Me. Me.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou toch langzaam aan, bekend mogen worden wat er gaat komen om te verjongen.
Heb alleen nog iemand nodig die het aan elkaar lult.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben al heel erg benieuwd naar dat programma.
Heb al radio gedaan en opleiding gehad enzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou zeggen probeer het een keer een middagje op fievel radio
Probeer is een ingang te vinden bij Maricha, brutaal mens heeft de halve wereld, gezien 3fm wel boost kan gebruiken , heb je onze steun denk ik wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb al radio gedaan en opleiding gehad enzo.
Maar ik wil producer, niet presenteren.
Ik ga dat programma ook niet voor je vollullen. Redactie lijkt mij wel wat.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb al radio gedaan en opleiding gehad enzo.
Maar ik wil producer, niet presenteren.
Die's toch NPS. Vara blijft dat slot houden neem ik aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Probeer is een ingang te vinden bij Maricha, brutaal mens heeft de halve wereld, gezien 3fm wel boost kan gebruiken , heb je onze steun denk ik wel.
jammer dat het de slechtste uitzending van Veenstra was sinds tijden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:10 schreef -Hans- het volgende:
Rock 'n Roll !
[ afbeelding ]
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=74610
Wil toch niet zeggen dat er geen connecties zijn, door die horizontale programmering.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Die's toch NPS. Vara blijft dat slot houden neem ik aan.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat is het een ont-zet-tend slechte radiovrijdag![]()
![]()
.
het is inderdaad niet heel veel soeps deze week in vergelijking met vorige week.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat is het een ont-zet-tend slechte radiovrijdag![]()
![]()
.
We komen er wel (y)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil toch niet zeggen dat er geen connecties zijn, door die horizontale programmering.
Ken niet heel veel mensen uit de vara stal die dat gat willen opvullen.
Het is toch maar de vraag of het EkStra weekend voor de niet aanwezigen echt leuk gaat worden. Meestal ben ik niet zo'n liefhebber van uitzendingen op locatie. Cams zijn niet aanwezig en je zult wel een hoop geschreeuw gaan horen. MoveYourAss gaat gelukkig een knaller worden en de Freaknacht is even afwachten..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:50 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga vanavond voor de 3e keer op rij EW en de freaknacht missen.
Je hebt dus zijn IP-adres? /flauw.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:52 schreef on_air het volgende:
En die van de velde, die kan ik altijd wel pingen ja.
Toppie dames, veel plezier, bijna thuis wedstrijd voor jou.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:57 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Janne en ik gaan BBQ doen
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:00 schreef on_air het volgende:
There's no place like 127.0.0.1
Sloeg dan ook meer op Roel dan op Kylie...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Flauwe opmerking bij Gylie Meneuk
Ik wil ze graag zelf houden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, die zoek ik. Heb je die voor me?
Misschien via Stenders wat proberen, ik zou niet raar opkijken als Bertje van Lent op 3fm komt want die loopt wel heel vaak rondt daar de laatste tijdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil toch niet zeggen dat er geen connecties zijn, door die horizontale programmering.
Ken niet heel veel mensen uit de vara stal die dat gat willen opvullen.
Oud nieuws, Eliza als uur geleden verteldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Woehaaaa, 3 keer raden waar Eliza en ik vanavond zijn!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weten we het welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Jannekje7 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eveneens veel plezier, weer rond utrecht is aardig aan het opklaren, kan amsterdam weer zien in de vertequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Jannekje7 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In bedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Jannekje7 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me geen goed plan, laat die twee maar lekker op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:35 schreef T3hTommay het volgende:
Misschien kunnen Ekdom en Veenstra zijn plek overnemen, maar dan zónder de vervelende bankgasten en (af en toe) vreselijke bellers.
Eliza kan zo haar huis rollen, Janneke moet eindhoven nog eerst zien te bereiken na 22:00quote:
Ajb niet zeg. Henk met zijn politieke gelul. Nee, dank je. Wat zou Rene Kint tegenwoordig doen? Vroeger viel hij wel eens in voor Henk Westbroek en dat deed hij eigenlijk best wel goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan, laat die twee maar lekker op de vrijdagavond.
Ik wil Henk Westbroek terug!
aha, mooi!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
eveneens veel plezier, weer rond utrecht is aardig aan het opklaren, kan amsterdam weer zien in de verte
Denk dat henk alleen zelf niet wil gezien ze opmerking over verdwijnen van dolfs programma.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ajb niet zeg. Henk met zijn politieke gelul. Nee, dank je. Wat zou Rene Kint tegenwoordig doen? Vroeger viel hij wel eens in voor Henk Westbroek en dat deed hij eigenlijk best wel goed.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eliza kan zo haar huis rollen, Janneke moet eindhoven nog eerst zien te bereiken na 22:00, trein mediapark stopt niet zo vaak meer dan
Oh die opmerking heb ik dan even gemist.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat henk alleen zelf niet wil gezien ze opmerking over verdwijnen van dolfs programma.
Carl Douglas hadden wij het eergisteren nog over, want die werd gedraaid bij Radio TdFquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:49 schreef Sersjee het volgende:
Carl Douglas en Propaganda niet kennen... KEN JE KLASSIEKERS! Sodeju...
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh die opmerking heb ik dan even gemist.![]()
quote:En Henk Westbroek, die ook ooit een middagshow op 3FM had zegt: "De beleidsmakers bij de media zijn stelselmatig idioot, ze zoeken het maar lekker uit."
http://theblogtapes.nl.an(...)wlands+bij+je+thuis/quote:De grappen van de Stand-up comedian waren grof en zelf vond hij z'n optreden zo tegenvallen dat we de opnames op cd mochten houden ;-) Ik vond het ook tegenvallen dus ik heb de cd alsnog aan de manager gegeven. Onder het motto... misschien kan die er nog wat van leren als hij het terug hoort....
Lucht het nou op om dat elke dag te zeggen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar zijn de vervelende totaal niet grappige kleutertjes weer![]()
![]()
.
De ene dag is het gevoel wat sterker dan de andere.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lucht het nou op om dat elke dag te zeggen?
Wa je zegt, die steun hebben ze toch niet nodig, hij wordt toch vaak zat gedraaid.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:31 schreef -Hans- het volgende:
Waardeloos mensen van 3FM dat jullie Viva La Vida nu nog eens Megahit maken. Een ander radiostation had de plaat 2 weken al Alarmschijf gemaakt maar 3FM wacht keurig tot de plaat bijna officieel in de winkels ligt.
Waardeloos ook dat een Nederlands kwaliteitsproduct zoals Hit Me TV gewoon wordt genegeerd en dat geldt o.a. ook voor Moke.
Waarom in vredesnaam Viva La Vida Megahit maken? Die plaat heeft de steun niet meer nodig.
De MH zou best interessant kunnen zijn als de platenmaatschappij geen veto zou hebben (of überhaupt geen stem).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Beetje jammer toch. Wel een mooi nummer (coldplay), alleen na volgende week niet meer. Ze mogen die megahit afschaffen en iets nieuws verzinnen.
De Tip Top of zo iets en dan 1x per 2 uur een plaat uit de tip top 5 draaien. En elke week een nieuwe Tip Top. Maar dan wel echt nieuwe platen, die niet meer dan 30 minuten airplay hebben gehad in de afgelopen 2 weken.
Ik bedenk zomaar iets.
Of elk uur een plaat uit de Freak11: de leukste lijst van Nederland!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Beetje jammer toch. Wel een mooi nummer (coldplay), alleen na volgende week niet meer. Ze mogen die megahit afschaffen en iets nieuws verzinnen.
De Tip Top of zo iets en dan 1x per 2 uur een plaat uit de tip top 5 draaien. En elke week een nieuwe Tip Top. Maar dan wel echt nieuwe platen, die niet meer dan 30 minuten airplay hebben gehad in de afgelopen 2 weken.
Ik bedenk zomaar iets.
niks mis met het nummer, gaat meer over het kiezen van een MH. Had dat dan direct gedaan, en niet nu pasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:34 schreef muisje-eliza het volgende:
nouwnouwnouw..... viva la vida is heel mooi juist *vind ik*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |