Nee, we zijn niet meer in het oude topic, nu hier!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:11 schreef MichielV het volgende:
Heeeee.... jullie hier?
Ik hoor haar wel liever praten. Niet dat haar zang zo slecht is (integendeel, hoewel ze soms iets teveel een schaap imiteert) maar dat accent van haar is zoquote:
Als je daarvoor Wikipedia open moet hebben staan dan verdien je het niet om te gaan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
Als je dan belt, zorg dan iig dat je Wikipedia open hebt staan
Dat ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je daarvoor Wikipedia open moet hebben staan dan verdien je het niet om te gaan.
Och, half Nederland weet al dat het in Paradiso Amsterdam is, morgen om 14 uur...quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef Feivel1 het volgende:
En toen had je inderdaad 'de geheime locatie' verklapt.. Ach, jammer, Michiel!.
Dan behoor ik tot de andere helft van Nederland die dat níet wistquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, half Nederland weet al dat het in Paradiso Amsterdam is, morgen om 14 uur...
GEM!
Het beheerst mijn leven ook niet, maar zo'n kans is toch wel leuk. Hoewel ik het niveau van de youtube filmpjes bedroevend vind. Maar goed...quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:19 schreef Marc63 het volgende:
Als ik die filmpjes zo zie dan is het maar goed dat ik geen tijd had om een filmpje te maken. Ik had weinig kans gemaakt. Coldplay is errug goed en ik wil ze heul graag nog een keer live zien, maar het beheerst niet mn leven zoals ik het idee krijg bij sommige van de inzenders.
Ik 1.81m, zonder hakken. En dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nah, er zijn nog grotere fans dan ik. Ik ben maar 1,85 meter.
Erg maf inderdaad! het is vooral te merken bij de jingles want dan gaat het geluid een stuk harder.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:33 schreef Sirolf het volgende:
hmm... Het audioniveau van 3FM loopt idd een beetje te schommelen vanavond... (luister via de webcam). Vreemd!
Ik gok erop dat ze aan het werk zijn aan de processing, zulke werkzaamheden doen ze meestal 's avonds.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg maf inderdaad! het is vooral te merken bij de jingles want dan gaat het geluid een stuk harder.
Absoluut. Dat red ik niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben 1.95m. Ben ik dan de grootste Coldplay-fan hier?
Als we dat nou op film hadden gezet. Allemaal fans op een rijtje, van klein naar groot en mij er dan bovenuit tillen: Ik ben de grootste fan!quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Als we dat nou op film hadden gezet. Allemaal fans op een rijtje, van klein naar groot en mij er dan bovenuit tillen: Ik ben de grootste fan!
Veel plezierquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:39 schreef on_air het volgende:
Oja, ik ging uiteten.
Het is een beetje hetzelfde wat ook al speelde tijdens Pinkpop, maar toen waren het met name de reclameblokken die erg hard doorkwamen. Het beperkt zich nu tot de jingles en als de Voxpro loopt. Moet zeggen dat de Megahit ook vrij hard doorkomt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:37 schreef Sirolf het volgende:
Ik gok erop dat ze aan het werk zijn aan de processing, zulke werkzaamheden doen ze meestal 's avonds.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Als we dat nou op film hadden gezet. Allemaal fans op een rijtje, van klein naar groot en mij er dan bovenuit tillen: Ik ben de grootste fan!
is ook op de kabel zo. Het is gemeld en ze zouden er mee aan de slag gaanquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:04 schreef Broekie het volgende:
Ligt het nou aan mij (en dat kan goed hoor met m'n brakke kabels), of zit er nou telkens zo'n groot volumeverschil op de audio van de webcamstream?
Oke, dan stop ik met prutsen aan mijn kantquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
is ook op de kabel zo. Het is gemeld en ze zouden er mee aan de slag gaan
De VARA heeft 'm te kennen gegeven dat ze 'm er eigenlijk uit willen hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:05 schreef evert het volgende:
wat lees ik voor geruchten over Dolf Jansen, gaat ie weg?
eerlijk gezegd: zou tijd worden. de dynamiek van het programma is allang verdwenen en ik betrap mezelf erop dat ik vaak de radio gewoon uitzet op vrijdag om 12 uur
quote:Leuk is Anders, inderdaad: er wordt redelijk serieus gezaagd aan de stoelpoten van Leuk is Anders, de twee uur 3FM-anarchie die ik al sinds het begin der tijden mag maken. Ik hou je op de hoogte...
* Sirolf ziet Broekie al zitten, onder z'n bureau en bedolven onder de audio-kabels.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oke, dan stop ik met prutsen aan mijn kant
Ik zal even via de ether gaan luisteren. Ik hou je op de hoogte!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:08 schreef Maricha het volgende:
Is het nou alleen die schommelingen via de webstream bij jullie? Of luistert er nog iemand via kabel/ether? Just checking
Echt zwaar klote vind ik hetquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
De VARA heeft 'm te kennen gegeven dat ze 'm er eigenlijk uit willen hebben.
Van de Hyves van Dolf:
[..]
Ik heb op de kabel nergens last van.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:08 schreef Maricha het volgende:
Is het nou alleen die schommelingen via de webstream bij jullie? Of luistert er nog iemand via kabel/ether? Just checking
Haha, geweldig optreden was het gewoon!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 ziet de rubberbootjes, opblaaskrokodillen en de mannen in konijnpakken (of wat het ook voor moest stellen) alweer voor zich...
Hoi Hansquote:
Ik merk het inderdaad voornamelijk op de webstream.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:08 schreef Maricha het volgende:
Ik hoor net dat er vannacht iets is veranderd aan de stream. Er is dus weer melding van gemaakt, hopelijk is het geluid op de stream snel weer okquote:
Edit: Nu heb ik inderdaad niet zo'n fantastische kwaliteit..quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er vannacht iets is veranderd aan de stream. Er is dus weer melding van gemaakt, hopelijk is het geluid op de stream snel weer ok
'k heb zo het idee dat iemand de stream op de verkeerde plek ingeprikt heeft, als in, voor de benodigde processing.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er vannacht iets is veranderd aan de stream. Er is dus weer melding van gemaakt, hopelijk is het geluid op de stream snel weer ok
Marichaquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef Maricha het volgende:
Hier op de VU-meters van het mengpaneel lopen ze bijden keurig mee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb zo het idee dat iemand de stream op de verkeerde plek ingeprikt heeft, als in, voor de benodigde processing.
Ik ben nu overigens ook regelmatig links het geluid kwijt. Of ligt dat wel aan de bekabeling waar ik net hier aan heb lopen trekken?
Hier is het alsof er continu iemand met een niet gelinkte stereo compressor/limiter aan het spelen is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hier op de VU-meters van het mengpaneel lopen ze bijden keurig mee.
Originaliteit is er wel een beetje af maar aan de andere kant zou ik het wel jammer vinden als zo'n lekker luchtig programma helemaal zou verdwijnen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:05 schreef evert het volgende:
wat lees ik voor geruchten over Dolf Jansen, gaat ie weg?
eerlijk gezegd: zou tijd worden. de dynamiek van het programma is allang verdwenen en ik betrap mezelf erop dat ik vaak de radio gewoon uitzet op vrijdag om 12 uur
Niks aan de hand hierquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
Ligt bij jullie de stream er nu ook af?
Over welke stream heb jij het overigens?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
Ligt bij jullie de stream er nu ook af?
Dan hebben we het over hetzelfde.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Over welke stream heb jij het overigens?
Wij over de webcamstream namelijk.
Het is dat Maricha het filmpje gemaakt heeft, anders zou je denken dat het Ekdom's wraak is voor al die keren dat Michiel de schuiven te vroeg open zette zodat Gerard's gezang te horen was.quote:
Dat doe ik ook wel eens perongeluk expres bij mijn broer(tje).quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is dat Maricha het filmpje gemaakt heeft, anders zou je denken dat het Ekdom's wraak is voor al die keren dat Michiel de schuiven te vroeg open zette zodat Gerard's gezang te horen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |