niet echt mijn muziek nee. maar daar denkt een groot deel van het land anders over geloof ik...quote:
'Dat is toch wat iedereen wil horen?'quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet echt mijn muziek nee. maar daar denkt een groot deel van het land anders over geloof ik...
eens, er was een tijd dat die plaat ook te veel gedraaid werd, toen moest hij even een jaar in het magazijn en een jaar daarna is het weer eenquote:
Ik zit ook niet stil de hele tijdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:43 schreef Againzender het volgende:
Ain't no mountain high enough
Goed bezig Gerard
Rob pakte hem destijds heel snel op, maar ja, het hele album was niet eens uit in Nederland.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:40 schreef Litton-Lane het volgende:Calvin
(Ik heb dat mailtje een jaartje geleden ook eens naar Ekdom gestuurdIk kwam toen ook net terug van Engeland weekje werken....)
Ik, naar aanleiding van mijn tripje naar Engeland. Eerst via Youtube, daarna het album. Maar dat is een jaar geleden. Weer eens tevoorschijn halen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rob pakte hem destijds heel snel op, maar ja, het hele album was niet eens uit in Nederland.
Heb het album uiteindelijk op aanraden van Domien maar gedownload, en was toen helemaal fan
Vandaar dat Calvin Harris - Acceptable In The 80s de laatste tijd wat vaker op de radio is te horen. Geweldige plaat natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |