hehequote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:33 schreef on_air het volgende:
He gatverdamme wat een ranzige TT.
Mis alleen optie 4, geen van de bovenstaande platen...quote:Vrijdagmiddag! Met welke plaat luid jij het weekend in?
Incognito - Always There
Deee-Lite - Groove Is In The Heart
B.F.I. - Why Not Jazz?
BFI dan maar. Deee-Lite moet gewoon de komende 10 jaar in de kast (zo niet langer). DAT KENNEN WE NU WEL!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mis alleen optie 4, geen van de bovenstaande platen...
Eensquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:41 schreef -Hans- het volgende:
Oeeh die hele fijne single van Estelle met haar American Boy. Potverdorrie wat een heerlijke plaat.
Welke wordt het wel dan?quote:
Waar haal je die info vandaan...?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:56 schreef TheZapster het volgende:
Bert van Lent maandagnacht op 3fm![]()
Eindelijk krijgt deze fantastische jonge top dj een kans
Ze hebben deze week gekozen voor een lekker rustig chanson. Namelijk Slipknot - Wait and bleed want die is opnieuw uitgebracht en is direct 3FM Meeeeeeegahit geworden voor week 21. Rock 'n roll !quote:
En het is dus ook BFI gewordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:42 schreef cosmick het volgende:
BFI dan maar. Deee-Lite moet gewoon de komende 10 jaar in de kast (zo niet langer). DAT KENNEN WE NU WEL!
Maandag op dinsdagnacht.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar is het dan zondag-op-maandagnacht of maandag-op-dinsdagnacht? Ik gok op het lastste.
Ik vind die alphabeat eigenlijk nog steeds leukquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:51 schreef -Hans- het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik de plaat van Alphabeat nou wel een beetje heb gehoord? Leuk liedje hoor maar ik hoor 'm iets te vaak.
EDIT:
Zoeken in artiesten op 'Alphabeat'
Aantal keer on-air: 149
Ik bedoel maar...![]()
New Song van Leaf is zelfs minder vaak te horen geweest?! "maar" 125x
Corne zal er vanavond waarschijnlijk niet zijn want er is dit weekend wederom MotoGP.
Warren G - regulate![]()
![]()
Mwah, het is meer vanwege de lieflijke uitstralingquote:
Het is wel een lekkere vrolijke plaat maar voor mij is de nieuwigheid er wel afquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind die alphabeat eigenlijk nog steeds leuk
Die zal inderdaad wel de de nodige compensatie-uren hebben opgebouwdquote:@ TT, daarover gesproken. Daarom maakt M. Welke M? V.V. natuurlijk ekstra overuren. Die kan hij dadelijk wel gebruiken!
Als de kleine komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |