[3FM #538] Apple topicquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb mijn LG Viewty gekraakt en nu met icons als een iphone...
Mijn irc progje gaf een explosie dus je hebt er net eentje uitgegooid...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is juist het grappige, het gaat echt helemaal nergens over vaak...
Heb ik ook, doe er nu ook meer meequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb zo`n abo van 9.95. Helaas doe ik er niet echt super veel mee...
Heel soms laat ie de H zien. Dus dan heb ik wel de maximale snelheid. Maar dat komt niet vaak voor...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb ik ook, doe er nu ook meer mee. Maar dan kun je toch al geen 3g snelheden halen, dus zit je met deze iphone ook goed
.
Hij schupte er idd een uit omdat die vroeg of hij al een vriend heeftquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn irc progje gaf een explosie dus je hebt er net eentje uitgegooid...
Dat is wel het laatste wat hij vroeg...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij schupte er idd een uit omdat die vroeg of hij al een vriend heeft, tenminste volgens mij
.
quote:KoningRoel: heb je al een vriend/
Dan heb je de ontvangstquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heel soms laat ie de H zien. Dus dan heb ik wel de maximale snelheid. Maar dat komt niet vaak voor...
Ik was er al bang voor....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan heb je de ontvangst, niet de snelheid, snelheid is begrensd bij de abbo's van 10 euro
.
Trusten, M.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb niet het idee dat het erg boeiend gaat worden totdat Ekdom de studio binnen stapt, dus ik zoek de warmte van mn nest maar eens op.
Weltrusten
Ik denk, dat je daar heel verstandig aan doet....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb niet het idee dat het erg boeiend gaat worden totdat Ekdom de studio binnen stapt, dus ik zoek de warmte van mn nest maar eens op.
Weltrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |