Het ziet er wel uit als een flink her-gebruikt tasjequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:11 schreef Marc63 het volgende:
Als Llink-dj klagen over een plastic tasje, maar Rudy laat zn rotzooi wel rondslingeren.
[ afbeelding ]
Je mag hem wijzigen, ik wist zo snel niks beter....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef Sirolf het volgende:
We krijgen als volgende topic dus gewoon #539B, want anders klopt het overzicht niet meer.
Briljante radio ditquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker snel op man. ben jij gek of zo?![]()
Naar Amsterdamse maatstaven praat hij best goed Nederlands. Lange Frans en Baas B doen het niet beterquote:
[3FM #538] We're simply better.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je mag hem wijzigen, ik wist zo snel niks beter....
Geloof dat Giel ging naambellen met iemand die dag heet en dat was schijnbaar iemand die dat niet echt kon waarderen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef Siegfried het volgende:
Wat was er? Ik zit nog te wachten tot het op NL3 komt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naar Amsterdamse maatstaven praat hij best goed Nederlands. Lange Frans en Baas B doen het niet beter
Of vijf uur acht en dertig... Als men er niet mee eens is, wijzig gerust...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:19 schreef T3hTommay het volgende:
Doe gewoon [3FM #vijfhonderedachtenderitg].
Zit ook in een van z'n spotjesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat Giel ging naambellen met iemand die dag heet en dat was schijnbaar iemand die dat niet echt kon waarderen.
Ik heb even in de FB van dit subforum gespamd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
We kunnen er van maken:
[3fm #538] Q Music of toch 3FM....?
Damn, tijd gaat hard ! had het fragment wel eens eerder gehoord maar het blijft mooi om te horen. Lekker kort lontje ookquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zit ook in een van z'n spotjes. Alweer van een jaar of wat geleden.
Ze stijgt nog hoger op mijn lijstjequote:
Hij bant heel wat af. Heb er laatst ff wat rondgehangen, maar vond er weinig aan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:22 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf is toch de baas daar in de chat of niet dan ?
uuhhm okay! Ach, heb zelf eigenlijk heel weinig met dat soort chat dinkies.. gaat mij wat te snelquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:23 schreef Marc63 het volgende:
Hij bant heel wat af. Heb er laatst ff wat rondgehangen, maar vond er weinig aan.
Hier niet, hè Hansquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay! Ach, heb zelf eigenlijk heel weinig met dat soort chat dinkies.. gaat mij wat te snel
En terecht, Wat een koeften hangen daar rond af en toe....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij bant heel wat af. Heb er laatst ff wat rondgehangen, maar vond er weinig aan.
Me tooquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook.
We kunnen allemaal met haar iChatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |