Mocht er zo'n afspraak zijn dan vind ik dat best wel waardeloos. Met dergelijke afspraken loop je 9 van de 10 keren achter de feiten aan. Echt goede platen zijn vaak al ver voor de officiele release hot en met dergelijke afspraken schiet je jezelf als radiostation toch wel in de voeten. Begrijp ook steeds beter waarom de slogan "altijd de eerste" is gedropt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:33 schreef Againzender het volgende:
Wa je zegt, die steun hebben ze toch niet nodig, hij wordt toch vaak zat gedraaid.
Maar het zal wel een soort afspraak zijn dat ze een plaat niet te ver voor de officieele release MH maken.
Ach, is dat ding ook nog megahit?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:29 schreef Againzender het volgende:
Ja, Coldplay dus. Nou ja, maakt qua airplay niets uit dat dat nu MH is
Wist niet dat Corbijn de video doet, leukquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind sowieso dat de release van Viva la Vida wat raar verlopen is. Volgens Roosmarijn zou de plaat pas officieel eind augustus op single uit worden gebracht. Ik denk alleen dat door de release van het album iedereen het nummer al massaal is gaan downloaden via itunes of whatever en dat veel radiostations em al zijn gaan draaien (Roosmarijn en Domien draaiden em al voordat bekend was dat ie ooit single zou worden) en dat de platenmaatschappij daarom besloten had om em vervroegd uit te brengen. Verklaart ook het gebrek aan een videoclip (waar ik zeer benieuwd naar ben --> Anton Corbijn).
hij heeft het toch ook eens bij (o.a.) Nirvana gedaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Corbijn de video van Coldplay, dat klinkt interessant.
Lieve man heb je tochquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lukt wel hoor, mn man zorgt dat ze netjes vanaf Hilversum centraal kan vertrekken
Ik wist het ook niet zeker wie allemaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij heeft het toch ook eens bij (o.a.) Nirvana gedaan?
quote:Voor onder meer U2, Metallica, The Killers, Joy Division, Depeche Mode, Coldplay en Johnny Cash heeft hij ook diverse videoclips geregisseerd. Voor de door hem geregisseerde videoclip Heart Shaped Box (Nirvana, 1994) ontving hij een MTV Award.
Ik weet zo dat ie een clip van One (U2) heeft gedaan en die clip van The Killers zal wel Shadowplay zijn. Dat nummer (een cover van Joy Division) staat op de soundtrack van Control.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zeker wie allemaal.
Als de wiki klopt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anton_Corbijn
[..]
Joy Divisionquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zeker wie allemaal.
Als de wiki klopt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anton_Corbijn
[..]
Hij heeft die docu film (control) gemaakt. Volgens mij niet een video clip voor Joy Division..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Joy Divisiondie waren toch allang gestopt toen Corbijn video ging doen?
Kijk maar uit P paulusma is alweer enige tijd vrijgezelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:59 schreef muisje-eliza het volgende:ik ga Janneke halen en we zullen zwaaien als jullie kijken/luisteren
*oet morn*
Op de site van hem staat bij "works" ook een hele lijst met cd en vinyl hoezen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:05 schreef Marc63 het volgende:
Complete lijst met videoclips van Corbijn staat op zn Engelse Wiki-pagina: http://en.wikipedia.org/wiki/Anton_Corbijn
Het is een raskunstenaar, groot goed wat we dienen te behoudenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Op de site van hem staat bij "works" ook een hele lijst met cd en vinyl hoezen.http://www.corbijn.co.uk/
Ik vind het wel mooi wat die maakt.
En je moet nog tot 1 uur? (of langer als je naar de Freaknacht gaat luisteren)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even doordrinken want ben al met mijn 2e bezig.
Het zit nog in mijn bloed van gister. Maar voor mij duurt het nog tot minstens 20.30 voor ik de auto geparkeerd heb en een biertje kan gaan nuttigen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even doordrinken want ben al met mijn 2e bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |