quote:
Het was een grapquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
sorry , moest even de op opzoeken en controleren of laatste topic er in stond, heb gelijk 609 toevoegd in de op op 3fmfan
Beetje eigen schuld , beeldmerk schennis, zonder logo van morris had het geen probleem geweestquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:31 schreef -Hans- het volgende:
Was dit hier al bekend? IOS moet single uit de winkel halen om hoes
Ik had de hoes nog niet gezien maar ik vind dit eerlijk gezegd ook niet zo heel slim.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Beetje eigen schuld , beeldmerk schennis, zonder logo van morris had het geen probleem geweest
Gelijk naamsverandering IONS, Is Ook Niet Slimquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik had de hoes nog niet gezien maar ik vind dit eerlijk gezegd ook niet zo heel slim.
heel erg veel!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maricha hoeveel sigaretten heb je al laten liggen.
Doe je goed! Ga zo doorquote:
Het is dat je zelf nog maar 15 bent, maar anders had ik zo mijn vraagtekens gehadquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
Zie eens wat ik heb gemaakt (website voor tieners)
[ link | afbeelding ]
Hoezo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is dat je zelf nog maar 15 bent, maar anders had ik zo mijn vraagtekens gehad
Ik hoefde ook niet te stoppen, wilde het zelf!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]knap hoor, ben blij dat ik niet hoef te stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |