Nee, we zijn niet meer in het oude topic, nu hier!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:11 schreef MichielV het volgende:
Heeeee.... jullie hier?
Ik hoor haar wel liever praten. Niet dat haar zang zo slecht is (integendeel, hoewel ze soms iets teveel een schaap imiteert) maar dat accent van haar is zoquote:
Als je daarvoor Wikipedia open moet hebben staan dan verdien je het niet om te gaan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
Als je dan belt, zorg dan iig dat je Wikipedia open hebt staan
Dat ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je daarvoor Wikipedia open moet hebben staan dan verdien je het niet om te gaan.
Och, half Nederland weet al dat het in Paradiso Amsterdam is, morgen om 14 uur...quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
En toen had je inderdaad 'de geheime locatie' verklapt.. Ach, jammer, Michiel!.
Dan behoor ik tot de andere helft van Nederland die dat níet wistquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, half Nederland weet al dat het in Paradiso Amsterdam is, morgen om 14 uur...
GEM!
Het beheerst mijn leven ook niet, maar zo'n kans is toch wel leuk. Hoewel ik het niveau van de youtube filmpjes bedroevend vind. Maar goed...quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:19 schreef Marc63 het volgende:
Als ik die filmpjes zo zie dan is het maar goed dat ik geen tijd had om een filmpje te maken. Ik had weinig kans gemaakt. Coldplay is errug goed en ik wil ze heul graag nog een keer live zien, maar het beheerst niet mn leven zoals ik het idee krijg bij sommige van de inzenders.
Ik 1.81m, zonder hakken. En dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nah, er zijn nog grotere fans dan ik. Ik ben maar 1,85 meter.
Erg maf inderdaad! het is vooral te merken bij de jingles want dan gaat het geluid een stuk harder.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:33 schreef Sirolf het volgende:
hmm... Het audioniveau van 3FM loopt idd een beetje te schommelen vanavond... (luister via de webcam). Vreemd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |