Misschien via Stenders wat proberen, ik zou niet raar opkijken als Bertje van Lent op 3fm komt want die loopt wel heel vaak rondt daar de laatste tijdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil toch niet zeggen dat er geen connecties zijn, door die horizontale programmering.
Ken niet heel veel mensen uit de vara stal die dat gat willen opvullen.
Oud nieuws, Eliza als uur geleden verteldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Woehaaaa, 3 keer raden waar Eliza en ik vanavond zijn!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weten we het welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Jannekje7 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eveneens veel plezier, weer rond utrecht is aardig aan het opklaren, kan amsterdam weer zien in de vertequote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Jannekje7 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In bedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:28 schreef Jannekje7 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me geen goed plan, laat die twee maar lekker op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:35 schreef T3hTommay het volgende:
Misschien kunnen Ekdom en Veenstra zijn plek overnemen, maar dan zónder de vervelende bankgasten en (af en toe) vreselijke bellers.
Eliza kan zo haar huis rollen, Janneke moet eindhoven nog eerst zien te bereiken na 22:00quote:
Ajb niet zeg. Henk met zijn politieke gelul. Nee, dank je. Wat zou Rene Kint tegenwoordig doen? Vroeger viel hij wel eens in voor Henk Westbroek en dat deed hij eigenlijk best wel goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan, laat die twee maar lekker op de vrijdagavond.
Ik wil Henk Westbroek terug!
aha, mooi!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
eveneens veel plezier, weer rond utrecht is aardig aan het opklaren, kan amsterdam weer zien in de verte
Denk dat henk alleen zelf niet wil gezien ze opmerking over verdwijnen van dolfs programma.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ajb niet zeg. Henk met zijn politieke gelul. Nee, dank je. Wat zou Rene Kint tegenwoordig doen? Vroeger viel hij wel eens in voor Henk Westbroek en dat deed hij eigenlijk best wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |