Speciale bieren heb ik helaas niet in huis... maar drink meestal Heineken of Amstel (slootwater volgens een aantal hier)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:40 schreef borisz het volgende:
Heineken is mij te saai, best drinkbaar maar ik ga tegenwoordig voor de speciale bieren
Radio 1 gaat snachts ook nog wel eens aanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb pas toevallig nog geluisterd, toen Domien daar kwam klagen dat de tompoezen te duur waren
Maar ik vind er weinig meer aan
Ik heb vanaf 21.30 uur weer opgenomen vandaagquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:44 schreef Feivel1 het volgende:
Zeg Piles, ik neem alleen tijdens EW op he..
Volgens mij zeg je het goedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
Ze kraken zoals ze smaken
of was het nou andersom?
Mag ik heel arrogant/muziekliefhebbend zeggen dat ik de eerste was? ;-)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sam SparroMooi dat hij wordt opgepakt. Eerst al Rob, toen Gerard, en nu Domien vermoed ik
Wat gebeurt er als we zeggen dat dat niet mag? ;-).quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Mag ik heel arrogant/muziekliefhebbend zeggen dat ik de eerste was? ;-)
Dan verschijnt je naam binnenkort in het bantopic.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als we zeggen dat dat niet mag? ;-).
Eek! Laten we het dan maar niet zeggen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan verschijnt je naam binnenkort in het bantopic.
... Teveel om op te noemen! vermakelijke uitzendingquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:33 schreef Marc63 het volgende:
Zo... en nu ook weer thuis. Heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Roel_Jewel ken je deze prachtige babe al? Ellen Hoog
Fatima is zwaaaaar overrated... Weet je wie pas leuk is? Sylvia Karres!quote:
Hockey heeft sowieso een hoog chick-gehaltequote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Fatima is zwaaaaar overrated... Weet je wie pas leuk is? Sylvia Karres!
Vertel mij wat... M'n beste maat heeft een paar jaar met een international samengewoond en zo heb ik er een aantal ontmoet. Leuk volk!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hockey heeft sowieso een hoog chick-gehalte
Ja: FHM presenteert Hockey babe Ellen Hoogquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Roel_Jewel ken je deze prachtige babe al? Ellen Hoog
Tessel (producer Eddy Zoey) is ook een hockey chick. Geloof ook nog wel op een best aardig hoog niveauquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:44 schreef Marc63 het volgende:
Hockey heeft sowieso een hoog chick-gehalte
Tessel deed vóór Nathan ook de productie van C&S volgens mij.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tessel (producer Eddy Zoey) is ook een hockey chick. Geloof ook nog wel op een best aardig hoog niveau
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja: FHM presenteert Hockey babe Ellen Hoog.
Doet ze nog steeds.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tessel deed vóór Nathan ook de productie van C&S volgens mij.
Nog steeds. De ene keer zit Nathan er en de andere keer Tessel. Maartje Glas zat er eerst ook bij maar die is weg..quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tessel deed vóór Nathan ook de productie van C&S volgens mij.
Dat valt nog al eens tegen, heb ik zondag gemerkt, toen mijn pa opmerkte: "Goh, jullie werken nog harder dan ik.".quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:49 schreef Marc63 het volgende:
Een radioprogramma maken is hard werken...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |