Mja, als mensen persoonlijk gaan lopen irriteren zijn ze snel weg bij mij.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:41 schreef DaMook het volgende:
KoningRoel: maar FlorisD
..
..
..
KoningRoel: heb je al een vriend/
Kick ban p0wnt
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, als mensen persoonlijk gaan lopen irriteren zijn ze snel weg bij mij.
Inderdaad, dat was erg gezellig.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laatst had je een paar van die vage bananen die iedereen uit zaten te schelden, een ban kregen, onder een andere naam weer inlogden, Sirolf verrot scholden tot ze weer een ban kregen en maar steeds weer onder een andere naam terugkwamen.
Erg he om dat te moeten zeggen..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Klinkt niet slecht dat liedje van Lieke van Lexmond
ThaVulture & jmacquote:
Hij gaat zich in een gletsjer laten vallenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:15 schreef jmac het volgende:
Was wel aardig ja. Hele pand stond alleen blauw van de wietEn het laatste bandje kon niet zoveel meer doen want de soundscheck duurde ages. Volgende week weet ik niet wie er komen, week erna komt Macronizm incl liveband.
Heb je gehoord wat Giel gaat doen dit weekend
Dat is niet vreemd/opdringerig?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij gaat zich in een gletsjer laten vallen
@ on_air: gewoon ff naar michiel@3fm.nl mailen.
Denk het niet. Als je wat leuks te melden hebt dan zal hij er juist blij mee zijn denk ik. En aangezien hij een CSI-fan is...quote:
Waar gaat die over dan...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:17 schreef on_air het volgende:
Hoe kan ik Veenstra op de hoogte brengen van de onmeuning koel vet toffe grappige absurde nieuwe aflevering van CSI?
Komt gelukkig ook nooit op de radio bij de files: A2 bij kerkdriel....Den Boschquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:33 schreef TheVulture het volgende:
En ook niet weten waar Kerkdriel ligt als je er notabene met de boot ligt
Ik vind juist dat hij steeds niets-zeggende-slechte-tekst-houdende-niet-te-volgen-muziek maakt. Dat het wel scoort en elke keer (snap ik niet) maar is wel een feit waar ik niet omheen kan. Maar van mij mag hij met pensioen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:55 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar Marco Borsato is toch wel een koning hoorVernieuwd zich elke keer weer en blijft scoren als een tiet
![]()
![]()
En weer een nummer 1 voor hem. Knap hoor !quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:55 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar Marco Borsato is toch wel een koning hoorVernieuwd zich elke keer weer en blijft scoren als een tiet
![]()
![]()
Klinkt best wel aardig die KT Tunstallquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:41 schreef on_air het volgende:
[..]
KT.
Iemand nog naar haar concert geweest?
Waar ik te laat voor was. Dus uitverkocht
.
Eej gefeliciteerd man ! borisz is inmiddels ook gemoved dus het zal wel rustig blijven... Dan post ik tot dit was het nieuws begint wel even door..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
@Hans: Mn pa viert zn verjaardag, dus jaa..
Of tot je het topic gesloten hebtquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eej gefeliciteerd man ! borisz is inmiddels ook gemoved dus het zal wel rustig blijven... Dan post ik tot dit was het nieuws begint wel even door..
Je zou het kunnen proberenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog 138 reacties.. dat gaat mij niet lukken
Met de nadruk op slow..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:07 schreef Feivel1 het volgende:
Het begint wel een slowchat te worden zo.
Die van hetquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
Mja.
Ik heb Rianne nog op mn hdd staan, dus misschien dat dat iets voor je verzacht.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:11 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij heeft Domien Gerard zijn shirt gejat.
Nee, Rianne van MIDNR, niet van Parapluutje.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die van het [ afbeelding ] liedje? geinige artiest![]()
Ben benieuwd wat Annemieke voor gruwelijks heeft bedacht
Ken ik niet..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
Nee, Rianne van MIDNR, niet van Parapluutje.
quote:Recent gedraaid op 3FM
21:18| Prince - Cream
21:16| Colbie Caillat - Little Things
21:14| Chemical Brothers - Galvanize
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig.. heb je een foto van haar?
GEFELICITEERD ANNEMIEKE!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke is vandaag jarig. 29 jaar jong/oud. GEFELICITEERD !!!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:35 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Riaaanne, ik weet dat er heel veel maaannen zijn...
normaal Grosch pils hierquote:
Klinkt wel ok !quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
normaal Grosch pils hier
Die dunkel weizen is best te drinken trouwens
Sam SparroMooi dat hij wordt opgepakt. Eerst al Rob, toen Gerard, en nu Domien vermoed ik
Heineken is mij te saaiquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klinkt wel ok !![]()
* -Hans- trekt ook even een biertje open.. Heineken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |