Valt hier nog wel mee al kan het hier af en toe ook flink spoken !quote:
Laatst had je een paar van die vage bananen die iedereen uit zaten te schelden, een ban kregen, onder een andere naam weer inlogden, Sirolf verrot scholden tot ze weer een ban kregen en maar steeds weer onder een andere naam terugkwamen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay! Ach, heb zelf eigenlijk heel weinig met dat soort chat dinkies.. gaat mij wat te snel
Valt hier reuzemeequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt hier nog wel mee al kan het hier af en toe ook flink spoken !![]()
Is het 01:27 en nog is Fok! niet bijster snel te noemen..
Tsja, dat soort figuren heb je er ook tussen lopen.. Irritant !quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef Marc63 het volgende:
Laatst had je een paar van die vage bananen die iedereen uit zaten te schelden, een ban kregen, onder een andere naam weer inlogden, Sirolf verrot scholden tot ze weer een ban kregen en maar steeds weer onder een andere naam terugkwamen.
Hier MacBook Pro en iPhonequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef DaMook het volgende:
En uiteraard hier ook een apple dus hemaar dat snapte jullie al wel
.
iMac en iPhone ftw.
rookt ze ? Geeft nietquote:
Die Iphone, wil ik nog hebben voor de heb. Maar dan de nieuwe versie. Ben nu echt al een klein jaartje super blij met mijn Macbookje!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef DaMook het volgende:
En uiteraard hier ook een apple dus hemaar dat snapte jullie al wel
.
iMac en iPhone ftw.
Ik ben ook heel blij met mijn BlackBookjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die Iphone, wil ik nog hebben voor de heb. Maar dan de nieuwe versie. Ben nu echt al een klein jaartje super blij met mijn Macbookje!
Geeft het Giel programma een goede nasmaak!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag van mij nog wel even doorgaan want dit klinkt best goed
Zodra ik (ooit) weer wat geld uit kan geven eraan komt er hier ook nog een macbookjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die Iphone, wil ik nog hebben voor de heb. Maar dan de nieuwe versie. Ben nu echt al een klein jaartje super blij met mijn Macbookje!
heb 'm een keer @ 1dayfly.nl gekocht, voor 500 euro. Zelf unlocked etc. en werk nu prima op de laatste firmwarequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Uit Amerika.....?
Toch wil ik nog wachten op de nieuwe...
Dat is juist het grappige, het gaat echt helemaal nergens over vaak...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En terecht, Wat een koeften hangen daar rond af en toe....
Meest ideale telefoon die ik ooit gehad hebquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb mijn LG Viewty gekraakt en nu met icons als een iphone...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
heb 'm een keer @ 1dayfly.nl gekocht, voor 500 euro. Zelf unlocked etc. en werk nu prima op de laatste firmware![]()
.
Ik heb zo`n abo van 9.95. Helaas doe ik er niet echt super veel mee...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meest ideale telefoon die ik ooit gehad heb.
3g ga je trouwens weinig aan hebben als je geen duur data abbo hebt. Verder ben ik wel benieuwd of er gps inzit en andere nieuwtjes.
[3FM #538] Apple topicquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb mijn LG Viewty gekraakt en nu met icons als een iphone...
Mijn irc progje gaf een explosie dus je hebt er net eentje uitgegooid...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is juist het grappige, het gaat echt helemaal nergens over vaak...
Heb ik ook, doe er nu ook meer meequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb zo`n abo van 9.95. Helaas doe ik er niet echt super veel mee...
Heel soms laat ie de H zien. Dus dan heb ik wel de maximale snelheid. Maar dat komt niet vaak voor...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb ik ook, doe er nu ook meer mee. Maar dan kun je toch al geen 3g snelheden halen, dus zit je met deze iphone ook goed
.
Hij schupte er idd een uit omdat die vroeg of hij al een vriend heeftquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn irc progje gaf een explosie dus je hebt er net eentje uitgegooid...
Dat is wel het laatste wat hij vroeg...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij schupte er idd een uit omdat die vroeg of hij al een vriend heeft, tenminste volgens mij
.
quote:KoningRoel: heb je al een vriend/
Dan heb je de ontvangstquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heel soms laat ie de H zien. Dus dan heb ik wel de maximale snelheid. Maar dat komt niet vaak voor...
Ik was er al bang voor....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan heb je de ontvangst, niet de snelheid, snelheid is begrensd bij de abbo's van 10 euro
.
Trusten, M.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb niet het idee dat het erg boeiend gaat worden totdat Ekdom de studio binnen stapt, dus ik zoek de warmte van mn nest maar eens op.
Weltrusten
Ik denk, dat je daar heel verstandig aan doet....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb niet het idee dat het erg boeiend gaat worden totdat Ekdom de studio binnen stapt, dus ik zoek de warmte van mn nest maar eens op.
Weltrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |