Zapster is naar KX gevlucht, en dat ga ik nu ook doenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:10 schreef Sersjee het volgende:
Ah, wilde net zelf een topic gaan openen. Duurde een beetje lang...
Oei was ik de laatstequote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zapster is naar KX gevlucht, en dat ga ik nu ook doen
EkstraWeekend staat straks/morgen online
Kan best leuk zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de gasten van The Madd doen het zo akoestisch, klinkt dan net als the beach boys vind ik
Dat was ik denk ikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:11 schreef Marc63 het volgende:
Wie was dat ook alweer die vond dat The Madd meer gedraaid moest worden op 3FM? Die komt vanavond wel aan zn trekken
Ik ben benieuwd, the Beach Boys zijn waren tofquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de gasten van The Madd doen het zo akoestisch, klinkt dan net als the beach boys vind ik
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ah, ik dacht dat iedereen uitgeschakeld had
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ah, ik dacht dat iedereen uitgeschakeld had
Beach Boys bestaat (in naam) toch nog steeds? Maar volgens mij is ieder voor zich een bandje begonnen en al die bandjes noemen zichzelf Beach Boys.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, the Beach Boys zijn waren tof
Staat what else is there in the playlist....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:18 schreef -Hans- het volgende:
trouwens te gek dat Royksopp op de playlist staat. die gasten hoor je echt veel te weinig ! Al hoor je bij MetMichiel natuurlijk wel met enig regelmaat What Else Is There (Thin White Duke Mix).
Zo'n beetje wel, ja. Vandaar dat ik het zijn heb doorgestreept, wat nu nog bestaat zijn slappe aftreksels.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beach Boys bestaat (in naam) toch nog steeds? Maar volgens mij is ieder voor zich een bandje begonnen en al die bandjes noemen zichzelf Beach Boys.
Of ging dat over een andere band?
Nope, die zul je vanavond niet horen maar wel een andere leuke van hun (eind van het uur).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Staat what else is there in the playlist....![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een track! (trendmoller remix doet het ook goed.) 1 van mijn favo`s(hoe laat
)
Royksopp - Poor Leno aan het eind van dit uur.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Staat what else is there in the playlist....![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een track! (trendmoller remix doet het ook goed.) 1 van mijn favo`s(hoe laat
)
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, die zul je vanavond niet horen maar wel een andere leuke van hun (einde van het uur).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |