Ik zal even via de ether gaan luisteren. Ik hou je op de hoogte!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:08 schreef Maricha het volgende:
Is het nou alleen die schommelingen via de webstream bij jullie? Of luistert er nog iemand via kabel/ether? Just checking
Echt zwaar klote vind ik hetquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
De VARA heeft 'm te kennen gegeven dat ze 'm er eigenlijk uit willen hebben.
Van de Hyves van Dolf:
[..]
Ik heb op de kabel nergens last van.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:08 schreef Maricha het volgende:
Is het nou alleen die schommelingen via de webstream bij jullie? Of luistert er nog iemand via kabel/ether? Just checking
Haha, geweldig optreden was het gewoon!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 ziet de rubberbootjes, opblaaskrokodillen en de mannen in konijnpakken (of wat het ook voor moest stellen) alweer voor zich...
Hoi Hansquote:
Ik merk het inderdaad voornamelijk op de webstream.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:08 schreef Maricha het volgende:
Ik hoor net dat er vannacht iets is veranderd aan de stream. Er is dus weer melding van gemaakt, hopelijk is het geluid op de stream snel weer okquote:
Edit: Nu heb ik inderdaad niet zo'n fantastische kwaliteit..quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er vannacht iets is veranderd aan de stream. Er is dus weer melding van gemaakt, hopelijk is het geluid op de stream snel weer ok
'k heb zo het idee dat iemand de stream op de verkeerde plek ingeprikt heeft, als in, voor de benodigde processing.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er vannacht iets is veranderd aan de stream. Er is dus weer melding van gemaakt, hopelijk is het geluid op de stream snel weer ok
Marichaquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef Maricha het volgende:
Hier op de VU-meters van het mengpaneel lopen ze bijden keurig mee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb zo het idee dat iemand de stream op de verkeerde plek ingeprikt heeft, als in, voor de benodigde processing.
Ik ben nu overigens ook regelmatig links het geluid kwijt. Of ligt dat wel aan de bekabeling waar ik net hier aan heb lopen trekken?
Hier is het alsof er continu iemand met een niet gelinkte stereo compressor/limiter aan het spelen is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:31 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hier op de VU-meters van het mengpaneel lopen ze bijden keurig mee.
Originaliteit is er wel een beetje af maar aan de andere kant zou ik het wel jammer vinden als zo'n lekker luchtig programma helemaal zou verdwijnen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:05 schreef evert het volgende:
wat lees ik voor geruchten over Dolf Jansen, gaat ie weg?
eerlijk gezegd: zou tijd worden. de dynamiek van het programma is allang verdwenen en ik betrap mezelf erop dat ik vaak de radio gewoon uitzet op vrijdag om 12 uur
Niks aan de hand hierquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
Ligt bij jullie de stream er nu ook af?
Over welke stream heb jij het overigens?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
Ligt bij jullie de stream er nu ook af?
Dan hebben we het over hetzelfde.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Over welke stream heb jij het overigens?
Wij over de webcamstream namelijk.
Het is dat Maricha het filmpje gemaakt heeft, anders zou je denken dat het Ekdom's wraak is voor al die keren dat Michiel de schuiven te vroeg open zette zodat Gerard's gezang te horen was.quote:
Dat doe ik ook wel eens perongeluk expres bij mijn broer(tje).quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is dat Maricha het filmpje gemaakt heeft, anders zou je denken dat het Ekdom's wraak is voor al die keren dat Michiel de schuiven te vroeg open zette zodat Gerard's gezang te horen was.
Helaas gemist danquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Moet eigenlijk direct denken aan Pinkpop 2008 waar een hossende mensenmassa helemaal los ging op de klanken van We Are Your Friends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |