Leek korter geleden...quote:vrijdag 18-07-2008 17:24 One Night Only Just For Tonight
vrijdag 18-07-2008 13:36 One Night Only Just For Tonight
Ja dat kan straks nog leuk gaan worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:22 schreef Marc63 het volgende:
En je moet nog tot 1 uur? (of langer als je naar de Freaknacht gaat luisteren)
haha dat had ik dus ook. "alweer Just For Tonight" maar er zit toch wel de nodige tijd tussen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Alweer..... Just for tonight...
[..]
Leek korter geleden...![]()
Dat zeiden C&S alquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Hej geen Corne maar Edwin zo te horen live vanuit de stu stu studio.
oh okay maar schakel nog maar net in.quote:
Ik kan me herinneren dat ze een keer niet zo vriendelijk reageerde toen we het hier weer eens over een Ekstra Weekend-BBQ hadden een jaar geleden. Wij hadden het toen over een FOK!-meets-EW-BBQ en zij vond dat ook andere luisteraars mochten komen. Maar nu loopt zij daar wel en zitten (op 2 na) alle FOK!-ers thuis...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:28 schreef -Hans- het volgende:
Ah, en de vriendin van Domien is er ook.
Oh, zijn er 'maar' 2 fokkers uitgenodigd dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze een keer niet zo vriendelijk reageerde toen we het hier weer eens over een Ekstra Weekend-BBQ hadden een jaar geleden. Wij hadden het toen over een FOK!-meets-EW-BBQ en zij vond dat ook andere luisteraars mochten komen. Maar nu loopt zij daar wel en zitten (op 2 na) alle FOK!-ers thuis...
Muisje-eliza en Jannekje mochten blijkbaar op het laatste moment invallen. Ze zouden nog naar ons zwaaienquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, zijn er 'maar' 2 fokkers uitgenodigd dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |