![]()
![]()
Waar is Ekdom als je `m nodig hebt?
quote:Op zondag 4 mei 2008 17:22 schreef Timo20 het volgende:
Heb nu Living Doll opgezet![]()
![]()
Waar is Ekdom als je `m nodig hebt?
Moi Piles ! heb nog een paar minuten tot ik ga eten en dus een mooi moment om een beetje te internetten en 3FM te checken.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:22 schreef Piles het volgende:
Hey Hans
Gezellig in je eentje
Ik luister ook weer, al is dit een slecht moment
Vind er niet veel bijzonders aan nee, maar dat heb ik met zo'n beetje alles van Coldplay. Overrated vind ik er wel bij passenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:24 schreef -Hans- het volgende:
Je vindt de nieuwe Coldplay niet leuk?
Zal inderdaad wel een kwestie zijn van het mooi vinden of niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind er niet veel bijzonders aan nee, maar dat heb ik met zo'n beetje alles van Coldplay. Overrated vind ik er wel bij passen
Ah, ik had 'm gisteravond zelf gesloopt door het bestand te verplaatsen...quote:Op zondag 4 mei 2008 17:09 schreef -Hans- het volgende:
Ej Sirolf het gedeelte Recent gedraaid op 3FM werkt niet meer..
Geinig want ik vind Mika echt 10x niks.. eerste paar singles zijn wel leuk maar het is steeds minder aan het worden. Zijn nieuwe single vind ik zelfs vrij dramatisch.. Kan ook niet zo goed tegen al die gasten die roepen dat het de nieuwe Freddie Mercury is.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:40 schreef Piles het volgende:
Het nieuwe nummer van Coldplay vind ik niks, maar Clocks, Speed of Sound en Talk zijn wel aardig.
Maar ik vind Coldplay er niet echt uit springen zeg maar
Veel mensen vinden Mika niks, maar ik vind het leuk
Ook eindelijk weer eens iets anders
Stom FTP programma!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ik had 'm gisteravond zelf gesloopt door het bestand te verplaatsen...
M'n FTP-programma voerde een cut-paste uit, terwijl ik copy-paste aanklikte...
Zijn er serieus zulke mensenquote:Op zondag 4 mei 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Kan ook niet zo goed tegen al die gasten die roepen dat het de nieuwe Freddie Mercury is.
Er was ooit ook een lijstje waarop Coldplay meer invloed in de (pop)muziek gehad zou hebben dan Elvisquote:Op zondag 4 mei 2008 19:30 schreef -Hans- het volgende:
Jup... verbazingwekkend.
Bizar!quote:Op zondag 4 mei 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Er was ooit ook een lijstje waarop Coldplay meer invloed in de (pop)muziek gehad zou hebben dan Elvis
Ik denk dat je de enige bent die Clocks 1 van de beste platen van de jaren 90 vindt. Coldplay heeft namelijk maar 1 plaat in de jaren 90 uitgebracht en dat was Shiver. Clocks stond op het 2e album (A Rush of Blood to the Head) en dat album is uit 2002.quote:Op zondag 4 mei 2008 18:34 schreef -Hans- het volgende:
Ken genoeg mensen die Clocks echt vreselijk vinden maar ik vind het dan weer een van de mooiste platen uit de jaren 90. Smaken verschillen.
quote:Op zondag 4 mei 2008 19:51 schreef Sirolf het volgende:
John Mayer - Gravity
Zometeen wordt de zender weer voor 2 minuten uitgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |